مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12160

وتمان از اسم جدید برندش رونمایی کرد

این برند که از ماه پیش اعلام کرده بود پروژه‌ی محرمانه‌ برای به نمایش گذاشتن در‌ نظر دارد، بالاخره از چهره‌ی جدید خودش رو‌نمایی کرد. این کالکشن به هیچ جنسیتی انحصار ندارد و حمایت خودش را از ...

این برند که از ماه پیش اعلام کرده بود پروژه‌ی محرمانه‌ برای به نمایش گذاشتن در‌ نظر دارد، بالاخره از چهره‌ی جدید خودش رو‌نمایی کرد. این کالکشن به هیچ جنسیتی انحصار ندارد و حمایت خودش را از تمام ضمیر‌های جنسی اعلام می‌کند و این موضوع را با چاپ نوشته‌هایی مانند «i kissed a boy and i liked it ، They/Them، She/Her، He/Him» روی تیشرت‌‌ هایش نشان می‌دهد.

روی بعضی از لباس‌های این برند بارکدی با شماره‌ی «838363687» چاپ شده است که به نوعی، انتقادی از برند‌های لاکچری فشن محسوب می‌شود که لوگو‌هایشان را، که در واقع برای چاپ شدن روی لیبل درون لباس طراحی شده اند، بسیار بزرگ بر روی لباس چاپ می‌کنند. غیر از این عدد که امضای این کالکشن به شمار آمده است، اسم «Vtmnts» در قالب های مختلف گرافیکی بر روی بعضی لباس‌ها چاپ شده است که نشان دهنده‌ی اهمیت گرافیک لوگو و جای‌گیری اش روی لباس است. 

مطالعه کنید: داستان لوگوی برندهای معروف لباس

نام جدید برند وتمان

فوتوشوت‌هایی که برای این مجموعه گرفته شده است ،برخلاف اکثر برند‌های پوشاک، کارگردان هنری ندارند و همه ی مدل‌ها با پوز‌ها و مدل مو‌های مشابه در برابر دوربین ژست گرفته اند که در راستای هدف این برند یعنی حمایت از ضمیر‌های جنسی به نظر می‌رسد.

با اینکه شلوارهای بیشتر لوک‌ها از انواع پارچه‌ها شتری و طوسی راه راه درست شده‌اند لباس‌های بالاتنه بسیار متفاوت از یکدیگرند. این بالاتنه‌ها از ژاکت‌های بافتنی، پافر جکت‌ها و یقه اسکی‌های رنگی بدون آستینی که با دستکش همرنگ لباس خود کامل می‌شوند تشکیل می‌شوند در بعضی از لوک‌ها مدل‌هایی بدون لباس بالاتنه می‌بینیم که به نظر بر ماهیت استایل خیابانی این برند تاکید دارند. گورام گواسالیا (Guram Gvasalia )، مدیر «Vtmnts» می‌گوید: «وقت این است که جرئت به خرج بدیم و کارهای متفاوت انجام بدیم»

نام جدید برند وتمان

نام جدید برند وتمان

گواسالیا اعتقاد دارد که علت شکست برندهای نوپا وابستگی بیش از حد آن‌ها به جوایز مراسم‌های فشن و چهره‌ی سلبریتی‌هاست. از نظر او همین موضوع باعث زمین خوردن آن‌ها در ابتدای کار و ماندن آن‌ها زیر سایه‌ی ابر برندها می‌‌شود. او با ارائه‌ی این مجموعه می‌خواهد تا ورق را برای برندهای تازه‌کار برگرداند و به نوعی انقلابی در صنعت فشن باشد که قوانین این بازی تکراری را برای برند‌ها تغییر می‌دهد. گواسالیا اعتقاد دارد که «Vtmnts» برندیست برای انسان‌هایی که برای خودشان لباس می‌پوشند نه دیگران، افرادی که نیازی به اثبات خودشان برای بقیه ندارند و کسانی هستند که ارزش کیفیت و کار هنری را می‌دانند.»

او همچنین بیان کرد: «هدف این برند این است که برای نسل بعدی تعریف لاکچری را بازنویسی کند.» این برند در نظر دارد که نسل جدید و مشتری‌های جوانش کیفیتی را تجربه کنند که مشتری‌های آراسته‌ی برند هرمس تجربه می‌کنند. (به طور مثال عینک‌های آفتابی این کالکشن از متریال‌های با‌کیفیتی مانند طلا و طلا سفید ساخته شده‌اند.) در واقع «Vtmnts» لاکچری و ارزشمند بودن را در خلاقیت و کیفیت می‌داند و می‌خواهد تا این موضوع را به ساده‌ترین و واضح‌ترین شکل ممکن نمایش بدهد.

نام جدید برند وتمان

نام جدید برند وتمان

 

 

نویسنده: مریم شالباف زاده

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار