مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11996

آشنایی با مدل‌های معروف، قبل و بعد از مدل شدن

در این بخش از وبلاگ مد و فشن برندکده قصد داریم سری به مدل‌های معروف خارجی قبل و بعد از مدل شدن بزنیم. اینکه آیا از همان ابتدا با علاقه به این حرفه و دارا بودن شرایط مدل شدن وارد صنعت مدلینگ شده‌اند...

در این بخش از وبلاگ مد و فشن برندکده قصد داریم سری به مدل‌های معروف خارجی قبل و بعد از مدل شدن بزنیم. اینکه آیا از همان ابتدا با علاقه به این حرفه و دارا بودن شرایط مدل شدن وارد صنعت مدلینگ شده‌اند یا از طریق بازیگری و راه‌های دیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

 آدریانا لیما (Adriana Lima)

این مدل خارجی با ورود به سن نوجوانی (پانزده سالگی) درست زمانی که موفق به کسب جایزه‌ی سوپر مدلینگ برزیل از شرکت (Elite) شد، فعالیت خود را در این عرصه آغاز نمود. وی اظهار می‌دارد که در دوره‌ی نوجوانی، هرگز مدلینگ شدن را یک شغل نمی‌دانست و تنها با تشویق هم‌سن و سالان خود در مسابقات مدلینگ حضور پیدا می‌کرد. بهتر است بدانید آدریانا لیما در حال حاضر به‌عنوان یکی از مدلینگ‌های مشهور و همچنین جزء پولدارترین مدل‌های زن سال 2014 میلادی ژورنال (Forbes) است.

امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski

در خصوص مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن نظیر امیلی که در لندن متولد شده است، بایستی بیان کرد که او در سن چهارده سالگی به دلیل علاقه بسیار زیاد به حرفه تئاتر، توانست با شرکت (Ford Models) قراردادی را تنظیم نماید. بعد از درخشیدن او در موزیک ویدیو ( Blurred Lines) در بین طرفداران خود معروفیت بسیاری پیدا کرد. نقش آفرینی او در سینما سبب شد که صفحه اصلی تمامی ژورنال‌ها به امیلی اختصاص داده شود. 

وینی هارلو (Winnie Harlow

این مدلینگ معروف، متولد کانادا است. پیسی صورت او از همان سنین کودکی توسط متخصصین شناسایی شد. در مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن مانند وینی باید بیان کرد که، مشکل پوستی او در ناحیه صورتش بقدری نمایان بود که مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت. بعد از چند سال از اتمام مدرسه، وی در برنامه‌ی ( America s Next top Model) که توسط Tyra Banks که معروف‌ترین داور دهه هشتاد و نود میلادی بود، توانست رتبه ششم این مسابقه را به خود اختصاص دهد. بعد از موفقیت او در این مسابقه مدلینگ با شرکت‌های معروف دیگری مانند Swarovski و همچنین Diesel فعالیت کرد. لازم به ذکر است که در خصوص این مدل معروف بیان کنیم که او در کلکسیون سلبریتی مشهور بنام (Beyonce) نیز نقش آفرینی کرده است. در حال حاضر این مدلینگ معروف سخنگوی بیمارانی است که همانند او با مشکل پیسی پوست دست و پنجه نرم می‌کنند.

کیت ماس (Kate Moss

یکی دیگر از مدل‌های معروف که می‌توان در مورد آن توضیح داد کیت ماس است. او در سن چهارده سالگی از سوی یکی از مدیران اصلی شرکت مدلینگ (Storm) بنام (Sarah Doukas) به منظور مدلینگ شدن انتخاب شد. او پس از سه دهه مدل مجلل و همچنین فعال، به‌عنوان یکی از اثرگذارترین مدلینگ‌ها در همه دوران معرفی شد.

بلا حدید (Bella Hadid

بلا حدید در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و همچنین معروف‌ترین مدلینگ‌های حرفه‌ی مدوفشن است. در ادامه مدل‌های معروف قبل و بعد از مدل شدن در خصوص بلا باید گفت که به‌دلیل علاقه بسیار زیاد او به سوارکاری و دستیابی به قهرمانی تلاش کرد که در مسابقات المپیک ریو شرکت نماید. اما بلا در سال 2013 میلادی به علت بروز عارضه‌ی لایم از شرکت در مسابقات سوارکاری انصراف داد. امروزه او در تمامی شرکت‌های بزرگ مدوفشن به‌عنوان یک مدلینگ فعالیت می‌کند. بلا حدید با انجام پروتز لب و همچنین جراحی بینی تغییرات بسیاری را در ظاهر خود ایجاد کرده است.

لیندا اوانجلیستا (Linda Evangelista)

الیندا در سن شانزده سالگی یعنی پیش از آن‌که به عنوان مدل معروف شناخته شود، در مزرعه فعالیت می‌کرد. او می‌گوید که تمام دوران نوجوانی خود را به کار کردن در مزارع گذرانده است تا از این طریق بتواند جدید‌ترین و بروزترین لباس‌های مدل روز را برای خود تهیه کند. در حال حاضر او در سن پنجاه و یک سالگی به دلیل استایل و زیبایی بسیار، تصویر بالغ بر هفتصد نشریه مد و فشن قرار گرفته است. بهتر است بدانید Linda Evangelista به عنوان یکی از مدلینگ‌های مشهور دهه نود میلادی است.

سیندی کرافورد (Cindy Crawford

سیندی یکی از زیباترین مدل‌ها در جهان است اما تنها دلیل شهرت او، زیبایی‌اش نیست بلکه به دلیل هوش بالایی که دارد به شهرت جهانی رسیده است. این مدل زیبا در تمام دوران تحصیل شاگرد اول مدرسه بوده است. جالب است بدانید در تمامی خاطرات آن آمده است که علاقه زیادی به فیزیک اتمی داشته است و یکی از آرزوهای او این است که روزی دانشمند شود. یکی دیگر از خاطراتی که او همیشه به آن اشاره می کند این است که در تمامی دوران تحصیل به دلیل باهوشی زیاد مورد تمسخر دوستان خود قرار بوده است.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار