مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12087

آشنایی با شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان

هنگامی که خانمی شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان را در اختیار داشت می بایست به آژانس های مدلینگ مراجعه کرده و با دادن تست های موجود در این زمینه ببیند آیا مناسب این کار هست یا خیر. سپس کلاس ها و...

در کشور ما همواره با توجه به شرایطی که دارد و مذهبی که بر آن حکم فرما است فضای کمتری به خانم‌ها برای ابراز وجود در عرصه‌های مختلف داده است. الیته در سال‌های اخیر این موضوع به نسبت گذشته بهبود پیدا کرده و خانم‌ها توانسته اند در هر حوزه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشند. یکی از این حوزه‌ها که بسیار پرحاشیه هم هست بحث مدلینگ و مدل شدن برای خانم‌ها است. شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان در مقایسه با سایر کشورها سخت تر بوده و می‌بایست حتما با رعایت شئونات اسلامی انجام شود. البته که هر فردی که زندگی در هر کشوری با هر قانونی را می پذیرد می‌بایست مطابق آن قانون عمل کند و به آن احترام بگذارد. لذا خانم‌هایی که می‌خواهند در زمینه‌ی مدلینگ در کشورمان به فعالیت بپردازند می‌بایست این نکته را مدنظر داشته و فعالیت‌های خود را به صورت قانونی پیش ببرند تا دچار مشکل نشوند. در ادامه قصد داریم تا به شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان بپردازیم، با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

ویژگی های مدل شدن به صورت عمومی چیست؟

درامد مدلینگ به اندازه‌ای است که در تمام دنیا صنعت مدلینگ یکی از پولسازترین صنعت‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل افراد بسیاری جذب فعالیت در آن می‌شوند. عموما طراحان لباس و نیز تولید کنندگان برندهای مختلف با یکدیگر در تعامل و همکاری  بوده و سعی می کنند تا به وسیله ی مدل‌هایی که در اختیار دارند کالای تولیدی خود را به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذارند. برای این که هر فردی بتواند در این زمینه مشغول به فعالیت شود می‌بایست مشخصه‌های خاصی را در اختیار داشته باشد. از جمله‌ی این مشخصه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اعتماد بنفس بالا

2. داشتن پشتکار بالا و اراده‌ای بسیار محکم

3. منعطف بودن و آمادگی برای پذیرش هر نوع تغییر از تغییر لایف استایل و سبک زندگی گرفته تا تغییر در ظاهر

4. خلاق بودن و داشتن حس نوآوری در این زمینه

5. تمایل به آموزش و یادگیری و افزایش اطلاعات در زمینه‌ی مدلینگ و اصول آن به وسیله‌ی حضور در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف

6.  اطلاع داشتن از اصول علم مدلینگ

7. در اختیار داشتن شرایط ظاهری مناسب برای این کار

8. داشتن فیزیک بدنی خوب و ایده آل برای این کار در عین حالی که شروط اولیه ی قد و وزن برای این کار را هم در اختیار داشته باشند.

9. و ...

شرایط مدل شدن برای خانم ها

شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان چیست؟

علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد مشخصه‌های فیزیکی برای مدل شدن یکی از مهمترین و ضروری ترین موارد به شمار می آید. در استانداردهای جهانی برای خانم‌ها اینطور بیان می شود که یک مانکن خانوم می‌بایست دارای قد بالاتنه‌ای هشتاد و شش سانتی متر، دور کمری برابر با شصت و یک سانتی متر باشد. حداقل میزان قد برای مدل‌های خانوم طبق استانداردهای جهانی برابر صد و هفتاد و سه سانتی متر است. اما این استانداردها می توانند بسته به ویژگی‌های ژنتیکی و نیاز قالب جامعه اندکی تغییرات هم داشته باشند. شرایط مدل شدن در ایران برای بانوان به این صورت است که عموما سایز سی و شش تا سایز سی و هشت برای این دسته از افراد قابل قبول است. در حالی که قد آن‌ها نباید کمتر از یک متر و هفتاد سانتی متر باشد و البته حداکثر میزان قد برای خانم‌های فعال در حوزه‌ی مدلینگ برابر با صد و هشتاد و سه سانتی متر است. نکته‌ی مهم در مورد قد و وزن و سایز این است که می‌بایست همواره در بهترین شرایط موجود قرار داشته باشند و فیزیک متناسب و مطلوب خود را برای این کار حفظ کنند.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

نحوه ی وارد شدن به دنیای مدلینگ برای خانم‌ها

یکی از پرتکرارترین پرسش‌ها در این زمینه این است که مدل کیست و چگونه می‌توان یک مدل شد. در گام نخست می‌بایست به دنبال آژانس‌ها و موسسه‌های معتبر که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند پیدا کنید . بهترین گزینه برای این کار استفاده از سایت وزارت ارشاد است. به این وسیله می‌توانید موسسه‌های دارای مجوز و معتبر را مشاهده کنید و از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. سپس یک عکس قدی از خود را به همراه مشخصات فردی ارسال می‌کنید و در صورت قابل قبول بودن برای تست‌های حضوری دعوت می شوید. در نهایت هم در صورتی که تمامی شرایط مدل شدن را در اختیار داشتید برای شرکت در دوره‌ها انتخاب می‌شوید و با به اتمام رساندن آن‌ها با موفقیت می‌توانید وارد بازار کار شوید.

شرایط مدل شدن برای خانم ها

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار