مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11912

ترند سال را از آنیل مارکت تهیه کنید!

پوشیدن لباسها مد روز بزرگترین دغدغه افراد خوش پوش و شیک است.آگاهی از ترند سال نیز میتواند شما را در این مسیر کمک کند. این که امسال چه چیزی در دنیای مد باب شده است به موارد و مسائل بسیاری بستگی دارد...

پوشیدن لباس‌های مد روز بزرگترین دغدغه‌ی افراد خوش پوش و شیک است. آگاهی از ترند سال نیز می‌تواند شما را در این مسیر کمک کند. این‌که امسال چه چیزی در دنیای مد باب شده است به موارد و مسائل بسیاری بستگی دارد و شما به راحتی می‌توانید با چند ترفند ساده حتی از لباس‌های قدیمی خود نیز استفاده کنید. آنیل مارکت به شما برای خوش‌پوش شدن کمک می‌کند.

دنیای مد در سال جدید

در حالی که یک سال آرام برای دنیای مد بوده است، این فصل از طرحهای جدی جسورانه و شیک رونمایی شده است. صنعت مد در سال جدید تغییرهای زیاد و گستردهای را تجربه میکند. برای آشنا شدن با ترند سال و خرید لباسهای به روز و آشنا شدن با ترفندهای ست کردن رنگها و لباس‌هامیتوانید از مجموعه‌ی آنیل مارکت کمک بگیرید و در کمترین زمان، لباسها و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با جدیدترین رنگها و ترندهای امسال بیشتر آشنا شوید و آنها را در استایل شخصی خود نیز به کار ببرید.

ترند سال 1400 را بشناسید

اوایل هر سال بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن رنگ جدید سال هستند تا بتوانند با ترند سال هماهنگ باشند. طراحان لباس نیز در اواخر هر سال قبل از شروع سال جدید به شدت درگیر طراحی لباسهای خاص و شیک هستند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند. این صرفا مطابق با رنگ سال لباسهای خود را انتخاب کنید، ضروری نیست بلکه میتوانید با چند ترفند ساده مطابق با مد همان سال لباس بپوشید. در آنیل مارکت ما به شما کمک میکنیم تا بهترین لباس را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

رنگ سال 1400

همانطور که میدانید هر ساله از سمت موسسه پنتون رنگی، عنوان ترند سال و رنگ سال انتخاب میشود. رنگی که برای سال 2021 یا همان 1400 انتخاب شده است، رنگ خاکستری و زرد روشن است. این دو رنگ از جمله بهترین رنگها برای اثبات قدرت انسان و تفکر او هستند که حس گرمی را منتقل میکنند. در مجموعه آنیل مارکت میتوانید بر اساس سلیقه خود لباس مورد نظر را با یکی از این رنگها انتخاب کنید تا از دنیای گسترده مد عقب نباشید. این مجموعه همچنین به شما کمک میکند تا با انتخاب اکسسورهایی به استایل خود جذابیت خاصی دهید.

ترند سال

کدام رنگها را با ترند سال ست کنیم؟

ست کردن رنگها با ترند سال یکی از مهمترین بخشهای مد و استایل است. در صورتی که رنگ اشتباهی را انتخاب کنید ظاهر شما به شدت دچار مشکل میشود، به همین دلیل این ترکیب رنگها و شناخت آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. برای ست کردن، نیاز به شناخت تعدادی ترفند دارید تا به راحتی این کار را انجام دهید. از جمله رنگهای مناسب برای رنگ زرد میتوان به رنگهای سیاه، قهوهای، قرمز، بنفش، سبز، صورتی، نارنجی، سفید و آبی اشاره کرد.  برای ست کردن رنگ خاکستری نیز میتوان از رنگهای پاستلی، سرکهای، سفید، قرمز، سیاه، طیفهای رنگ خاکستری و زرد روشن استفاده کرد.

مانتوهای ترند امسال را از آنیل مارکت تهیه کنید

ترند سال برای مانتوهای 1400 بسیار متنوع است. برای خرید مانتوهای مورد نظر با رنگ مد، میتوانید به راحتی از آنیل مارکت خریداری کنید. امسال کتهای اپل‌دار به عنوان مانتو بسیار استفاده میشوند.  این کتها را میتوانید با یک شلوار راسته یا چرم ست کنید. استایل آزاد، شیکی خاصی با این کتها به شما میدهد. از دیگر مانتوهای مناسب میتوان به مانتوهای چهل تکه، مانتوهای فانوسی، آستین پفی، یقه پولو، پولکی و گیپور اشاره کرد. تمامی این مانتوها را با طیف رنگی متفاوت میتوانید از آنیل مارکت خریداری کنید.

ترفند ست کردن شال و روسری

شال و روسریها همیشه از مهم‌ترین قسمتهای ترند سال هستند و ترفند‌های زیادی برای ست کردن آنها با لباس است. استفاده از روسریهای ابریشمی با طرح‌های نقشهای مرکب و ساده، گلدار یا حرفهای مختلف بسیار پرطرفدار شده‌اند.  برای ست کردن آنها بهتر است متناسب با رنگ پوست خود، رنگ شال و روسری را انتخاب کنید.  برای خرید انوع شالهای روز مد میتوانید در کمترین زمان از طریق وب سایت آنیل مارکت سفارشهای خود را ثبت کنید.  روسریهای دو رنگ با ترکیب سفید مشکی، روسریهای آبرنگی، شالهای سفید و سرکهای و ... اشاره کرد.

دنیای مد

ماسک، جز جدا نشدنی

از زمان شیوع ویروس کرونا، ماسکها به یکی از مهمترین اجزای استایلها تبدیل شدهاند.  بسیاری از برندهای معروف نیز اقدام به تولید ماسکهای خاص و متفاوت کرده اند. ماسکهای مشکی از بهترین رنگها برای استایل شما است.

کیف، مهمترین بخش استایل بانوان

کیفها از مهمترین قسمتهای استایل خانمها است.  اینکه چه رنگی را برای کیف انتخاب کنید به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد اما با توجه ترند سال، کیفهای زرد بهترین گزینه برای ست کردن کیف با مد امسال است. کیفهای کوچک، کیف دستی، کوله پشتی به رنگهای زرد و خردلی میتوانند تکمیل کننده استایل شما باشند.

اکسسوریها و زیورآلات

یکی از مهمترین مواردی که میتواند در استایل شما تاثیر چشمگیری داشته باشد، اکسسوریها و زیورآلات هستند.  ترند سال در زمینه اکسسوریهای مرواریدی، گردنبندهای بوهویی، آویزهای ستاره دریایی و صدفی و گوشوارههای خیلی بلند اشاره کرد.  ترفند ست کردن این زیورآلات با نوع لباس شما ارتباط مستقیمی دارد.  برای خرید اکسسوریهای خاص و متفاوت میتوانید از قسمت آنیل مارکت بهترین و خاصترین اکسسوریهای مطابق با مد دنیا را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید تا در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

با آنیل مارکت بیشتر آشنا شوید

مجموعه آنیل مارکت با سالها تجربه در زمینه‌ی فروش لباسهای زنانه توانسته بهترین لباسها را با بهترین کیفیت و قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه کند.  این مجموعه با شناخت ترند سال با فروشگاههای معتبر کشور در ارتباط است تا بتوانید به راحتی استایل شخصی خود را بر اساس مد طراحی کنید.  آنیل مارکت با فروش در زمینههای کفش، مانتو، کیف، شال و روسری، شلوار و هودی بهترین گزینه برای خرید به صورت اینترنتی است.  برای خرید، کافی است به وبسایت این مجموعه سری بزنید و از بخش مورد نظر کالای مخصوص خود را انتخاب کنید.

ترفند

خرید اینترنتی از مجموعه آنیل

مجموعه آنیل یک فروشگاه کاملا اینترنتی است که به شما این امکان را میدهد بدون نیاز به خرید حضوری در فروشگاههای مختلف و صرف وقت و انرژی خرید خود را انجام دهید.  این مجموعه با بسیاری از فروشگاهها و برندهای ایرانی در زمینه تولید لباسها و اکسسوریهای زنانه فعالیت میکند و در نتیجه بهترین محصولات را برای فروش در اختیار شما قرار میدهد. این فروشگاهاینترنتی با داشتن نماد اطمینان اینترنتی از وزارت صمت، بهترین گزینه برای خرید آنلاین است.  برای ارتباط بیشتر با این مجموعه میتوانید از طریق دایرکت، سایت و تلگرام با این مجموعه همراه باشید.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار