مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11903

بررسی کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

ریک اوونز جدیدترین کالکشن پاییز 2021 خودش را در هفته‌ی مد پاریس ارائه داد! این فشن شو در ساحل جزیره‌ی لیدو واقع در ونیز، محل سکونت اوونز، به نمایش در آمد. این کالکشن چهارمین کالکشنی محسوب می‌شود که...

ریک اوونز جدیدترین کالکشن پاییز 2021 هفته مد پاریس خودش را در هفته‌ی مد پاریس ارائه داد! این فشن شو در ساحل جزیره‌ی لیدو واقع در ونیز، محل سکونت اوونز، به نمایش در آمد. این کالکشن چهارمین کالکشنی محسوب می‌شود که اوونز در این مکان به نمایش گذاشته‌است.

ماسک، کت‌ها‌ی بلند لحافی و حجیم، دستکش‌های مخصوص اتاق جراحی ، و روپوش‌های بیمارستانی شکل، همه از آیتم‌هایی هستند که حتی قبل از کرونا در مجموعه‌های اوونز دیده می‌شدند. آیتم‌هایی که در دنیای امروز بیشتر از هر وقت دیگری به ضرورتشان پی برده شده‌است.

کالکشن‌های اوونز همیشه حال و هوای آخرالزمانی دارند، اما او برای ارائه‌ی مجموعه‌ي پاییز 2021، رویکرد و نگاهی نسبتا خوشبینانه به آینده در پیش گرفته‌است. ریک اوونز آیتم‌های جالبی از جمله سرهمی‌های پولکی چسبان را با آیتم‌های جذاب و در عین حال به درد بخور و همچنین آیتم‌های زرهی شکل از جمله بوت‌های پلتفرم که دیگر جزو هویت این برند حساب میشوند، ترکیب و استایل‌های جذابی را خلق کرده‌است!

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

"دلیری"، "ابر قهرمانی"، "خشم"، "سرخوشی" و "آزادی و رهایی" از مفاهیم و صفاتی هستند که اوونز قبل از نمایش کالکشن درمورد آن‌ها صحبت کرده‌ بود. سرشانه‌های حجیم و هندسی شکل لباس‌ها، شنل‌های آزاد و رها و ژاکت‌های پف‌دار نیم‌تنه که برای تمسخر مردان محافظه‌کار و خشن است، حال و هوای آخر الزمانی و ابر-قهرمانه‌ای به کالکشن می‌دهند.

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

اضطراب، ترس و خشمی که در روز‌های پایانی مراسم‌ ریاست جمهوری آمریکا توسط طرفداران ترامپ ایجاد شده بود، از مفاهیمی بودند که اوونز در کالکشن مردانش به آن‌ها اشاره کرده‌است. "اثرات و ترس ناشی ازآن  دوران هنوزم حس می‌شود و این موضوع به شدت آزاردهنده و ناخوشایند است!" اوونز این مفاهیم را در درون کالکشن جدید خود هم تزریق کرده و لباس‌های راحت مناسب دوران قرنطینه را با شکوه همیشگی کوتور درهم آمیخته‌است که نتیجه‌اش لباس‌هایی شده‌است با ظاهری شبیه به زره که ما را در مقابل خطرات این دوران محافظت می‌کنند!

بنظر می‌رسد که کاپشن‌های پافر این مجموعه از کالکشن مشترکی که اوونز با همکاری برند مونکلر منتشر کرده بود، الهام گرفته شدند. استایل پایانی کالکشن، لباسی پولک دوزی شده به رنگ سفید عاجی با یقیه‌‌ای نامتقارن و آستین یک طرفه‌ بود که آن را تبدیل به یکی از باشکوه‌ترین استایل‌های این کالکشن کرده‌است. ریک اوونز در رابطه با شکاف‌ و برش‌هایی که در چند آیتم این کالکشن دیده می‌شوند، اشاره کرده‌است که این برش‌ها نمایانگر اندوه و خشمی است که در این دوران حس می‌کنیم. آیتم‌های این کالکشن از الیاف و مواد قابل بازیافت درست شده‌اند؛ پلاستیک‌ها و پارچه‌های کشمیری قابل بازیافت.

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

شورت‌های مردانه‌ای که در کالکشن مردانه‌ی فصل قبلی حضور داشتند، در این کالکشن هم وجود دارند و در این کالکشن به دور کیف‌های دستی زنانه پیچیده شدند و دلالت بر این دارند که مدل‌های زن اوونز از پس خشونت بی‌رویه مردان بر آمده‌اند.

از نظر اوونز باید به خلق آیتم‌هایی بپردازیم که علاوه بر قابل پوشیدن بودن و در نظر گرفتن بحران‌هایی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، جوابگوی نیاز‌های دوران حال حاضر باشند و در عین حال، تحت تاثیر محدودیت‌های ناشی از این دوران نباشند!

"همه‌ی ما در دوران سخت و تاریکی از تاریخ زندگی می‌کنیم و به دنبال راه حلی برای رهایی از این شرایط هستیم، حالا چه راه حلی منطقی، چه راه حلی غیر منطقی. راه حلی که فشن در این شرایط بحران زده در اختیار ما میگذارد، ناامید نشدن و حرکت رو به جلوس است، حتی در شرایط سخت امروزی"!

(کالکشن کامل ریک اوونز را می‌توانید در مقاله "کالکشن‌های هفته مد پاییز 2021 پاریس" دانلود و مشاهده کنید.)

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

کالکشن پاییز 2021 ریک اوونز

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار