مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12236

گزارشی متفاوت از مراسم مت‌گالای 2021

مت گالای 2021 بعد از یک سال وقفه و دیرتر از زمان هر سال، که ماه می بود، برگزار شد و سروصدای زیادی هم داشت. این رویداد مد آمریکایی که بلافاصله بعد از هفته‌ی فشن نیویورک برگزار شد در ...

مت گالا 2021 بعد از یک سال وقفه و دیرتر از زمان هر سال، که ماه می بود، برگزار شد و سروصدای زیادی هم داشت. این رویداد مد آمریکایی که بلافاصله بعد از هفته‌ی فشن بهار 2022 نیویورک برگزار شد، ماه سپتامبر شلوغی را رقم زد و البته بین ایرانی‌ها هم متفاوت تر از هرسال طرفدار پیدا کرد؛ طوری که در فضای مجازی خیلی از افراد درباره‌ی مت گالا حرف زدند و نظر دادند. با این حساب احتمالا مطالب بسیاری درباره‌ی این مراسم خیریه‌ی سالانه که از ۱۹۴۸ میلادی برگزار میشه شنیده باشید. اما در این مطلب می‌خواهیم به نکاتی که شاید کمتر شنیدید و یا دیدید اشاره کنیم. جالب است بدانید نیکی میناژ، بلا حدید و دوآ لیپا در این مراسم حضور نداشتند که دلیلش واکسن نزدن آن‌ها بود.لیدی گاگا، بیانسه، سلنا گومز و کایلی جنر هم از دیگر غایبان مراسم امسال بودند.

فشن‌آیکن‌ها روی فرش مت‌گالا

احتمالا شنیده باشید که این مراسم سعی در تجلی مد آمریکایی را داشت و علاوه‌بر استفاده از المان‌ها در طراحی لباس‌ها برای نشون دادن این موضوع، بعضی از چهره‌ها به سراغ فشن آیکن‌های آمریکایی رفتند.

بیلی آیلیش

این خواننده‌ی 19 ساله که از میزبانان مراسم مت گالای 2021 بود با ظاهری شبیه به مرلین مونرو، فشن آیکن سینمای کلاسیک هالیوود، حضور داشت. بیلی ایلیش که با لباس‌های متفاوت و اورسایزش شناخته می‌شد، مدتی است که خلاف آنچه تاکنون شناخته شده، عمل می‌کند و در گفت و گویی بیان کرده دیگر بدنش را دوست دارد و از دیده شدن آن هراسی ندارد.

مت گالا 2021

جی جی حدید

جی جی حدید، مدل آمریکایی که در گفت و گویی ابتدای مراسم مت گالای امسال از حضور کمتر خبرنگارا ابراز خوشحالی کرد، استایل و لباسش متعلق به برند پرادا بود. او یادآور ژاکلین کندی اوناسیس، همسر رییس جمهور سابق آمریکا و دهه‌ی 90 میلادی بود.البته این استایل را در دهه‌ی 70 و 80 میلادی هم می‌توانیم ببینیم. جی‌جی به همراه دوست صمیمی خود کندال جنر در مراسم دیده می‌شد.

کندال جنر

این مدل آمریکایی با لباسی از ژیوانشی یادآور لباس فشن آیکن کلاسیک آمریکا، آدری هپبورن در فیلم سینمایی «بانوی زیبای من» یا « My Fair Lady» بود. تصاویر کندال در کنار خواهرش کیم‌ کارداشیان سوژه‌ی رسانه‌ها شد.

یارا شهیدی

آرایش و لباس یارا شهیدی، مدل ایرانی الاصل، متعلق به برند دیور و یادآور لباس‌های ژوزفین بیکر رقاص آمریکایی دهه‌ی 70 میلادی بود. لباس‌های این مدل و بازیگر مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

کایا گربر

مدل آمریکایی با لباسی از برند« Oscar de la Renta» یادآور استایل بیانکا جاگر، بازیگر آمریکایی با لباسی از برند دیور در مت‌گالای 1981 بود.

بالنسیاگا پادشاه مت‌گالا 2021

ریحانا، کیم کارداشیان و تریسی الیس راس، لباس‌های کالکشن کوتور پاییز 2021 برند بالنسیاگا را به تن داشتند و میکلا کوئل، ایزابل هوپر و الیوت پیج هم انتخابشان این برند بود. با این اوصاف می‌توان نقش بالنسیاگا را در مت‌گالای امسال بسیار پررنگ و خبرساز قلمداد کرد.

لباسی برای مد پایدار

لباس ناتالیا دیامانته برایِنت، دختر کوبی برایانت، بازیکن قدیمی تیم بسکتبال آمریکا که در سانحه‌ی هوایی کشته شد، تفاوت جالبی با اغلب لباس‌ها داشت. نشان دادن یک استایل آمریکایی در عین اینکه پیام‌آور مد پایدار است و حاصل از پلاستیک بازیافتی « PET» بود که توسط برند نوپای « Conner Ives» طراحی شد.

مت گالا 2021

کیم‌کارداشیان پرحاشیه

کیم کارداشیان که حالا سفیر اوت کوتور پاییز 2021 بالنسیاگا محسوب می‌شود و قبل‌تر با لباس عروس این کالکشن در کنار همسر سابقش کانیه‌وست سروصدا به پا کرد، در مت‌گالای 2021 هم با لباسی از این برند و استایل خود خبرساز شد. او در کنار دمنا واسلیا، مدیرهنری بالنسیاگا در مت‌گالا حضور داشت. با لباس کیم شوخی‌های زیادی شد که تراژدی آن می‌تواند مقایسه‌اش با طالبان باشد. برخی کنار هم قرار گرفتن او و کندال جنر را همچون در کنار هم قرار گرفتن آدم با سایه‌ی افسردگی‌اش دانستند!

مت گالا 2021

ورود سیاست در مد آمریکایی

بعضی از لباس‌ها هم حاوی شعارهای سیاسی و اجتماعی بودند. از جمله کارلین مالنی،نماینده‌ی ایالت متحده‌ی آمریکا که در حمایت از حقوق زنان لباسی از برند « Brothers vellies» به تن داشت.

مت گالا 2021

 معرفی چند استایل متفاوت در مت گالا 2021

در پایان تعدادی از استایل‌ها را خواهید دید که علاوه‌بر استایل‌های دیگری که در این مطلب اشاره کرده‌ایم، قابل توجه هستند:

 

آساپ راکی در لباسی از « ERL» و ریانا در اوت‌کوتور بالنسیاگا، گردنبند،دستبند و گوشواره‌ی بولگاری و حلقه‌ی الماس تلما وست

مت گالا 2021

تیموتی شالامی با لباسی از « Haider Ackermann»

مت گالا 2021

لیل ناس ایکس با لباسی از ورساچه

مت گالا 2021

آیمن در لباس دولچه و گابانا و « Harris Reed»

میسی ویلیامز با لباسی از « Reuben Selby» و کفش « Nodaleto»

گرایمز خواننده با لباسی از « Iris van Herpen»

مت گالا 2021

کارا دلوین در لباسی از دیور

مت گالا 2021

هیلی بیبر در لباس سن لورن و جاستین بیبر با لباسی از « La Maison Drew»

کریستین استوارت با لباسی از شنل

مت گالا 2021

پیت دیویدسون در لباسی از تام براون

مت گالا 2021

اریکا بادو در لباسی از تام براون

مت گالا 2021

آلیسون فلیکس در کوتور فندی

مت گالا 2021

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار