مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11848

بیسیک یا مینیمال، مسئله این است!

اگر به خرید لباس و فشن علاقمند باشید، احتمال زیاد تازگی‌ها به کلمه‌ی بیسیک برخورده‌اید. لباس‌های بیسیک (Basic) به لباس‌هایی می‌گویند که طراحی و رنگ‌های ساده‌ای دارند و اصولا پارچه‌های طرح‌دار در ...

اگر به خرید لباس و فشن علاقمند باشید، احتمال زیاد تازگی‌ها به کلمه‌ی بیسیک برخورده‌اید. لباس‌های بیسیک (Basic) به لباس‌هایی می‌گویند که طراحی و رنگ‌های ساده‌ای دارند و اصولا پارچه‌های طرح‌دار در دوخت آن‌ها استفاده نمی‌شود. لباس‌های بیسیک برندهای مختلف در سرتاسر جهان بیش‌ترین فروش را دارند و برندها بیش‌تر درآمد خود را از این لباس‌ها به دست می‌آورند. برندها، چه لاکچری و چه فست فشن، شاید آیتم‌های هیجان‌انگیز و پر زرق و برقی را در کمپین‌ها و فشن‌شوهایشان نمایش دهند، اما در نهایت خریداران اغلب تیشرت‌ها و شلوار جین‌های ساده‌ی آن‌ها را که قیمت کمتری دارند، می‌خرند. ولی لباس‌های بیسیک تنها به یک لاین در برندهای فشن محدود نمی‌شوند و برندهایی وجود دارند که تنها لباس‌های بیسیک ارائه می‌دهند.

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

حالا که برندهای خارجی کمتر در ایران پیدا می‌شوند و قیمتشان با توجه به بالا رفتن قیمت ارز برای خیلی‌ها غیرعقلانی به حساب می‌آید، تولید کننده‌های ایرانی بیش از پیش در حال فعالیت در صنعت فشن هستند. یکی از نیازهایی که به تازگی به آن توجه شده، لباس‌های بیسیک و ساده‌ای است که قیمت مناسبی داشته باشند. یکی از برندهایی که اخیرا در ارائه‌ی لباس‌های بیسیک موفق بوده و توانسته مخاطب بسیاری رو جذب کنه، "کوی بیسیک" نام دارد.

برند کوی (koibasics) از تابستان امسال فعالیت خود را در ایران شروع کرده و با هویت بصری جذابش توانسته خیلی زود به یکی از برندهای پرفروش ایرانی تبدیل شود. چیزی که کوی را از برندهای دیگر‌ متمایز می‌کند، روند تولید و دوخت لباس‌هایش است؛ تیم کوی از ابتدا تا پایان، نظارت مستقیم روی تولید آیتم‌هایش دارد. پارچه‌های این برند در کارخانه‌ی نساجی خوی در آذربایجان غربی تولید می‌شوند و طراحی آن‌ها را نادین گوپفرت، طراح پارچه‌ی آلمانی، انجام می‌دهد. برند "کوی" با پروسه‌ی تولیدش که کامل در ایران شکل می‌گیرد، با افتخار عبارت "ساخت ایران" را نصیب خود کرده است.

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

اما کوی تنها برندی نیست که به نیاز لباس‌های بیسیک توجه کرده است؛ Bay-Sick برند دیگری است که تا الان توانسته در ارائه‌ی لباس‌های بیسیک موفق باشد. برند bay-sick تا به حال سه کالکشن ارائه داده و جدیدترین کالکشنش به شکلی طراحی شده که می‌تواند یک اوتفیت کامل را برای شما با قیمتی مناسب رقم بزند. رنگ بندی متنوع لباس‌های برند "بِی سیک" و استایل ساده‌ی آن‌ها باعث شده که مخاطبان بسیاری از رده‌های سنی متفاوت جذب این برند شوند.

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

تفاوت استایل مینیمال با بیسیک

اشتباهی که شاید بسیاری در مواجهه با لباس‌های بیسیک به آن مبتلا شوند، انحصار دادن این لباس‌ها به استایل مینیمال است. استایل مینیمال که یکی از انواع استایل فشن است، از هرگونه زرق و برقی دوری می‌کند و آیتم‌های کمی در آن به کار می‌روند. اما نکته‌ی لباس‌های بیسیک این است که این دسته از لباس‌ها مثل یک بوم خالی نقاشی می‌مانند و می‌توانند با ترکیب با اکسسوری‌ها و آیتم‌های متفاوت هر نوع استایلی را بسازند! پس چه استایل ماکسیمال داشته باشید و چه مینیمال، فشن بیسیک مناسب شماست!

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار