مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11858

چارلی داملیو؛ ستاره‌ی مشهور تیک تاک و تاثیرش بر ترندهای فشن

اگر از کاربران اپلیکیشن تیک-تاک باشید، به احتمال زیاد با اسم چارلی داملیو آشنا شده‌اید! چارلی داملیو (Charlie D’Amelio) مشهورترین ستاره‌ی  این پلتفرم سوشیال مدیاست که در کمتر از دو سال توانسته بیش...

اگر از کاربران اپلیکیشن تیک-تاک باشید، به احتمال زیاد با اسم چارلی داملیو آشنا شده‌اید! چارلی داملیو (Charlie D’Amelio) مشهورترین ستاره‌ی  این پلتفرم سوشیال مدیاست که در کمتر از دو سال توانسته بیش از 100 میلیون دنبال کننده را در تیک-تاک جذب کند. چارلی شهرت خود را با ویدیوهای رقصش به دست آورد و حالا به غیر از تیک-تاک، در یوتیوب و اینستاگرام هم نزدیک به 47 میلیون دنبال کننده دارد! تیک-تاک که این روزها به عنوان سوشیال مدیای محبوب نسل جدید به شمار می‌رود، زرق و برق کمتری نسبت به اینستاگرام دارد و راه ساده‌ی به شهرت رسیدن در آن، مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده. زمانی که چارلی فعالیتش را در تیک-تاک شروع کرد، هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد به این چنین شهرتی دست پیدا کند و به یکی از پردرآمدترین نوجوان‌های جهان تبدیل شود. اما رقص‌های ساده و قابل تقلید چارلی به پربازدیدترین ویدیوهای تیک-تاک تبدیل شدن و حالا هر ویدیویی که چارلی در این اپلیکیشن منتشر می‌کند، نزدیک به 10 میلیون بازدید کسب می‌کند.

چارلی داملیو

چارلی که حالا یکی از محبوب‌ترین افراد بین نوجوان‌ها به شمار می‌رود، برندهای بسیاری را برای همکاری به خودش جذب می‌کند و برندهای فشن هم از این قضیه مستثنی نیستند! Hollister از اولین برندهایی بود که دست به همکاری با چارلی و دیکسی، خواهرش، زد و کالکشنی را با اسم این دو ستاره‌ی تیک-تاک ارائه داد.

چارلی داملیو

چارلی داملیو

چارلی و دیکسی که در اکثر رویدادها و کاور مجلات در کنار همدیگر دیده می‌شوند، با برند آرایشی Morphe هم همکاری کردند و به عنوان سفیر لاین جدید این برند فعالیت کرده‌اند.

چارلی داملیو

اما حضور چارلی در دنیای فشن با حضورش در فشن شو پرادا بود که به چشم اومد و بسیاری از اهالی فشن را شوکه کرد؛ این اولین باری بود که یک ستاره‌ی تیک-تاک در فشن شوی برندی لاکچری حضور پیدا می‌کرد. اما این تصمیم پرادا بی‌ثمر نبود و دو روز بعد از فشن‌شوی پاییز-زمستان 2020 پرادا، اسم چارلی در کنار پرادا به یکی از پرجست‌وجو‌ترین عبارات گوگل تبدیل شد!

چارلی داملیو

چارلی در شکل‌گیری ترندهای بسیاری تاثیر داشته که ترند تای-دای مهم‌ترین میان اون‌هاست. چارلی که با استایل کژوال شناخته می‌شود، با انتشار ویدیوهایی که در آن‌ها تاپ و تیشرت‌های نیم‌تنه و تای-دای (Tie-Dye) پوشیده بود، به محبوبیت این ترند کمک کرد و کم کم ترند تای-دای تنها با نام چارلی داملیو شنیده می‌شد! این اینفلوئنسر امریکایی برای هر ویدیوی اسپانسر شده در تیک-تاک، 100 هزار دلار دریافت می‌کند و سالیانه نزدیک به 4 میلیون دلار درآمد دارد! مجله‌ی Forbes چارلی را در لیست پردرآمدترین افراد زیر 30 سال قرار داده و او را دومین فرد پردرآمد تیک-تاک خطاب کرده.

چارلی داملیو

چارلی داملیو

چارلی از کودکی در فضایی بزرگ شده که رقص از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. او از سه سالگی در کلاس‌های رقص شرکت می‌کرده و در مسابقه‌ها و رویدادهای رقص بسیاری موفق به کسب مقام اول شده. با این‌که امروز چارلی را کمتر در حال انجام رقص‌های حرفه‌ای می‌بینیم، گذشته‌ی او ثابت می‌کند که این رقاص نوجوان بی دلیل معروف نشده و تلاش بسیاری در این راستا کرده. چارلی تنها ابتدای راه شهرتش است و باید ببینیم در آینده چه مسیری را طی خواه کرد!

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار