مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12051

چگونه در ایران می توان یک مدل موفق شد؟

معمولا هر دختر یا پسر جوان در یک سنی دوست داشته است تا یک مدل باشد و به این وسیله خود را مطرح کند و معروف شود. اما این سوال پیش می آید با توجه به محدودیت هایی که در کشورمان وجود دارد و...

معمولا هر دختر یا پسر جوان در یک سنی دوست داشته است تا یک مدل باشد و به این وسیله خود را مطرح کند و معروف شود. اما این سوال پیش می آید با توجه به محدودیت هایی که در کشورمان وجود دارد خصوصا برای خانم ها چگونه می توان مدل شد و در حوزه ی مدلینگ فعالیت کرد؟ به طور کلی شرایط مدل شدن در ایران چیست؟ در این مطلب قصد داریم تا مختصری به این موضوع بپردازیم با ما همراه باشید.

شرایط مدل شدن در ایران

شرایط مدل شدن در ایران به طور عمومی و نقطه ی آغاز راه

هر کشوری از نظر فرهنگی و در عین حال اجتماعی دارای وضعیت منحصر به فردی است که نمی توان آن را با سایر کشورها مقایسه کرد. به عنوان کسی که در ایران زندگی می کند ما نیز باید از این قوانین پیروی کنیم و در هر زمینه‌ای که مشغول به کار هستیم این قانون‌ها را به کار ببندیم. شخصی که می‌خواهد در حوزه‌ی مدلینگ مشغول به کار شود می بایست مشخصه های خاصی در زمینه های اخلاقی، فیزیکی و بدنی، شکل ظاهری، تحصیل، حتی خانواده داشته باشد. لذا هر کسی نمی تواند در این حوزه مشغول به فعالیت شود. برای این که فرد ببیند آیا برای این کار مناسب است یا خیر در گام نخست می بایست تست مدلینگ بدهد. چرا که ممکن است فردی کلیه‌ی شرایط ذکر شده در بالا را در اختیار داشته باشد اما در کنار آن در حرکت و ارائه ی ژست ها دچار مشکل باشد. پس این تست مدلینگ و نتیجه ی آن تاثیر بسزایی در پذیرش فرد در این حوزه دارد. البته گاها اگر مدل مورد نظر از هر نظر بدون مشکل بوده و فقط در زمینه‌ی حرکات و زبان بدن مشکل داشته باشد می توان بر اساس تشخیص متخصصان این حوزه از وی برای فتو مانکن استفاده کرد. این فرد برای آغاز این راه طولانی که در پیش دارد می تواند به موسسه‌ها و آژانس‌هایی که برای مدلینگ در شهر خودشان وجود دارد مراجعه کرده و پس از انجام تست‌ها و قبولی در کلاس‌های مدلینگ در تهران یا سایر شهرها حاضر شود.

شرایط مدل شدن در ایران

شرایط مدل شدن در ایران برای آقایان

حال که در مورد نقطه‌ی آغاز راه این مسیر پر پیچ و خم اما شیرین، صحبت کردیم نوبت به بررسی شرایط مدل شدن در ایران می‌شود. در مقاله‌ی بعد در مورد شرایط مدل شدن برای بانوان در ایرانی هم صحبت خواهیم اما در این مقاله می‌خواهیم به سراغ شرایط مدل شدن آقایان در ایران برویم. کمترین میزان قد برای آقایان برای مدلینگ شدن برابر صد و هشتاد و پنج سانتی متر است و وزن آن‌ها نیز می بایست در رنج هفتاد و سه کیلو گرم تا هفتاد و هفت کیلوگرم باشد. الیته این را در نظر داشته باشید که این موضوع و این شرایط برای نمایش‌های زنده ارائه می شود. گاها پیش می آید فردی با قد صد و هشتاد سانتی متر برای مدلینگ مراجعه می کند که خب در نگاه اول شرایط مدل شدن در ایران را ندارد و نمی توان برای فشن شو های زنده از وی استفاده کرد. اما در صورتی که همین فرد چهره‌ی خوب و متناسبی داشته باشد و مورد پسند آژانس‌های مدلینگ واقع شود، در عین حال هم از توانایی خوبی برای ژست گرفتن و ارائه‌ی حالت‌هایی که از وی درخواست می‌شود، داشته باشد، می‌توان از وی به عنوان فتومدل یا فتو مانکن استفاده نمود. یکی از مهمترین مشخصه‌های هر مانکن خصوصا برای نمایش‌های زنده، اعتماد بنفس بالا است. چرا که این امر در فیگور گرفتن وی تاثیر بسزایی دارد و می‌بایست بتواند همانند یک بازیگر از عهده ی این کار بربیاید. شرایط سنی مدلینگ برای آقایان از 15 سال به بالا، حتی آقایان با سن 50 سال هم می‌توانند مدل شوند چرا که در بسیاری از پروژه ها درخواست مدل تحت عنوان خانواده دارند که شامل تمام سنین می‌شود.

شرایط مدل شدن در ایران

شرایط مدل شدن در ایران

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار