مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12122

10 ریمل با کیفیت و اقتصادی 2021

یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی که در طول روز میتوان با استفاده از آن به سرعت چشم‌های حالت دار و شاداب داشته باشیم،ریمل‌ها هستند. در این مقاله سعی داریم با 10 ریمل برتر و اقتصادی آشنا شویم...

بدون شک میل به زیبایی و جذاب بودن مساله‌ای غیرقابل انکار است که مرد و زن ندارد اما در خانم‌ها بیشتر دیده می‌شود. برای عده‌ای زیبایی در پوست و اندام بی عیب خلاصه می‌شود و در عده‌ای دیگر زیبایی در کاور ناخن، آرایش لب و چشم‌ها تعریف می‌شود. یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی که در طول روز میتوان با استفاده از آن به سرعت چشم‌های حالت دار و شاداب داشته باشیم، ریمل‌ها هستند. در این بخش از مجله مد و زیبایی برندکده سعی داریم با 10 ریمل برتر و اقتصادی 2021 آشنا شویم.

1-  Essence Cosmetics Lash Princess False Lash Effect Mascara

این ریمل با هزینه‌ی بسیار پایین عملکردی مشابه ریمل‌هایی از برندهای معروف و لوکس دارد. فرچه مخروطی شکل آن باعث جداسازی مژه‌ها از یک‌دیگر، افزایش طول و حجم مژه‌ها نیز می‌شود. این ریمل خوب رامی‌توانید برای یک روز طولانی بدون نگرانی از ریخته‌شدن آن زیر چشم‌ها استفاده کنید.

بهترین ریمل 2021

2- Maybelline New York Great Lash Mascara

عملکرد این ریمل هم مانند جعبه صورتی-سبزش از 45 سال پیش محبوب بوده است. این ریمل با ضخامت بخشیدن به مژه‌های شما به بیشتر مشکی شدن آن‌ها کمک میکند. شست و شوی راحت و بدون دردسر و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین ریمل 2021

3- L'Oréal Paris Voluminous Lash Paradise Washable Mascara

این ریمل با قیمتی بالاتر از بقیه ریمل‌های دراگ‌استور به فروش می‌رسد اما با دیدن نتیجه آن متوجه خواهید شد که کاملا ارزشش را دارد. فرمولاسیون این ریمل دارای روغن شاهدانه و کنف است که حالت تقویتی برای مژه‌ها دارد. این ریمل برای چشم‌های حساس مناسب‌ترین گزینه است چون بدون پارابن و مواد مضر است. بلندکننده، حجم‌دهنده و جداکننده مژه‌هاست.اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسد، کافیست دو بار فرچه را به مژه‌هایتان بزنید.

بهترین ریمل 2021

4- Revlon Super Length Mascara

مژه های شما با هر اندازه‍‌ای چه کوتاه و چه بلند به کمک این ریمل بلندتر و مشکی‌ترخواهندشد، برترین تاثیر این ریمل را افزایش دهند طول مژه ها می‌دانند. جعبه کوچک وقابل حمل آن باعث می‌شود شما همیشه آن‌را همراه خود داشته باشید و استفاده کنید، چه در مسافرت باشید، چه در حال ورزش‌کردن .

بهترین ریمل 2021

5- Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara

این ریمل به عنوان بهترین ریمل ضدآب شناخته شده است و درکنار ضدآب بودن، مژه‌های شما را فر و حجیم نیز می‌کند. فرچه غیر پلاستیکی و مواد با کیفیت این ریمل باعث شده که افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند هم به راحتی از آن استفاده کنند.

بهترین ریمل 2021

6-  Clinique High Impact Curling Mascara

به کمک فرچه قوس دار و رنگ بسیار مشکی موادش، این ریمل بهترین ریمل حالت دهنده و فرکننده است. برای مدت زمان طولانی مژه‌های شما را به سمت بالا و حالت‌دار نگه‌می‌دارد و نیازی به فرمژه نخواهید داشت.

بهترین ریمل 2021

7- Benefit Cosmetics They're Real! Lengthening Mascara

از دلایلی که این محصول تبدیل به پرفروش‌ترین ریمل این برند شده‌ است، این است که همه‌ی مژه‌های شما را حتی ریزترین مژه‌ها را بلند می‌کند. در نوک فرچه این ریمل موهایی وجود دارد که در بلندسازی مژه‌ها نقش بسیاری دارند.

بهترین ریمل 2021

8- Tarte Lights, Camera, Lashes 4-in-1 Mascara

مواد معدنی موجود در این ریمل بارها و بارها تصفیه شده‌اند و ریملی گیاهی و عاری از هرگونه مواد مضر برای چشم‌ها به ارمغان آورده‌اند که از سمت چشم‌پزشکان و متخصصین آلرژی تایید شده‌است و در صورت تماس مواد ریمل با چشم‌های شما هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد شد. اگر چشم‌های حساسی دارید و می‌خواهید مژه‌های حجیم و بلندی داشته باشید این ریمل احتمالا بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ای است که پیش روی شماست. 

بهترین ریمل 2021

9- Thrive Causemetics Liquid Lash Extensions Mascara

این ریمل حاوی عصاره شی‌باتر، روغن کرچک و ویتامینB5 است وخاصیت آب‌رسانی به مژه های شما را دارد و در عین حال که به مژه های شما حالت می‌دهد آنها را بلند هم می‌کند. این ریمل گیاهی است و روی هیچ‌ حیوانی تست نشده است.

بهترین ریمل 2021

10- Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara Waterproof10

این ریمل یکی از انواع ریمل است که توسط یک برند ژاپنی تولید شده و از طرف آسیایی‌ها که دارای مژه های کوتاه و سیخ هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته، چرا که تمام مژه‌های کوچک را کاور می‌کند. در فرمولاسیون این ریمل از ویتامین‌ E وانواع روغن‌های نرم کننده مو مثل روغن آرگان استفاده شده است. برای مدت طولانی روی مژه‌ها می‌ماند بدون این‌که زیر چشم ‌ها سیاه شود. این ریمل به کمک فرچه قوس‌دار خود در فر کردن مژه‌ها بسیار کمک می‌کند.

بهترین ریمل 2021

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار