مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11877

ترند کیف های بهار 2021

فصل بهار نزدیک است و باید کم کم به فکر کمد لباس بهارمان باشیم. از آن جایی که هر سال خانه تکانی مفصلی برای رسیدن سال نو انجام می‌دهیم، بهتر است که کمدهایمان را هم سر و سامان دهیم و به سراغ خرید لباس‌ها

فصل بهار نزدیک است و باید کم کم به فکر کمد لباس بهارمان باشیم. از آن جایی که هر سال خانه تکانی مفصلی برای رسیدن سال نو انجام می‌دهیم، بهتر است که کمدهایمان را هم سر و سامان دهیم و به سراغ خرید لباس‌های نو و بهاری برویم، به همین بهانه در این مطلب می‌خواهیم ببینیم چه کیف‌هایی در بهار 2021 ترند شده تا بتوانیم استایلی شیک‌تر و به روزتری را داشته باشیم. در ادامه با مجله مد و فشن برندکده همراه باشید تا 7 کیفی که بهار 1400 ترند شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

کیف‌‌های توری

بافت توری شکل که در کالکشن‌های امسال زیاد دیده می‌شد، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ترند‌های کیف بهار 2021 شده است.

ترند کیف بهار 2021

کیف‌های نئونی

رنگ‌های نئونی امسال کلی طرفدار پیدا کردند و اینفلوئنسر‌‌ها برای رنگ و لعاب بخشیدن به استایلشان حداقل از یک آیتم نئونی استفاده می‍کنند. ولنتینو، وتمان و لویی ویتون از برندهایی بودند که رنگ‌های نئونی و جیغ را در کالکشن‌های اخیر خودشان استفاده کردند.

ترند کیف بهار 2021

کیف‌های گردنی و رودوشی مینیاتوری

این کیف‌های کوچک را میتوانید به جای گردنبند استفاده کنید و یا به صورت ضربدری از شانه‌هایتان آویزان کنید. این کیف‌ها جایگزین خوبی برای اکسسوری‌های شما محسوب می‌شوند و استایل شما را منحصر به فرد می‌کنند. کیف‌های اترو در کالکشن اخیرش و کیف‌های مینیاتوری معروف ژاکموس جزو این دسته قرار می‌گیرند.

ترند کیف بهار 2021

 کیف‌های بزرگ و جادار

این کیف‌های بسیار بزرگ برای کسانی که همیشه کلی وسیله همراه خودشان جا به جا می‌کنند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این کیف‌ها با داشتن دو دسته و یا بند بلند و مستطیلی که دارند، حمل کیف را راحت‌تر می‌کنند. بعضی از این کیف‌ها جیب‌دار هستند و فضای بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند.

ترند کیف بهار 2021

کیف‌های حصیری

این کیف‌ها که از جنس حصیر ساخته شده‌اند، اندازه‌ و کاربرد‌های متنوعی را شامل می‌شوند. مثلا برای خرید کردن یا ساحل رفتن، این نوع کیف یکی از گزینه‌های مناسب برای شما محسوب می‌شود.

ترند کیف بهار 2021

کیف‌های چین‌دار

این کیف‌ها ظاهر زیبایی دارند و در تکمیل کردن استایل شما، نقش موثری را ایفا می‌کنند. این مدل از کیف‌ها به خاطر سایز کوچک و کم جا بودنشان بیشتر مناسب مهمانی‌ها و مراسم‌ها هستند.

ترند کیف بهار 2021

کیف‌های مخصوص کار

با این ‌که به خاطر بحران کرونا زیاد از خانه‌هایمان بیرون نمی‌رویم و اکثر کار‌ها به صورت دورکاری و آنلاین انجام می‌شوند، طراحان زیادی در کالکشن‌هایشان کیف‌های مناسب کار و توت‌بگ را ارائه دادند؛ به امید روزی که بحران کرونا تمام شده است و زندگی‌هایمان، حتی کمی، به روند سابق خود برگشته است.

ترند کیف بهار 2021

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار