مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12416

مهارت های لازم برای تشخیص ساعت های برند اصل از تقلبی

شاید شما هم جز افرادی باشید که هزینه قابل توجهی برای خرید ساعت می پردازید، تا ساعت برند اصل بخرید. بنابراین، لازم است که مهارت لازم برای تشخیص ساعت ها برند اصل از تقلبی را به دست آورید.

شاید شما هم جز افرادی باشید که هزینه قابل توجهی برای خرید ساعت می پردازید، تا ساعت برند اصل بخرید. بنابراین، لازم است که مهارت لازم برای تشخیص ساعت ها برند اصل از تقلبی را به دست آورید. شما باید به نکاتی از جمله، گارانتی محصول، نمایندگی کمپانی، شناسنامه و کد رفرنس محصول، مقاومت محصول در برابر آب، صدای عقربه ها، کیفیت بسته بندی و موارد این چنینی دقت فرمایید.

چگونه مهارت لازم برای تشخیص ساعت های برند اصل از تقلبی را به دست آوریم؟

 تشخیص ساعت های برند اصل از تقلبی، به دغدغه ای برای علاقمندان به ساعت های اصل تبدیل شده است. ساعت یکی از اکسسوری‌های ضروری برای هرچه زیباتر نشان دادن استایل افراد است. امروزه، افراد بیشتر از تلفن‌های همراهشان برای اطلاع از زمان استفاده می‌کنند و کاربرد ساعت‌های مچی به عنوان وسیله‌ای که زمان را نشان می‌دهد، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و آنچه که امروزه احساس نیاز به ساعت را همچنان پایدار نگه داشته است، جنبه اکسسوری بودن آن می باشد.

افراد برای استایل‌های مختلف از ساعت‌هایی متناسب و هماهنگ با دیگر اجزای پوششان استفاده می‌نمایند. به همین دلیل ممکن است هر فرد چندین ساعت با طرح و رنگ‌های متفاوت داشته باشد و در موقعیت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده نماید.

آنچه که بیش از هر چیزی بر زیبایی و ارزش ساعت می‌افزاید، برند ساعت است. طبیعتا ساعت‌های برند اصل، از تمامی جوانب اعم از کیفیت، طول عمر، دوام باتری، زیبایی، طرح و رنگ و ... حائز اهمیت و ارزشمند هستند.

اما معضلی که امروزه در رابطه با خرید ساعت های برند پیش آمده، انبوه شدن ساعت‌های تقلبی است. تا جایی که تشخیص ساعت‌های برند اصل از تقلبی نیاز به تجربه و آگاهی دارد. ما در این محتوا، اطلاعاتی را برای شما آورده‌ایم که کمک می‌کنند بتوانید توانایی لازم برای تشخیص ساعت‌های برند اصل از تقلبی  و همچنین قیمت ساعت مچی مردانه برند و زنانه را به دست آورید. ما را تا پایان مطلب همراهی بفرمایید.

ساعت های برند اصل، گارانتی بین المللی را به همراه دارند.

برای تشخیص ساعت‌های برند اصل از تقلبی، به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

1- ساعت‌های برند اصل، گارانتی بین المللی را به همراه دارند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های ساعت‌های برند، داشتن است. این گارانتی به همراه ساعت از شرکت سازنده آن، به نمایندگی‌های رسمی کمپانی ارسال می‌گردد.

شما در هر قسمتی از جهان که باشید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی کمپانی مربوطه، از گارانتی ساعت خود استفاده نمایید.

برای مثال شرکت کیش بهین نمایندگی فروش و مسئول گارانتی و خدمات پس از فروش برندهای سواچ ، تیسوت و .....در ایران است.

2- به نمایندگی های ساعت‌های برند دقت فرمایید.

کمپانی‌های تولید کننده برند در تمامی نقاط دارای نمایندگی‌های رسمی هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی کمپانی، برای اطلاع از مشخصات و محل قرار گیری این نمایندگی‌ها اقدام نمایید. چراکه هر کمپانی تولید کننده ساعت‌های برند، دارای سایت رسمی است که در آن نمایندگی‌های رسمی که در کشورهای مختلف قرار دارند، تفکیک شده و در سایت درج شده‌اند.

کد رفرنس یک علامت مهم برای تشخیص ساعت های برند اصل از تقلبی می باشد.

3- ساعت های برند اصل، به معنای واقعی، ضد آب هستند.

حداقل مقاومت در برابر آب در ساعت‌های برند و اورجینال 30 متر است.

این در حالی است که مقدار حداکثر این مقاومت، در ساعت‌های برند اصل، با توجه به کد رفرنس با یکدیگر فرق دارد.

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت مقدار حداقل مقاومت در برابر آب، اگر از 30 متر کمتر باشد، ساعت اصل نبوده و تقلبی است. حداقل مقاومت در شناسنامه محصول و در پشت درب محصول حک شده است.

4- به کد رفرنس ساعت‌های برند اصل توجه نمایید.

کد رفرنس قابل رهگیری، یک مشخصه مهم برای تشخیص ساعت‌های برند از تقلبی می‌باشد. برای آنکه بتوان از خدمات پس از فروش، گارانتی و اصالت ساعت را شناسایی کرد، بر پشت درب ساعت و همچنین در شناسنامه آن، یک کد رفرنس برای ساعت برند درج شده است.

تشخیص ساعت های برند اصل از تقلبی نیاز به تجربه و آگاهی دارد.

5- به صدای عقربه‌ها در ساعت‌های برند اصل دقت نمایید.

ساعت‌های برند اورجینال از خودشان صدایی بسیار آهسته را منعکس می‌کنند که ناشی از ساختار ساده و منسجم آنهاست، یکی از راه‌های تشخیص ساعت‌های برند اصل از تقلبی این است که، حرکت عقربه‌ها در ساعت‌های برند اصل، صدای بسیار آهسته و ملایمی دارند. به گونه‌ای که صدای ناشی از این حرکات به سختی به گوش می‌رسند.

6- به کیفیت بسته بندی دقت کنید.

در ساعت‌هایی که برند اصل هستند، از مواد با کیفیت برای بسته بندی محصول استفاده می‌شود. همچنین، آرم تجاری مربوط به کمپانی تولید ساعت نیز بر روی جعبه بسته بندی ساعت درج شده است.

در داخل بسته بندی نیز، یک کارت مربوط به گارانتی محصول، را حتما مشاهده فرمایید. همچنین، احتمال دارد به همراه ساعت یک دفترچه راهنما به علاوه کارت مربوط به نام برند نیز قرار داده شده باشد.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار