مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11841

بالنسیاگا کالکشن جدیدش را در قالب بازی ویدیویی ارائه می‌دهد!

در چند ماه اخیر، برندهای لاکچری برای ارائه‌ی کالکشن‌هایشان به صورت دیجیتال دچار مشکلات بسیاری شدن و کمتر برندی توانسته با مخاطب جوان از طریق دنیای دیجیتال ارتباط برقرار کند. اکثر ویدیوها و برنامه‌های

در چند ماه اخیر، برندهای لاکچری برای ارائه‌ی کالکشن‌هایشان به صورت دیجیتال دچار مشکلات بسیاری شدند و کمتر برندی توانسته با مخاطب جوان از طریق دنیای دیجیتال ارتباط برقرار کند. اکثر ویدیوها و برنامه‌های آنلاین برندها، یا در نمایش لباس‌هایشان ضعف داشته‌اند و یا در تولید محتوای باکیفیت دیجیتال. اما برندی که همه منتظر بودند تا نوآوریش را برای این دنیای جدید نشان دهد، برندی نبود جز بالنسیاگا. بالنسیاگا در چند سال اخیر با مدیریت هنری دمنا واسلیا، به یکی از محبوب‌ترین برندهای لاکچری میان نسل جوان تبدیل شده و برنامه‌ی مارکتینگ و سوشیال مدیای آن با توجه به همین نسل تنظیم شده است. حالا بالنسیاگا برای کالکشن پاییز 2021، وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده و آیتم‌های این مجموعه را با بازی AFTERWORLD: THE AGE OF TOMORROW ارائه داده است. این بازی آنلاین برای هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، رایگان است و تقریبا یک ربع تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا سفر رمزآلودتان به سال 2031 تمام شود!

مطالعه کنید: لویی ویتون و دنیای گیم

بازی ویدیویی بالنسیاگا

چند سالی هست که بازی‌های ویدیویی به عنوان آینده‌ی دنیای فشن معرفی می‌شوند، اما تا قبل از بالنسیاگا، برندی با این کیفیت از آن‌ها استفاده نکرده بود. اگه اهل بازی‌‌های ویدیویی باشید، گرافیک و جزئیات این بازی که فقط برای یک کالکشن طراحی شده، شما را شگفت‌زده می‌کند. شما در ابتدا با انتخاب یکی از "قهرمانان" که لباس‌های کالکشن جدید بالنسیاگا را پوشیده‌اند، بازی را شروع می‌کنید و وارد دنیای تیره و تاریکی که دمنا واسلیا طراحی کرده می‌شوید. این بازی، پنج مرحله دارد که از فروشگاه بالنسیاگا شروع می‌شود و در نهایت بعد از گذشتن از مکان‌های متفاوت به غاری می‌رسید که در آن جا نقش  ژاندارک را بازی می‌کنید و شمشیری را از سنگ بیرون می‌کشید. این تلفیق آینده و جهان قرون وسطی، مفهوم مدرنی را معرفی می‌کند که چند وقتیست کم و بیش به آن اشاره می‌شود؛ قرون وسطی جدید.

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بازی ویدیویی بالنسیاگا

 با نگاهی به این کالکشن و بازی ویدیویی، استفاده از این مفهوم را به خوبی می‌توانیم درک کنیم. مراحل این بازی از فروشگاهی فوتوریستی و فضای شهری مدرن شروع می‌شود و با طبیعت و غاری که ژان دارک در آن حضور دارد، به پایان می‌رسد. لباس‌ها هم همین تلفیق زمان را در خودشان دارند، مدلی با ژاکت فضانوردی، شلوار شوالیه‌ای فلزی پوشیده و لباس‌هایی از سبک فشن خیابانی با کفش‌های قرون وسطایی ترکیب شده‌اند. تصاویر مدیوال در کنار تصاویر فوتوریستی، نمای نسبتا دقیقی از دنیای آینده نشان می‌دهند، دنیایی که لباس‌ها مانند مثل دوران الیزابت، سال‌ها استفاده می‌شوند، در حالی که تکنولوژی به سرعت پیشرفت می‌کند.

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بازی ویدیویی بالنسیاگا

استفاده‌ی واسلیا از این مفهوم به هدف بالنسیاگا برای پایداری فشن و حفظ محیط زیست هم اشاره می‌کند. لباس‌های این کالکشن طوری به نظر می‌آیند که انگار بارها و بارها پوشیده شده‌اند و این نشان می‌دهد که در آینده‌ی فشن خرید بی‌رویه جایی ندارد و لباس‌هایی از محبوبیت برخوردارند که برای شرایط مختلف مناسب باشند. پس مهم‌ترین نکته‌ی فشن در سال 2031، قابل استفاده بودن یک آیتم در شرایط متفاوت است.

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بازی ویدیویی بالنسیاگا

بالنسیاگا با ارائه‌ی این بازی ویدیویی، کار برندهای لاکچری دیگر برای ارتباط با مخاطب در عصر دیجیتال را سخت کرده و توقع نسل جوان را از این برندها بالا برده. حالا باید ببینیم برندهای دیگر برای رقابت با نوآوری بالنسیاگا چه برنامه‌ای دارند!

مطالعه کنید: بوتیک مجازی ولنتینو

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار