مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11900

هفته مد پاییز 2021 میلان بدون گوچی چگونه بود؟!

هفته‌ی مد میلان پاییز-زمستان 2021-2022 به تازگی به اتمام رسیده‌است و برندها به صورت دیجیتالی، در قالب لوک-بوک و یا فیلمی کوتاه، کالکشن‌هایشان را ارائه دادند. هفته‌ی مد میلان با شکوه‌‌تر و ...

هفته‌ی مد میلان پاییز-زمستان 2021-2022 به تازگی به اتمام رسیده‌است و برندها به صورت دیجیتالی، در قالب لوک-بوک و یا فیلمی کوتاه، کالکشن‌هایشان را ارائه دادند. کالکشن های هفته‌ی مد پاییز 2021 میلان با شکوه‌‌تر و نوآورانه‌تر از هفته‌ی فشن پاییز 2021 نیویورک برگزار شد که به عقیده‌ی منتقدین و حتی دوستداران فشن، بدترین و یکنواخت‌ترین دوره‌ی هفته‌ی مد نیویورک بود. با وجود اینکه برندهای مطرحی همچون گوچی و ولنتینو در این هفته شرکت نکردند، اما باز هم شاهد هفته‌ی فشن جذاب و متنوعی بودیم. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به برخی از برندهایی که مجموعه‌های قابل قبولی ارائه دادند.

 

آلبرتا فرتی در هفته مد پاییز 2021 میلان

تمرکز جدیدترین کالکشن این برند بیشتر روی لباس‌های روزمره بود و به دوخت و سیلوئت‌های تمیز توجه شده بود. این کالکشن برخلاف کالکشن قبلی آلبرتا فرتی که شامل لباس‌ها و آیتم‌هایی مناسب موقعیت‌های متفاوت و رنگ‌های شادتر و روشن‌تر بود، از تنوع کمتری برخوردار بود و طیف‌های رنگی استفاده شده، بیشتر تیره بودند. فضای این کالکشن شبیه ران‌وی‌هایی که در فشن شو‌های حضوری شاهدشان بودیم طراحی شده بود و جزئیات خاصی نداشت. طراحی و دوخت پیراهن‌های مجلسی که از نقاط قوت آلبرتا فرتی است، در این کالکشن به خوبی پیداست. لباس‌هایی شیک و دوخته شده از ابریشم و پولک که حس قدرت را به زنان منتقل می‌کنند و چیره‌دستی آلبرتا را به خوبی نشان می‌دهند.

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

پرادا در هفته مد پاییز 2021 میلان

کالکشن مردانه‌ی مشترک سیمونز و پرادا برای فصل قبلی، یادآور هرچیزی بود که قرنطینه انسان‌ها را ازش محروم کرده بود؛ رقصیدن و حتی کوچکترین و ساده‌ترین حرکات فیزیکی! این کالکشن، المان‌های زیادی را از فشن شوی مردانه فصل قبل گرفته‌است، المان‌هایی مثل پارچه‌های راه راه، فضا و حتی موسیقی فشن شوی قبلی در این کالکشن وجود داشتند. طبق گفته‌ی سیمونز، همه‌ی ما خواستار فعالیت‌های فیزیکی و تخلیه‌ي انرژی هستیم اما نه فقط از نوع رقصیدن، بلکه هر نوع جنبش و فعالیتی. خوشبینی مشترک سیمونز و پرادا منجر به خلق کالکشنی کامل و منسجم شد که نوای بازگشتی پر انرژی به دنیای بیرون از خانه را می‌دهد.

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

اترو در هفته مد پاییز 2021 میلان

کالکشن پاییز-زمستان 2021 ورونیکا اترو با کالکشن‌های قبلی او متفاوت بود و از حال و هوای کولی وار (bohemian) همیشگی‌اش دور شده بود. مفهوم آزادی از تم‌های اصلی این کالکشن است! قرنطینه باعث شکسته شدن مرز بین لباس‌های راحتی، ورزشی، رسمی و بیرونی شده‌است و دیگر تفکیک کمد لباس‌هایمان از هم و تعیین مرزبندی برای لباس‌ها معنی‌ای ندارد که همین موضوع دستمان را در انتخاب لباس باز گذاشته‌است. منبع الهام ورونیکا برای این کالکشن زن‌ها نبودند بلکه دو مرد بودند که هیچ وجه مشترکی هم باهم ندارند: رودولف نورييف، بالرین و طراح رقص معروف و جیمی هندریکس، موزیسین و گیتاریست مشهور! ورونیکا با رودولف نورييف بزرگ شده‌است که سبک زندگی رودولف، فرهنگ و علاقه‌‌‌ای که به لباس‌های  بافت داشت از ویژگی‌هایی بودند که باعث جذب شدن ورونیکا به رودلف شدند.

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

مکس مارا در هفته مد پاییز 2021 میلان

این برند ایتالیایی 70امین سالگرد تاسیسش را با ارائه‌ی کالکشنی که از استلا تننت، ملکه‌ الیزابت دوم و حومه‌های ییلاقی بریتانیا الهام گرفته شده‌است، جشن گرفت. Ian Griffiths، طراح خلاق این برند، برای طراحی صحنه‌ی فشن شو، یکی از اتاق‌های موزه‌ی‌Triennale میلان را شبیه یکی از خیابان‌های لندن که به خاطر مغازه‌های لوکس و برندش معروف است، در آورده‌است تا حال و هوای بریتانیا را منتقل کند. آیتم‌ها و المان‌های همیشگی مکس مارا مثل رنگ خاکی و کت‌های راحت و نرم هم در این کالکشن وجود داشتند و حتی آیتم‌هایی ماننده پافر‌ و لباس‌های ضد آب از آیتم‌هایی بودند که برای اولین بار در فشن شوی مکس مارا دیده شدند. این برند برای زنان طبقه‌ی متوسط و طبقه‌ای از جامعه که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفتند، لباس طراحی می‌کرده‌است که همراه با رشد اجتماعی آن طبقه، محبوبیت مکس مارا هم افزایش پیدا کرد.

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

مارنی در هفته مد پاییز 2021 میلان

فرنچسکو ریسو (Francesco Risso)، مدیر خلاق مارنی، برای جدیدترین کالکشن این برند که تقریبا تمامش کار دست است از مفهوم رمانتیسیسم و محرک‌هایی که باعث به وجود آمدن این حس در درونمان میشوند، استفاده کرده‌است و به نظرش مفاهیم "زندگی" و "زندگی کردن" از رمانتیک‌ترین پدیده‌های دنیا محسوب میشوند؛ زندگی‌ای که پر از خنده، لحظات شاد و حس خوب است. ساختار پیچیده‌ی لبا‌س‌ها همیشه جزو هویت این برند بوده‌‌است و این کالکشن هم پر از لباس‌های لایه لایه، آستین‌های پف‌دار و پیراهن‌های پیله‌دار است که با دست رنگ شدند و به طور طبیعی زیر نور آفتاب خشک شدند. مدت زمانی که صرف این پروسه شده و صبر ناشی از آن، چیزی است که برای این طراح جذاب و رمانتیک بوده‌است.

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

سالواتوره فراگامو در هفته مد پاییز 2021 میلان

سالواتوره فراگامو به کالکشن‌هایی لطیف اما محافظه‌کارانه معروف است ولی  پاول اندرو، مدیر خلاق این برند، کالکشنی متفاوت از کالکشن‌های پیشین خود ارائه داده‌است؛ کالکشنی جوان پسند، تخیلی و خلاقانه. برای نمایش دیجیتالی کالکشن هم از تکنیک‌های واقعیت مجازی و فیلم برداری استفاده شده‌است. چرم از مواد کلیدی در طراحی این کالکشن بود که می‌توان آن را در طراحی کت‌ و شلوارک‌های این مجموعه و در رنگ‌های جیغ و روشن شاهدش بود. مدل‌ها در نیویورک زمان آینده راه می‌روند و در آخر توسط درگاهی به زمان حال منتقل می‌شوند. حال و هوای اسکای-فای ویدیو و اشاره به لباس‌های ورزشی و ارتشی کالکشن، فیلم‌هایی نظیر "ماتریکس" رو به یادمان می‌آورند. هدف اندرو از این کالکشن، نشان دادن آرمان شهری در آینده است که در آن تنوع قومی و فرهنگی با مثبت گرایی ترکیب شده‌است تا دنیا را به محیط بهتری تبدیل کند!

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

هفته مد پاییز 2021 میلان

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار