مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12126

ویکتوریا سیکرت با فرشتگان خود خداحافظی می‌کند

برند ویکتوریا سیکرت که بیشتر از 40 سال است فعالیت می‌کند، معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین برند لباس زیر زنانه محسوب می‌شود. این برند با برگزاری فشن شو‌های متفاوتش حسابی بر سر زبان‌ها افتاد و ...

برند ویکتوریا سیکرت که بیشتر از 40 سال است فعالیت می‌کند، معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین برند لباس زیر زنانه محسوب می‌شود. این برند با برگزاری فشن شو‌ های متفاوتش حسابی بر سر زبان‌ها افتاد و در دهه‌ی 90 تبدیل به بزرگ‌ترین برند لباس زیر آمریکا شد.

اما از سال 2016 این برند درگیر انتقادات زیادی از سوی مردم و دوستداران فشن شد و سهامش با کاهش چشم گیری مواجه شد. با شروع کمپین «من هم» (Me Too)، شکایت از مدیران و دست اندر کاران برند ویکتوریا سیکرت هم به خاطر مشکلات اخلاقی و تعرضات جنسی در محیط کاری شروع شد.

از دیگر انتقادات وارد شده به این برند، ارائه‌ی آیتم‌هایی با سایز کوچک، توجه نکردن به سایزهای مختلف و استفاده از مدل‌هایی بود که استاندارد‌های زیبایی غیر طبیعی را تبلیغ می‌کردند. در چند سالی می‌شود که مدل‌ها با سایزهای بزرگ و عادی‌تر در صنعت فشن شروع به کار کرده‌اند و برندهای بسیاری سراغ مدل‌های پلاس سایز رفته‌اند. در همین راستا، برند‌های نو پای مختلفی در زمینه‌ی پوشاک و لباس زیر، شروع به  تولید آیتم‌هایی کردند که تنوع سایزی دارند و در کمپین‌های تبلیغاتیشان از مدل‌هایی با سایزهای متفاوت استفاده می‌کنند. یکی از این برند‌ها، برند « Savage X Fenty» ریحانا است که آیتم‌هایش را در سایزهای متفاوت ارائه می‌دهد و در فشن شوها و کمپین‌های خود از مدل‌هایی با سایز‌های مختلف و رنگین پوست استفاده می‌کند.

اما ویکتوریا سیکرت با وجود شروع این جنبش‌ها و انتقادات وارد شده به برندش باز هم در راستای ایجاد تغییراتی در نحوه‌ی ارائه‌ی برندش حرکت نکرد و همچنان به روش سنتی خود ادامه داد. این موضوع باعث کاهش محبوبیت و فروش و حتی لغو شدن فشن شو‌هایش شد که تا سال 2018 از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این برند بودند. حالا، بعد از همه‌ی این انتقادات، ویکتوریا سیکرت بالاخره به فکر تغییرات افتاده است و تصمیم گرفته است تا به خواسته‌های زنان و مشتریانش گوش بدهد.

از سال 2019 ویکتوریا سیکرت اقداماتی را در راستای تغییر چهره‌ی برندش انجام داده است که یکی از این اقدامات، انتخاب اولین مدل پلاس سایز این برند، «Ali Tate Culter»، بود. این حرکت بعد از بیانیه‌ی ادوارد رازک «Edward Razek»، مدیر مارکتینک سابق ویکتوریا سیکرت، که گفته بود این برند برنامه‌ای برای استخدام مدل‌های پلاس-سایز ندارد و باعث شد افراد بسیاری از این برند انتقاد کنند، انجام شد.

از اقدامات دیگر این برند که به تازگی اعلام شده است، خداحافظی با «فرشتگان» ویکتوریا سیکرت از جمله آدریانا لیما، تایرا بنکس، هایدی کلوم، تیلور هیل و سایر فرشتگانش است که اصولا مدل‌هایی سفید پوست با بدن‌هایی بی نقص بودند. 7 مدل جدید این برند نه به دلیل ظاهرشان، بلکه بر اساس دست آورد‌های فردی، جایگاه اجتماعی و فعالیت‌هایی که در راستای حمایت از حقوق زنان انجام دادند، انتخاب شدند. «ادت اکچ» (Adut Akech)، «پریانکا چوپرا» و «والنتینا سامپایو» از جمله مدل‌ها و سفیران جدید ویکتوریا سیکرت هستند. این سفیران جدید در پروسه‌ی ریبرندینگ و تولید محصولات جدید ویکتوریا سیکرت نیز با این برند همکاری می‌کنند و تجربیاتشان را با این برند به اشتراک می‌گذارند. اعضای هیئت مدیره‌ی ویکتوریا سیکرت هم دچار تغییر شده است و 6 سمت آن در اختیار زنان توانمندی گذاشته شده تا بهتر بتواند به سمت هدف‌های جدیدش قدم بردارد! ویکتوریا سیکرت امید دارد تا بتواند با ایجاد این تغییرات به برندی تبدیل شود که مناسب همه‌ی زنان است و بتواند حس قدرت را به آن‌ها منتقل کند. طبق گفته‌های مسئولین این برند، ویکتوریا سیکرت به فکر برگزاری مجدد فشن شو‌های خودش با شکلی کاملا جدید است و سال 2022 را برای بازگشت احتمالی فشن شوهایش انتخاب کرده است!

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار