مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12130

بازگشت فشن شوی جورجیو آرمانی برای یادآوری روزهای کرونایی!

 گزارشی درباره فشن‌شوی کالکشن پوشاک مردانه بهار 2022 جورجیو‌آرمانی

اخیرا برند ایتالیایی جورجیو آرمانی فشن‌شوی حضوری خود را برای اولین بار پس از شیوع بیماری کرونا، در خانه خود برگزار کرد. تنها 80 نفر برای رونمایی از مجموعه بهاره 2022 پوشاک مردانه برند آرمانی به خانه و دفترکار قبلی او دعوت شدند. فضای این نمایش به سبک باغ‌های ژاپنی آراسته شده و تقریبا دو هفته، ساخت و اجرای صحنه این مراسم طول کشیده بود. به‌طورکلی،آنچه از طراحی و جنس لباس‌های این مجموعه می‌توان برداشت کرد، راحتی و سادگی حتی در لباس‌های رسمی است. البته طراح این برند به تلاش خود برای احساس راحتی در لباس‌های این مجموعه اشاره کرده است.

کالکشن بهار 2022 جورجیو آرمانی

 صاحب این برند در پایان نمایش، پاسخ های جالبی به سوالات رسانه‌های حاضر داد. این طراح صحبت‌های خود را با اشاره به شایعاتی که درباره بستری شدن او در بیمارستان بود، شروع کرد و گفت:« صحبت‌هایی درباره بستری بودن من در بیمارستان وجود دارد؛ بله، من به مدت 15 روز در بیمارستان بستری بودم. بعد از آن زمانی که سینماها دوباره باز شد من دوست داشتم به سینما بروم و با خود گفتم من واکسینه شده‌ام و می‌توانم دوباره یک فیلم ببینم. اما پس از تماشای فیلم، در راه‌پله‌های خروجی به زمین افتادم.» او با نشان دادن زخم‌های تازه و عمیق روی دستش ادامه داد:« به این ترتیب من 17 بخیه دارم و هفته‌های سختی را گذراندم. این حادثه 20 روز پیش اتفاق افتاد اما من باید برای این فشن‌ شو آماده می‌شدم. بنابراین اگر اکنون با 100٪ خودم حاضر نیستم متاسفم. اما حالا می دانید چرا در بیمارستان بستری بودم!»

آرمانی در ادامه به همکاری خود با Leo Dell’Orco در طراحی این کالکشن اشاره کرده و گفت:« او 60 سال است (در واقع بیشتر از 40 سال) با من بوده ، بنابراین شاید حالا دیگر بالغ شده باشد! ما دوتا اغلب درگیر می‌شویم اما نتیجه کار به نظر من بسیار خوب است. همچنین ما سیلوانا (خواهرزاده اش) را در لباس زنانه داریم. بنابراین من آینده کاری خود را با افرادی که در اطراف من هستند ، در خانه خودم، آماده می کنم.»

کالکشن بهار 2022 جورجیو آرمانی

کالکشن بهار 2022 جورجیو آرمانی

کالکشن بهار 2022 جورجیو آرمانی

کالکشن بهار 2022 جورجیو آرمانی

این طراح در ادامه صحبت‌هایش درباره اولین فشن‌شوی حضوری خود بعد از مدت‌ها زندگی دیجیتالی اجباری، ابراز خرسندی کرد و بیان کرد:« مهم این است که بتوانم لباس ها را ببینم و جنس پارچه را احساس کنم. این چیزی است که شما نمی توانید در فضای مجازی و دنیای دیجیتال ببینید و حس کنید.»

در پایان ، از او درباره علت ماسک زدن چند مدل آخر سوال شد که در پاسخ گفت:« این فقط یک یادآوری بود که هنوز باید مراقب باشیم. همه ما امیدواریم که این بیماری به زودی به پایان برسد ، اما خیلی زود است که رعایت نکنیم و خیلی هیجان زده برخورد شود. ما نمی خواهیم همه کارهای انجام شده را خراب کنیم.»

 

نویسنده: فاطمه صادقی

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار