مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11883

مارین سر؛ طراح مورد علاقه‌ی کارل لاگرفلد

در دنیای فشن امروز، طراحان کمی پیدا می‌شوند که از کارل لاگرفلد گرفته تا منتقدین فشن و مسئولین کمپانی LVMH، همگی از طرفداران طراحی‌ها و ایده‌های او باشند. اما مارین سر که حال تنها 29 سال دارد ...

در دنیای فشن امروز، طراحان کمی پیدا می‌شوند که از کارل لاگرفلد گرفته تا منتقدین فشن و مسئولین کمپانی LVMH، همگی از طرفداران طراحی‌ها و ایده‌های او باشند. اما مارین سر که حال تنها 29 سال دارد، توانسته از ابتدای شروع فعالیتش در صنعت فشن توجه بسیاری از اهالی این صنعت را به خودش جلب کند. مارین در سال 2017 که تنها یک سال بعد از فارغ‌التحصیلی او از موسسه‌ی مد بلژیک بود، موفق به دریافت جایزه‌ی موسسه‌ی LVMH شد؛ در مراسم LVMH آن سال کارل لاگرفلد و سوزی منکس، منتقد مشهور فشن، هر دو به استعداد این طراح فرانسوی پی بردند و کالکشنش را تحسین کردند.

مارین سر

مارین متولد روستایی کوچک در جنوب فرانسه است و پیش از علاقمند شدن به فشن، تنیس بازی می‌کرد و رویای تنیسور حرفه‌ای شدن را در سر میپروراند. اما علاقه‌ی پدربزرگ مارین به وسایل و لباس‌های وینتیج، آن را به سمت فشن هدایت کرد و مارین را از 16 سالگی وارد این دنیای جذاب کرد. مارین پیش از تاسیس برند همنام خودش، در برندهای الکساندر میک‌کویین، دیور، مزون مارجلا و بالنسیاگا کارآموزی می‌کرد و از شاگردان کیم جونز بود.

سبک خاص مارین که ترکیبی از فرم‌ها و الگوهای اوت کوتور و لباس‌های ورزشی است، برای بسیاری از متخصصین فشن از جذابیت بالایی برخوردار بود و حمایت اهالی فشن از استعداد او، راه را برای ستاره شدن مارین در دنیای فشن هموار کرد. طرح هلال ماه مارین سر که ریشه‌ی عربی و اسلامی دارد، از المان‌های طراحی مارین بود که او را به شهرت رساند. لباس‌های مارین سر با این طرح تا به حال توسط سلبریتی‌هایی مثل بیانسه، ریحانا و آریانا گرانده پوشیده شده‌اند.

مارین سر

جدای از سلبریتی‌ها، برندهای بسیاری هم به دنبال همکاری با مارین سر بوده‌اند و سعی کرده‌اند تا از خلاقیت او بهره ببرند. مارین به تازگی کالکشنی با همکاری A$AP Rocky ارائه داد و در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم حاصل همکاری او با برندهای کانورس و Gentle Mosnter را مشاهده کنیم. مارین در انتخاب برندها و هنرمندانی که با آن‌ها همکاری می‌کند دقت بالایی به خرج می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود که آیتم‌هایی که او خلق می‌کند به سرعت به فروش روند.

مارین سر

مارین سر

مارین سر

سبک فوتوریستی و توجه مارین به حفاظت از محیط زیست و استفاده از پارچه‌های بازیافتی، نشان می‌دهند که مارین طراحی برای آینده‌ی فشن است و بی شک در شکل‌گیری آینده‌ی متفاوت این صنعت نقش خواهد داشت. مارین تازه 4 سال است که برندش را تاسیس کرده و احتمالا در ادامه‌ی کارنامه‌ی کاریش ما را بیش از این غافلگیر خواهد کرد، پس آماده‌ی نوآوری‌های جدید این طراح خلاق باشید!

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار