مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11888

آینده جهان در دستان استلا مک کارتنی

استلا مک‌کارتنی، طراح معروف انگلیسی، در سال 1971 در لندن به دنیا آمد. استلا دختر لیندا و پاول مک‌کارتنی، عضو اسبق گروه بیتلز، است. در آن زمان پاول و لیندا گروه Wings را داشتند و به همین علت استلا ...

استلا مک‌کارتنی، طراح معروف انگلیسی، در سال 1971 در لندن به دنیا آمد. استلا دختر لیندا و پاول مک‌کارتنی، عضو اسبق گروه بیتلز، است. در آن زمان پاول و لیندا گروه Wings را داشتند و به همین علت استلا دوران کودکیش را با سفر کردن دور دنیا گذراند.

استلا مک کارتنی

استلا مک کارتنی

بیوگرافی استلا مک کارتنی

استلا مک کارتنی از بچگی عاشق فشن و طراحی بود و از سن 13 سالگی  شروع به دوختن لباس‌های خودش کرد. استلا، فارغ‌التحصیل دانشگاه سنت مارتین لندن، در پایان سال آخر تحصیلش کالکشنی را به روی رانوی آورد که دوستان مدلش از جمله نائومی کمپل و کیت ماس آن‌ها را به تن کردند. استلا مک کارتنی در سال 2003 با Alasdhair Willis، یک ناشر بریتانیایی، ازدواج کرد که حاصل این ازدواج 4 فرزند برای آن‌ها بود! لباسی که استلا برای عروسی‌اش به تن کرده بود، کار خودش بود؛ یک نسخه‌ی به روز شده از لباس عروس مادرش! او همچنین در سال 2018 یکی از لباس‌های مراسم عروسی مگان مارکل را نیز طراحی کرد. از دیگر طراحی‌هایی او برای سلبریتی‌ها میتوان به طراحی لباس‌های تور مدونا در سال 2004 اشاره کرد.

استلا مک کارتنی

تاثیر مادر استلا مک کارتنی بر سبک زندگی او 

مادر استلا تاثیرات زیادی روی استلا و سبک زندگیش داشته‌ است! همان‌ طور که مادرش گیاه‌خواری می‌کرد و طرفدار حقوق حیوانات بود، استلا هم این راه را در زندگی و طراحی‌هایش پیش گرفت. او طرفدار مد پایدار است و از پوست حیوانات، خز، پر و چرم در کالکشن‌هایش استفاده نمی‌کند و تمامی محصولاتش با محیط زیست سازگاری دارند. در همین راستا او برای طراحی و ساخت آیتم‌های برندش، الیاف‌های مصنوعی، پلاستیک‌های قابل بازیافت و دیگر موادی که آسیبی به طبیعت نمی‌زنند را به کار می‌برد.

به نظر استلا هرکسی که در این دوران، در عصر آگاهی، همچنان از حیوانات برای طراحی‌هایش استفاده می‌کند، سنگ‌دل و بی‌ر‌حم محسوب می‌شود و هیچ بهانه‌ای برای ادامه‌ی استفاده از چرم و خز در دنیای امروز قابل قبول نیست.

استلا مک کارتنی

همکاری استلا مک کارتنی با برندهای معروف

در سال 1997 استلا مک کارتنی مدیر خلاق برند کلوئه شد و سود زیادی را برای این برند به ارمغان آورد! در سال 2001 استلا برندی را با ‌نام خودش تاسیس کرد و اولین کالکشنش را در هفته‌ی مد پاریس به نمایش گذاشت. در سال 2004 نیز اولین عطر برندش را ارائه داد.

در سال 2004 استلا با برند آدیداس همکاری کرد و کالکشن مشترکی را ارائه داد که با استقبال مردم رو به‌ رو شد. آیتم‌های ورزشی گوناگونی از جمله لباس‌های یوگا، تنیس، ورزش‌های زمستانی و گلف در کالکشن‌های مشترک این دو برند دیده می‌شوند. در سال 2012 استلا به همراه آدیداس برای طراحی کیت ورزشی تیم بریتانیای کبیر در المپیک انتخاب شد که او را تبدیل به اولین طراحی کرد که برای این تیم لباس طراحی می‌کند. استلا 4 سال بعد، بازهم برای طراحی لباس‌های این تیم برای المپیک ریو انتخاب شد.

استلا مک کارتنی

از همکاری‌های استلا مک‌کارتنی با برند‌های دیگر، میتوانیم به همکاری او با برند H&M در سال 2005 اشاره کنیم که کالکشنی متشکل از 40 لباس بود که به محض منتشر شدن به فروش رسید!

استلا مک کارتنی

این طراح جوان همیشه سعی کرده تا جای ممکن از پلتفرم خود برای آگاهی سازی بقیه استفاده کند و مردم رو تشویق کند تا کمتر به محیط زیست و حیوانات آسیب بزنند.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار