مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12176

حس خوب خرید

خرید لباس از آن دست خریدهای است که حال خوبی در انسان به وجود می آورد. پوشیدن لباس تازه خریداری شده حس نو و حس تازه ای را ایجاد می کند از این رو انتخاب و خرید لباس از ...

خرید لباس از آن دست خریدهای است که حال خوبی در انسان به وجود می آورد. پوشیدن لباس تازه خریداری شده حس نو و حس تازه ای را ایجاد می کند از این رو انتخاب و خرید لباس از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است. امروزه به دلیل مشغله های زندگی، چرخیدن در بین مغازه ها برای انتخاب لباس کسل کننده بنظر می رسد.

در یکی دو سال اخیر نیز وجود بیماری کرونا این موضوع را تشدید کرد و مردم برای خرید لازمه های زندگی روی به خرید های اینترنتی آوردند که این موضوع نیز به خوبی در جامعه جا افتاده است. فروشگاه های اینترنتی معتبری با خدمات متنوع در بستر اینترنت راه اندازی و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.

خرید آنلاین لباس

افزایش فروش گوشی های هوشمند و اینترنت در کشور نشان از تمایل بیشتر مردم به استفاده از دنیای مجازی را نشان می دهد به طوری که در حال حاضر با تغییر سبک زندگی جوانان مواجه هستیم و در تحقیقات اخیر نیز بزرگسالان زمان بیشتری را نسبت به گذشته در اینترنت صرف می کنند. همچنین با اعتماد ایجاد شده تعداد خریدهای اینترنتی روز به روز در حال گسترش است.

مزایایی خرید آنلاین لباس

      - آسودگی و آرامش در خرید آنلاین لباس

از مزایایی با اهمیت خرید آنلاین لباس می توان به راحتی آن اشاره کرد. شما می توانید خیلی راحت در هر ساعتی از شبانه روز در حالی که روی مبل خانه تکیه زده اید یا در محل کار هستید با استفاده از رایانه یا گوشی همراه فروشگاه های اینترنتی فروش لباس را بازدید کنید و با خیال راحت به صورت انفرادی یا در کنار خانواده آن چیزی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. دیگر نیازی نیست چند خیابان و چندین فروشگاه را در گرما و سرما و شلوغی و ترافیک را برای خرید لباس سر بزنید.

      - قدرت انتخاب وسیع تر در خرید لباس بصورت آنلاین

بصورت همزمان می توانید از مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف لباس های زنانه، مردانه، بچه گانه دیدن و آنها را با همدیگر مقایسه کنید. در مغازه ها محدودیت مدل بیشتر به چشم می آید چون یک مغازه برای تهیه تمامی مدل ها با سرمایه و فضای کافی مواجه است و این موضوع که تمام مدل ها و طرح های لباس را یک جا در یک فروشگاه ببینید مقدور نخواهد بود. اما از طریق اینترنت در مدت زمان کمی این امکان وجود دارد که سایتهای مختلف عرضه پوشاک را بازدید کنید.

مزایایی خرید لباس

      - مقایسه قیمت

بارها برای همه ما پیش آمده است کالایی از جمله لباس را در یک مغازه خریده ایم اما بعد متوجه شده ایم که قیمت آن کالا در جای دیگری ارزانتر است. اما در خرید اینترنتی چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چون شما محدودیت زمان و مکان را نخواهید داشت و در پشت سیستم می توانید از فروشگاه های خرید لباس آنلاین دیدن کنید و قیمت تمام فروشگاه ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت با انتخابی دقیق هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی لازم را کرده باشید.

      - تخفیف آنلاین پوشاک

تخفیف، بخش جذاب تمام خریدها است و معمولا افراد هنگام خرید حتما تخفیفی حتی جزئی را از فروشنده می گیرند. سایت های خرید اینترنتی نیز نخواستند این جذابیت را از مشتریان بگیرند و در زمان های مختلف اقدام به ارائه تخفیف به مناسبت های مختلف یا بر اساس اجناس خواهند داد.

 فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری بیشتر از ارائه تخفیف استفاده می کنند. تخفیف مناسب این فرصت را پیش میاورد که مشتری خریدهای بعد را نیز از طریق این فروشگاه ها انجام دهد.

      - اطمینان برای خرید آنلاین

هنوز هم بخشی از مردم اطمینان لازم را برای خرید از فروشگاه های اینترنتی ندارند. در حالی که افزایش تعداد فروشگاه ها باعث شد نظارت بر آنها بیشتر شود.

 برای انجام خرید لباس نیاز است در انتخاب فروشگاه توجه بیشتری کرد به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی باید دارای نماد اعتماد باشد. نماد اعتماد یعنی اصالت سایت و مالک آن مشخص است و اگر کاربر بخواهد به خاطر موردی از مالک سایت شاکی شود براحتی مشخصات فردی و آدرس مالک در دسترس خواهد بود.

همچنین از دیگر ویژگی های فروشگاه آنلاین لباس می توان به دسته بندی درست، رنگبندی پوشاک، اطلاعات کافی در مورد لباس، تخفیف مناسب اشاره کرد. سایت فروشگاهی با ارائه این خدمات کاربر پسندتر خواهد شد و خریداران نیز پوشاک مورد علاقه خود را براحتی انتخاب می کنند.

خرید اینترنتی لباس

      - مشتری مداری فروشگاه های اینترنتی لباس

بنا بر دلایل فراوان فروشگاه های عرضه لباس مشتری مداری را در سرلوحه کار خود قرار می دهند. چون از آنجا که یک مشتری ناراضی می تواند اعتراض خود را به چند نفر منعکس کند در نتیجه با گذشت زمان فروشگاه بخش زیادی از مشتریان خود را از دست می دهد و زمینه حذف خود را از بازار فراهم می کند.  برعکس نیز همین موضوع وجود دارد کسب و کارها می توانند با مشتری مداری و راضی نگه داشتن آنها مشتری بیشتری را جذب کرد.

کمترین بی توجهی به خواسته های مشتری منجر به نارضایتی او و جذب توسط رقیبان می شود. در این حالت یک مشتری از فروشگاه کم و یک مشتری به رقیب اضافه می شود به همین دلیل است فروشگاه ها بهترین کارها را ارائه می کنند که مشتری را راضی نگه دارند.

      - ارتباط میان کاربران خرید لباس

اغلب فروشگاه های آنلاین لباس در بخشی از معرفی محصولات خود قسمتی را برای نظرات کاربران در نظر گرفته اند که افراد می توانند نظرات خود را در مورد لباس های که خریده اند و یا قبلا از آن جنس ها استفاده کرده اند درج کنند.

همچنین این سایت ها در بخش های از سایت گزینه "تماس با ما" را فعال کرده اند که این امکان برای خریدار به وجود می آید که قبل از خرید سوالات خود را بپرسد و جواب آنها را بگیرد.

در بازاریابی دیجیتال باید تلاش شود ارتباط دو سویه در میان مشتری و مجموعه کسب و کار برقرار شود. اگر تبلیغات یک سویه باشد و مشتری نتواند آنلاین خواسته خود را بیان کند به راحتی از تبلیغات گذر خواهد کرد چون مشتری در آن لحظه می خواهد به سوالات در ذهن خود برسد.

خرید لباس

      - اطلاع از اجناس جدید و تخفیف های ویژه

یکی دیگر از مزیت های خرید لباس بصورت اینترنتی، مطلع کردن شما در مورد تخفیف های تازه و اجناس جدید است. با ثبت شماره در اولین خرید اگر تمایل داشته باشید خبرهای جدید فروشگاه مبنی بر تخفیفات ویژه برای شما پیامک خواهد شد و می توانید از موقعیت برای خرید های خود استفاده کنید.

      - ارسال هدیه

خرید اینترنتی لباس این مزیت را دارد تا شما بتوانید لباس مورد علاقه کسی را بدون دردسرهای بسته بندی و ارسال از طریق فروشگاه های اینترنتی به دست طرف برسانید.

 

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار