مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11854

سن لورن و گاسپارنوئه دلهره را وارد زندگیمان می‌کنند!

برند سن لورن چندی پیش کالکشن بهار 2021 خودش را با ویدیویی در صحرایی آفریقایی ارائه داد که در عین شکوه، ویژگی چندانی نداشت و بیشتر بر لباس‌ها تمرکز کرده بود. اما داستان این کالکشن همان‌جا به پایان ...

برند سن لورن چندی پیش کالکشن بهار 2021 خودش را با ویدیویی در صحرایی آفریقایی ارائه داد که در عین شکوه، ویژگی چندانی نداشت و بیشتر بر لباس‌ها تمرکز کرده بود. اما داستان این کالکشن همان‌جا به پایان نرسید و گاسپارنوئه، کارگردان مشهور سینمای فرانسه، داستان این کالکشن رو با فیلمی 8 دقیقه‌ای ادامه داده. این فیلم کوتاه در آخرین روزهای سال 2020 منتشر شد و با تصاویر اضطراب‌آورش، پایانی به ترسناکی کل سال 2020 برای این سال رقم زد.

همکاری سن لورن و گاسپارنوئه

این اولین باری نیست که گاسپارنوئه با آنتونی واکارلو، مدیر هنری سن لورن، همکاری می‌کند؛ این دو هنرمند فیلم Lux Aeterna را در جشنواره‌ی کن 2019 به نمایش گذاشتند. فیلم “Summer of ‘21” هم با حال و هوای همان فیلم ساخته شده و از ژانر "جالو" الهام گرفته. Suspiria به عنوان یکی از معروف‌ترین فیلم‌های سبک جالو (Giallo) از مهم‌ترین منابع الهام این فیلم کوتاه و گاسپارنوئه به شمار می‌رود. جالو که از سبک‌های مهم فیلمسازی دهه‌ی ۷۰ ایتالیا به حساب می‌آید، با المان‌های جنسی، وحشت و تعلیق شناخته می‌شود و از رمان‌های همین سبک در دهه‌ی ۶۰ میلادی سرچشمه گرفته است. فیلم دیگری که با تماشای Summer of ’21 به یادمان می‌آید، Belle De Jour از لوئیس بونوئل است که زیبایی شناسیش در این ساخته‌ی گاسپارنوئه کاملا به چشم می‌آید.

مطالعه کنید: بهترین فیلم های دنیای مد و فشن

همکاری سن لورن و گاسپارنوئه

همکاری سن لورن و گاسپارنوئه

این فشن فیلم با تصویری از یک مدل شروع می‌شود که با ترس و اضطراب در حال فرار از نیرویی ناشناخته در جنگل است و بالاخره به ساختمانی باروکی می‌رسد و برای پناه گرفتن واردش می‌شود. سن لورن در توضیحات این فیلم گفته است که این عمارت از بوتیک‌های دهه‌ی 60 این برند برای لاین Rive Gauche الهام گرفته و تم قرمز رنگ آن حس دلهره‌ی همیشگی آثار گاسپارنوئه را منتقل می‌کند. این مدل که گردنبندش با طرح گل سفید نشانه‌ای از معصومیتش است، در این عمارت با مدل‌های دیگری مواجه می‌شود که همه برخلاف او با آرامش و متانت رفتار می‌کنند. شخصیت اصلی دیگر این فیلم، رهبری مرموز و تسخیرشده است که توسط Charlotte Rampling بازی می‌شود و شما را یاد جادوگران فیلم Suspiria می‌اندازد. Charlotte Rampling از دوستان نزدیک ایو سن لورن و میوز این طراح در دهه‌ی 60 میلادی بوده.

این فیلم با اجرای مخوف Charlotte Rampling بر روی صحنه‌ی سالن اپرا تمام می‌شود و همه را تشنه‌ی همکاری بعدی واکارلو و گاسپارنوئه نگه می‌دارد! پس باید صبر کنیم تا ببینیم گاسپارنوئه و سن لورن، دفعه‌ی بعدی چطور وحشت و اضطراب را وارد زندگی نه چندان آروممان می‌کنند!

مطالعه کنید: همکاری آنتونی واکارللو و هلموت لنگ

همکاری سن لورن و گاسپارنوئه

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار