مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12233

درخشش لباس‌ها در قلب نیویورک

هفته‌ی مد نیویورک یکی از چهار رویداد مهم هفته‌های فشن دنیا محسوب می‌شود که از سال ۱۹۴۳ و زمان جنگ جهانی دوم آغاز به کار کرده است‌.

هفته‌ی مد نیویورک یکی از چهار رویداد مهم هفته‌های فشن دنیا محسوب می‌شود که از سال ۱۹۴۳ و زمان جنگ جهانی دوم آغاز به کار کرده است.دلیل این موضوع اسن است که در آن دوره پاریس، به عنوان پایتخت مد و برگزار کننده‌ی هفته‌ی ‌مد، درگیر جنگ شد و فرصتی به وجود آمد تا در قلب آمریکا، شهر نیویورک، که از جنگ فاصله داشت، طراحان لباس بتوانند کارهایشان را به نمایش بگذارند.
هفته‌ی مد نیویورک 2021 نیز از ۸ سپتامبر رسما آغاز به کار کرد و بعد از یکسال و نیم وقفه، دوباره به صورت حضوری برگزار شد. البته برگزارکنندگان این رویداد مهم گفته بودند که مراسم با حفظ تمام پروتکل‌هاست و فقط افرادی که واکسن  زده‌اند، می‌توانند حضور داشته باشند. قابل ذکر است که مدل‌هایی همچون بلا حدید به علت نزدن واکسن در هفته‌ی فشن نیویورک 2021 حضور نداشتند اما خواهر این سوپرمدل، جی‌جی حدید، نقش پررنگی در این رویداد مد داشت.

بیش از ۱۶۰ برند، کالکشن های بهار 2022 هفته مد نیویورک خود را در این فشن شو به نمایش گذاشتند که در این مقاله به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

موسکینو در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(نمایشی کودکانه در باران)

فضا و انرژی این فشن‌شوی موسکینو که در هوایی بارانی برگزار شد، می‌تواند یادآور دهه‌ی 90 میلادی باشد. این مجموعه‌ی بهاری سرشار از المان‌های کودکانه بود و نحوه‌ی قدم گذاشتن و شیشه‌ی شیری که به دست جی‌جی حدید بود توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. افراد مشهوری همچون مگان فاکس مهمان ویژه‌ی فشن‌شوی موسکینو بودند.

هفته مد نیویورک بهار 2022

تام براون در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(آمیختن دنیای فانتزی با واقعیت)

این برند برای نمایش کالکشن جدید بهار 2022 خود، بعد از 4 سال به جای پاریس در نیویورک حاضر شد.

تام براون ، طراح آمریکایی ، در مجموعه‌ی جدید خود لباس‌های ورزشی را نیز در نظر گرفته‌است. برش‌های ساده و شبیه‌سازی مدل‌ها به مجسمه‌هایی زنده، یکی از ویژگی‌های این فشن‌شو بود. این مجموعه فارغ از جنسیت به نظر می آید و در عین سادگی، سعی در نمایش پیچیدگی‌های ذهن طراحش را دارد.  

هفته مد نیویورک بهار 2022

میسی وایلن در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(پیوند زنانگی گذشته و آینده)

ترکیب طرح‌های کلاسیک و نوآورانه از ویژگی‌های کالکشن بهار 2022 این برند بود. دستکش‌های ابریشمی و دوخت‌های متفاوت در این مجموعه به چشم می‌خورند.

هفته مد نیویورک بهار 2022

کوچ در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(سفر به دهه‌ی 90 میلادی)

پارچه‌ های کش‌بافت پشمی، ابریشمی، جین و چکمه‌های کالکشن بهار 2022 برند کوچ یادآور دهه‌ی 90 میلادی است.

هفته مد نیویورک بهار 2022

تام فورد در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(درخشش خارج از تاریکی)

تام فورد هم مشابه چند برند دیگر، برای مجموعه‌ی بهار 2022 خود سراغ فضای دهه‌ی 90 میلادی رفته است. این فضا را علاوه بر مجموعه در نمایش نیویورک فورد مشاهده می‌کنیم. موسیقی‌ و نورپردازی فشن‌شو فضای دیسکوی آن دوران را یادآور می‌شود.

تام‌فورد در متنی به توضیح مجموعه‌ی بهار 2022 برند خود پرداخته است:« لس آنجلس شما را تغییر می‌دهد یا حداقل من را تغییر داده است. با بازگشت به آمریکا ، پس از 30 سال زندگی در اروپا ، می‌توانم احساس کنم سلیقه‌ام تغییر کرده است. اکنون من بسیار درگیر نوعی زرق و برق هستم که برایم هنوز شیک است.»

هفته مد نیویورک بهار 2022

مایکل کورس در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(پیوند عشق، زن و لباس‌های نو)

طرح‌های زنانه‌ی ساده و اغلب کلاسیک که با حضور مدل‌هایی با سایزهای مختلف در فضای باز باغ قدم می‌گذاشتند از ویژگی لباس‌های بهار 2022 این برند بود. همچنین شما لباس‌های لوکس را در این نمایش دقیقا همانطور که در واقعیت می‌توان پوشید می‌بینید.  مایکل کورس درباره‌ی این کالکشن گفته است:« این مجموعه ادای احترام به تمام چیزهایی است که من در فصل بهار دوست دارم. انرژی ، ترکیب افراد، جنس عاشقانه و زرق و برق آن.»

جی‌جی حدید و کندال جنر از مدل‌های حاضر در این فشن‌شو بودند.

هفته مد نیویورک بهار 2022

رودارت در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(زیبایی محسورکننده)

ابریشم و تور فرصتی برای ظهور در نمایش سفید و سیاه این برند داشتند. در پایان نمایش کالکشن بهار 2022 این برند مدل‌های پابرهنه روی صحنه‌ی نمایش قدم گذاشتند.

هفته مد نیویورک بهار 2022

پاملا رولند در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(رنگ‌ها می‌درخشند)

فرصتی برای زرق و برق پارچه‌ها و نمایش رنگ‌های در رونمایی  کاکشن بهار 2022 برند پاملا رولند بود.

هفته مد نیویورک بهار 2022

مکسول در هفته مد بهار 2022 نیویورک

(به لطافت پر)

کالکشن بهار 2022 این برند لطافت زنانه‌ای را در هفته‌ی فشن نیویورک 2021 به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد پارچه‌های زرق و برق دار در بهار سال آینده جایگاه ویژه ای دارند که همچون اغلب برندها، در مجموعه‌ی جدید این برند نیز دیده می‌شود.

پر، پولک، چین‌های ظریف روی لباس‌ها، نقش و طرح گل روی پارچه‌ها و طیف‌های مختلف رنگ صورتی در این مجموعه دیده ‌می‌شود که حس لطافت و زنانگی آن را بیشتر به چشم می‌آورد.

هفته مد نیویورک بهار 2022

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار