مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12151

بررسی کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

برند ولنتینو که اعلام کرده بود مجموعه اوت‌کوتور پاییز 2021 خود را خارج از تقویم اصلی اوت کوتور پاریس و در ونیز به نمایش می‌گذارد، بالاخره 16 جولای از این مجموعه‌ در «Gaggiandre» ونیز، که در ...

برند ولنتینو که اعلام کرده بود مجموعه اوت‌ کوتور پاییز 2021 خود را خارج از تقویم اصلی اوت کوتور پاریس و در ونیز به نمایش می‌گذارد، بالاخره 16 جولای از این مجموعه‌ در «Gaggiandre» ونیز، که در دوره‌ی رنسانس برای تعمیر و بارگیری کشتی‌ها کاربری داشته و امروزه به محلی برای نمایشگاه‌های هنری تبدیل شده است، به نمایش درآمد. همچنین از مهمانان فشن‌ شو درخواست شده بود تا سفید بپوشند، درخواستی که تضاد زیبایی را با پالت رنگی بی نظیر این مجموعه ایجاد کرده و باعث دیده شدن بهتر کالکشن شده بود.

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

ظاهرا پیرپائولو پیچیولی با این کالکشن می‌خواهد اهمیت و شکوه کوتور را بار دیگر در مرکز توجه قرار بدهد و برند ولنتینو را به ریشه‌ی اصلی خود که کوتور بوده، برگرداند. او این کار را با مدرنیزه کردن ولنتینو نشان داده، به طوریکه در دنیای امروز معنی داشته باشد و بتواند با مخاطبین دنیای امروز ارتباط برقرار کند. برای این طراح، کاربردی بودن کوتور آنچنان مهم نیست و هدفش خلق کالکشن‌های کوتوری است که تنها شما را در زیبایی خودشان غرق کنند.

برای این کالکشن از 17 هنرمند در حوزه‌های مختلف هنری دعوت شده بود تا به آتلیه‌ی این برند در ونیز بیایند و در طراحی این مجموعه نقش داشته باشند. این هنرمندان در کنار خیاطان چیره دست ولنیتو کار کردند و ایده‌هایشان را باهم به اشتراک گذاشتنند، که این همکاری منجر به خلق مجموعه‌ی نفس گیر کوتور 2021 شد.

پالت رنگی این مجموعه پر از رنگ‌های جذاب و شاد بود پیرپائولو پیچیولی به زیبایی توانسته بود این رنگ‌ها را با هم ترکیب کند و استایل‌های رنگارنگی را به وجود بیاورد. سیلوئت‌های این مجموعه با فرم‌های کوتاه و هندسی شکل آغاز می‌شود و به سمت سیلوئت‌های حجیم و بزرگ می‌رود تا استایل‌های باشکوه ولنتینو را نشان دهد. کلاه‌های این مجموعه از پر تشکیل شده‌اند که آزادانه پشت سر مدل‌ها می‌رقصیدند و شما را به یاد حرکت عروس دریایی می‌اندازند!

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

موضوعی که  پیرپائولو پیچیولی در این مجموعه‌ی ولنتینو به آن پرداخته، نمایش استایل‌های کوتور برای مردان است. استایل‌های متعددی در این مجموعه به مردان اختصاص داده شده است، استایل‌هایی که شاید در زندگی روزمره توسط زنان نیز پوشیده شوند!

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

لازم است بدانید زمان زیادی صرف خلق این مجموعه شده است. به عنوان مثال استایل پایانی کالکشن، 700 ساعت زمان برده که در خلق آن 107 متر پارچه‌ مختلف به کار رفته و همچنین یکی از نقاشی‌های Jamie Nares، هنرمند انگلیسی، به اسم «Blues in Red » که با قلمو کشیده شده، روی لباس پیاده شده است.

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

عنصر دست، در بعضی از استایل‌های این مجموعه دیده می‌شود که هم به هنر دست خیاطان چیره دست آتلیه‌ی ولنتینو و همکاریشان با هنرمند‌های حاضر در مجموعه اشاره می‌کند و هم تمایل و اشتیاق برای لمس کردن طرح‌ها در دوران قرنطینه را نشان می‌دهد.

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

این فشن شو با اجرای زنده‌ی Cosima، خواننده‌ی انگلیسی همراه بود که تلفیق موسیقی زنده، لباس‌های باشکوه ولنتینو، غروب زیبای ونیز و انعکاس نور روی آب، لحظات رویایی و خارق العاده‌ای را خلق کرد تا این فشن شوی ولنتینو به یکی از زیباترین شوهای کوتور پاییز 2021 تبدیل شود.

مطالعه کنید: کالکشن های هفته مد اوت کوتور پاییز 2021 پاریس

کالکشن اوت کوتور پاییز 2021 ولنتینو

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار