مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12167

کمپین‌های تبلیغاتی فشن به استقبال پاییز می‌روند

با نزدیک شدن به فصل پاییز، برندهای فشن هم از کمپین‌های‌ تبلیغاتی این فصل خودشان رونمایی کردند. این کمپین‌ها روی بخش فروش برندهابسیار تاثیرگذار است و برای همین توجه ویژه‌ای به آن دارند.

با نزدیک شدن به فصل پاییز، برندهای فشن هم از کمپین‌های‌ تبلیغاتی این فصل خودشان رونمایی کردند. این کمپین‌ها روی بخش فروش برندها بسیار تاثیرگذار است و برای همین توجه ویژه‌ای به آن دارند.

در این بخش از وبلاگ مد و فشن برندکده قصد داریم به سراغ کمپین‌های تبلیغاتی 2021 برندهای پوشاک برویم. 

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 بالنسیاگا

کیتی گرانان، عکاس و فیلمساز آمریکایی، کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند بالنسیاگا را به تصویر کشیده است. چهره‌ی پرسروصدای این کمپین هم جاستین بیبر بود که به عنوان مدل حضور دارد. مهم‌ترین ویژگی این کمپین فضای ساده‌ی آن است. بالنسیاگا برای کمپین پاییزی خود تمام پست‌های قبلی صفحه‌ اینستاگرامش را پاک کرد.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 پرادا

برند پرادا در کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 خود با فردیناندو وردری، مدیر نوآوری مجله‌ی ووگ ایتالیا همکاری کرده است. « Feels Like Prada» عنوان این کمپین است و سعی دارد حس مخاطب را با خودش همراه کند. توجه به جزییات، ویژگی اصلی کمپین پاییزی پراداست. دیوید سیمز، عکاس مد بریتانیایی تصاویر این کمپین را با سبک‌های متفاوت، شامل  پرتره‌ی سیاه و سفید تا عکس‌های رنگی، به ثبت رسانده است.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 کوچ

استوارت وورز مدیرنوآوری برند کوچ، مسوولیت کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 این برند را بر عهده داشت و رنل مدرانو، عکاس آن بود. جنیفر لوپز، مایکل بی جوردن، کوکی و جرمی لین چهره‌های حاضر در این کمپین بودند. عکاسی کمپین « With Friends» برند کوچ، در محیط زندگی اجتماعی این ستاره‌ها انجام شده است تا فضایی صمیمی برای مشتری‌ها و مخاطبانش ایجاد کند.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 آمبوش

هارلی وی عکاسی کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند آمبوش را به عهده داشت. نمایش نژادهای مختلف در این مجموعه کاملا محسوس بوده و با فضای رنگارنگ کالکشن پاییزی آمبوش همراه و همخوان است.

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 مایکل کورس

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند مایکل کورس با چهلمین سالگرد تأسیس این برند همزمان شد. عکاسان این کمپین « duo Inez » و « Vinoodh » بودند. فضای کمپین مرور و تجدید خاطره‌ای برای این طراح محسوب می‌شه. نائومی کمبل و کارولین مورفی از مدل‌های سرشناس حاضر در این کمپین هستند.  

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 ورساچه

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 ورساچه با نام «NYC Celebration»، توسط ایتن جیمز گرین در خیابان‌های منهتن عکاسی شد. جان کارلوس دیاز و نوآه لوئیس براون از مدل‌های این کمپین بودند.

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 فندی

برند فندی برای کمپین تبلیغاتی کالکشن زنانه‌ی پاییز 2021 خود با رونی کوک نیوهاوس همکاری کرده و کریگ مکدین عکاس این کمپین است. او در این برند برای کمپین پاییزی خودش، سعی در ایجاد فضایی سورئالیسم داشته و در آن معماری باستانی روم به چشم می‌خورد.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 شنل

کمپین تبلیغاتی پاییز پیش‌روی برند شنل در کنار پیست اسکی و در فضایی برفی و کوهستانی به تصویر کشیده شده است.« Inez van Lamsweerde » و « Vinoodh Matadin » عکاسان این کمپین تبلیغاتی هستند.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 مارین سر

لوئی بکئویی‌آست عکاسی کمپین تبلیغاتی کالکشن پاییزی برند مارین‌سر را به عهده داشت. این کمپین در سطح شهر پاریس عکاسی شده و زندگی روزمره را به تصویر کشیده است. مجموعه‌ی پاییزی این برند براساس مدپایدار تولید شده و طبق گفته‌های خود مارین سر به آینده‌ی زمین توجه دارد. مدل‌ها در این کمپین ماسک روی صورت داشتند و می‌توان گفت جزو معدود کمپین‌های پاییزی بوده که هنوز پایبند به روزهای کرونایی مانده است.

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 کامز

جیمزجایلز، کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند کامز را در طبیعت بکر استرالیا عکاسی کرده است. تصاویر این کمپین به صورت سیاه‌‌ و سفید و رنگی ثبت شدند. طبیعت و رنگ‌های طبیعی نقش پررنگی در این مجموعه تصاویر دارند.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 میومیو

استیون مایزل عکاسی کمپین پاییزی امسال برند میومیو رو برعهده داشت و اما کورین، بازیگر 25 ساله مدل آن بود. فضای کمپین ساده و مینیمال است با بک گراندی که شامل رنگ‌های پاستلی بود. در ویدیوی این کمپین، کورین هم صحبت می‌کند و به خوبی فضای ساده و صمیمی کمپین را به نمایش می‌گذارد.

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 جیل‌سندر

جوئل مایروویتز عکاس کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 جیل‌سندر بود که در فضایی با رنگ غالب قرمز و زرد و محیط زندگی روزمره تصاویر این مجموعه را ثبت کرده‌است.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 دیور

رافائل پاواروتی عکاسی کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند دیور را به عهده داشت. کیم جونز کالکشن مردانه‌ی پاییزی خودش را در فضایی سورئال و هنری به تصویر کشیده است و نقاشی معاصر در این کمپین نقش پررنگی دارد.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 گوچی

برند گوچی برای کمپین تبلیغاتی خودش با مایلی سایرس همکاری کرده و شخصیت انیمه‌ی او را هم ساخته است. در این کمپین توجه ویژه ای به عطر « Gucci Flora’s Gorgeous Gardenia » شده و فضای آن یک دنیای فانتزی و شاد است. فضای ویدیوی این کمپین دهه‌ی 60 میلادی را یادآور می‌شود. عکاسی و فیلمبرداری کمپین پاییز 2021 گوچی برعهده‌ی پترا کولینز بود.

کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 میسونی

سوفیا سانچز و مائورومونجیلو عکاسان کمپین تبلیغاتی پاییز 2021 برند میسونی بودند. « Life In Colours » عنوان این کمپین است که به خوبی و باجسارت هم از رنگ‌ها استفاده شده.

کمپین تبلیغاتی برندهای پوشاک

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار