مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11875

جنی کیم؛ آیکون فشن کره‌ای

اگر به فشن و استایل کره‌ علاقه دارید پس حتما با اسم جنی آشنایی دارید ؛Jennie Ruby Jane  که با اسم هنری جنی شناخته می‌شود، متولد شهر سئول است و درسال 2016 به عنوان یکی از اعضای گروه بلک پینک ...

اگر به فشن و استایل کره‌ علاقه دارید پس حتما با اسم جنی کیم آشنایی دارید ؛Jennie Ruby Jane  که با اسم هنری جنی شناخته می‌شود، متولد شهر سئول است و درسال 2016 به عنوان یکی از اعضای گروه بلک پینک وارد صنعت موسیقی شد.

جنی در نوجوانی آرزوی بالرین شدن را در سر می‌پروراند، اما علاقه‌ی زیاد او به خوانندگی، موسیقی وهمچنین هنرمندانی مثل ریحانا که بزرگ‌ترین الگوی جنی است، باعث شد به سمت خوانندگی قدم بردارد.

جنی کیم در 8سالگی به نیوزیلند مهاجرت کرد و به مدت 5 سال در این کشور به زندگی و تحصیل پرداخت. او سپس به کشورش بازگشت و در آزمونی که کمپانی سرگرمی "وای‌جی" برای جذب کارآموز به راه انداخته بود شرکت کرد که بعد از قبولی در این آزمون و گذراندن 6 سال دوره‌ی کارآموزی بالاخره توانست به همراه دیگر اعضای بلک پینک پا به عرصه‌ی موسیقی بگذارد.

رقصیدن، خوانندگی و رپ تنها مهارت‌های این ستاره‌ی 24 ساله نیستند! جنی کیم از کودکی دنیای فشن را دنبال می‌کرده است و همیشه در جریان آخرین ترندهای جهان بوده است و این علاقه‌ به فشن را از مادرش به ارث برده است.

جنی کیم

بررسی استایل جنی کیم

استایل و فشن جنی از همان ابتدای آغاز کارش مورد توجه همه قرار گرفت؛ لباس‌هایی که جنی از برندهای مطرح می‌پوشید و استایل‌های خاصش، باعث شد طرفدارانش به او لقب فشن آیکون را بدهند. شنل، گوچی و کلوین کلاین از برندهای محبوب جنی هستند، اما بدون شک برند مورد علاقه‌ی جنی شنل است که از کودکی در زندگی این خواننده‌ی کره‌ای نقش داشته است. استایل خاص جنی باعث شد مورد توجه بسیاری از برندها و طراحان لباس قرار بگیرد و در نهایت شنل او را به عنوان سفیر خود انتخاب کند، انتخابی که به رویای کودکی جنی تحقق بخشید.

جنی کیم

ولی شنل تنها برندی نیست که به دنبال همکاری با جنی است، جنی در فشن شو های سن لورن و گوچی هم حضور پیدا کرده است و یک کالکشن با برند عینک Gentle Monster ارائه داده است که خود او در طراحی آن نقش داشته‌ است و توانست خلاقیت و توانایی‌اش را در زمینه طراحی نیز نشان بدهد. اسم و پکیجینگ این کالکشن که ""Jentle Home نام دارد از خانه‌ی عروسکی‌ که جنی در دوران کودکی با آن بازی می‌کرد، الهام گرفته شده است. یکی از نکات جالب توجه این کمپین مشترک این است که شما می‌توانید به سایت "جنتل مانستر" بروید و با آواتار جنی که از شخصیت محبوب باربی برگرفته شده است چت کنید و اطلاعات بیشتری از این کالکشن بدست بیاورید.

جنی کیم

هر آیتمی که جنی کیم از آن در استایلش استفاده می‌کند به سرعت تبدیل به ترند می‌شود و فروشش به شکل چشم‌گیری افزایش می‌یابد. گیره‌های مویی که جنی در یکی از اجراهایش استفاده کرده بود به قدری در کره محبوب شد که همه آن‌ها را به عنوان گیره‌های موی جنی خطاب می‌کردند. استفاده از روسری به عنوان تاپ، دامن‌های وینتیج و کش موهای اسکرانچی از آیتم‌های دیگری هستند که توسط جنی به محبوبیت رسیدند.

جنی کیم

جنی کیم درکنار فعالیتش با گروه بلک پینک یک سینگل به نام Solo منتشر کرده است که مهارت‌های او را به خوبی نشان می‌دهد. برای بهتر شناختن فشن و موسیقی جنی میتوانید به کانال یوتیوب بلک پینک بروید و موزیک ویدیوهای این گروه را که پر از استایل‌های باحال است را ببینید!

جنی کیم

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار