مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11832

با بوت‌های کابویی چی بپوشیم؟

با شروع روزهای بارانی پاییز، اکثر ما بوت‌ها را از کمدهایمان بیرون آورده‌ایم و مشغول ست کردن آن‌ها با لباس‌های مختلف هستیم. بوت‌های کابویی از جمله بوت‌هایی هستند که چند سالی است در کالکشن‌های برندهای

با شروع روزهای بارانی پاییز، اکثر ما بوت‌ها را از کمدهایمان بیرون آورده‌ایم و مشغول ست کردن آن‌ها با لباس‌های مختلف هستیم. در مقالات قبلی در مورد رنگ‌های ترند پاییز 2020 و لباس‌های ترند این فصل صحبت کردیم؛ اکنون می‌خواهیم به سراغ آیتم محبوب خانم‌ها برویم. بوت‌ها.

 بوت‌های کابویی از جمله بوت‌هایی هستند که چند سالی است در کالکشن‌های برندهای مختلف دیده می‌شوند و به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های پاییز و زمستان علاقمندان فشن تبدیل شده‌اند. البته که این بوت‌ها همیشه شیک و ترند نبودند و پیش از کالشکن ۲۰۱۷ رف سیمونز برای کالوین کلاین، کمتر کسی به پوشیدن آن‌ها جز در مراسم هالووین و فستیوال‌های موسیقی فکر می‌کرد! بعد از آن سال، بوت‌های کابویی در کالکشن‌های فندی، ایزابل ماران و آف-وایت دیده شدند و فشن بلاگر های بسیاری در استایل‌های خود از آن‌ها استفاده کردند. با اینکه این بوت‌ها الان در اکثر فروشگاه‌های لباس، مثل زارا و مانگو، دیده می‌شوند، ظاهر خاص این بوت‌ها و ارتباط آن‌ها با فیلم‌های وسترنی، استایل کردنشان را کمی سخت می‌کند! امروز در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به چگونگی استایل کردن بوت‌های کابویی

بوت کابویی با لباس‌های ساده  

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در استایل کردن بوت‌های کابویی باید در نظر گرفت، دوری کردن از هرگونه زرق و برق اضافی است! بهتر است این نوع بوت‌ها را مرکز توجه استایل خود قرار دهید و از لباس‌ها و اکسسوری‌های ساده کنار آن‌ها استفاده کنید. استفاده از کلاه در کنار بوت‌های کابویی خیلی پیشنهاد نمی‌شود، چون که تعادل استایل شما را خدشه دار می‌کند! 

مطالعه کنید: انواع استایل فشن

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

بوت کابویی و چرم 

اگر به دنبال استایلی خاص و باحال‌تر با بوت‌های کابویی هستید، استفاده از چرم که یکی از ترندهای پاییز 2020 است را در کنار آن‌ها، به شما پیشنهاد می‌کنیم! یک کت چرمی با این بوت‌ها می‌تواند ست مناسبی را برای استایل شبانه ایجاد کند! البته اگر به دنبال استایلی کمی رسمی‌تر هستید، به جای بالا تنه‌ی چرمی، دامن یا شلواری چرمی با بوت‌های کابویی خود بپوشید! 

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

طرح پوست حیوانات و بوت کابویی 

با این که بهتر است بوت‌های کابویی با لباس‌های ساده ست شوند، اما همه‌ی افراد از استایل‌های ساده و مینیمال لذت نمی‌برند! اگر به دنبال استایلی هیجان‌انگیزتر هستید، می‌توانید از اکسسوری‌ها و لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات در کنار این بوت‌ها استفاده کنید. اما مراقب باشید که تنها به یک نوع طرح بسنده کنید و از ترکیب پوست سوسماری با پلنگی خودداری کنید! 

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

شیک و وسترنی 

شاید  بوت‌های کابویی در نگاه اول رسمی به نظر نیایند، اما با کمی ریسک کردن و ترکیب آن‌ها با لباس‌های شیک و رسمی‌تر، می‌توان استایلی خاص برای قرارهای مهم و محل کار ساخت! کت و دامن‌های ست که از ترندهای پاییز ۲۰۲۰ هستند، برای ایجاد استایلی شیک با بوت‌های کابویی انتخابی مناسبند! 

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

دنیم و کابوی بوت 

یکی از راه‌های ساخت استایل کژوال با بوت‌های کابویی، استفاده از لباس‌های دنیم در کنار آن‌هاست. برای این‌که استایل خود را بیش‌تر به سمت کژوال بودن سوق دهید، شلوار جینی راسته با این بوت‌ها بپوشید تا شلوارتان کمی چین بخورد! البته از یاد نبرید که برای ایجاد این استایل بهتر است سادگی بقیه‌ی لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را حفظ کنید! 

 با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

لباس‌های گل گلی و بوت کابویی؛ انتخابی جسورانه! 

اگر از ریسک کردن نمی‌ترسید، شانسی به ست کردن پیراهن گل گلی کمد خود با بوت‌های کابویی بدهید! این ترکیب برای روزهای پایانی زمستان و استقبال از بهار مناسب است، البته که نکاتی است که بهتر است در این استایل رعایت کنیم! اگر قصد پوشیدن لباسی گل‌دار با بوت‌های کابویی دارید، به سراغ بوت‌های تک رنگ و ترجیحا مشکی یا سفید بروید، تا تعادل را در استایل خود حفظ کنید! 

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

با بوت‌ کابویی چی بپوشیم؟

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار