مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

12496

چرا خرید پارچه عمده به‌صرفه‌تر است؟

همه ما به دنبال بهترین و به‌صرفه‌ترین روش برای خرید هستیم تا اقتصادی باشد و هزینه‌های تولید را کاهش دهد. این موضوع درباره خرید پارچه نیز صدق می‌کند به‌خصوص زمانی که شما به‌عنوان یک تولیدکننده لباس ...

روش‌های متفاوتی برای خرید پارچه وجود دارد و هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. درعین‌حال همه ما به دنبال بهترین و به‌صرفه‌ترین روش برای خرید هستیم تا اقتصادی باشد و هزینه‌های تولید را کاهش دهد. این موضوع درباره خرید پارچه نیز صدق می‌کند؛ به‌خصوص زمانی که شما به‌عنوان یک تولیدکننده لباس به دنبال کاهش هزینه‌های تولید باشید. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این موضوع، در این نوشتار قصد داریم بهترین روش خرید پارچه را معرفی کنیم.

خرید پارچه با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

برای خرید پارچه دست شما کاملا باز است و می‌توانید روش‌های مختلفی را انتخاب کنید. اما موضوعی که اهمیت دارد، توجه به مقرون‌به‌صرفه بودن روش انتخابی است. اینکه کدام روش را برای این خرید برگزینید، کاملا به استراتژی کاری و حرفه‌ای شما بستگی دارد. خرید حضوری، خرید از درب کارخانه و یا خرید پارچه به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین؟

خرید پارچه

اگر شما به ‌عنوان یک خیاط مزونی و در میزان محدود فعالیت می‌کنید، خرید پارچه به‌ صورت متری  و از فروشگاه‌ها می‌تواند روش مناسبی باشد. اما درصورتی‌که صاحب یک تولیدی بزرگ لباس هستید، باید روش‌های دیگری را برای این کار انتخاب کید تا هزینه‌های تولید را به میزان زیاد کاهش دهید. در ادامه چند روش مختلف  خرید پارچه را بیان می‌کنیم.

  1. خرید پارچه به روش سنتی: در این روش کافی است به فروشگاه و بزازی‌های سطح شهر مراجعه کنید و پارچه موردنظر خود را برای پروژه دوخت خریداری کنید. این روش به شما کمک میکند که پارچه را از نزدیک لمس کنید و از میزان کیفیت آن مطلع شوید؛ اما درعین‌حال باید وقت زیادی صرف کنید. همچنین قیمت خرید پارچه به این روش گران‌تر تمام می‌شود و مقرون‌به‌صرفه نیست.
  2. خرید پارچه به روش کیلویی: این روش به میزان زیادی از هزینه‌های تولید کم می‌کند؛ اما نمی‌توانید ضایعات پارچه‌ها را نادیده بگیرید. بنابراین نمی‌توان به این روش هم اعتماد کرد؛ زیرا هزینه‌ها به‌صورت غیرمستقیم افزایش پیدا می‌کند.
  3. خرید پارچه از درب کارخانه: این روش گزینه مناسبی برای صاحبان تولیدی لباس و مزون‌های بزرگ محسوب می‌شود. روشی مقرون‌به‌صرفه که به میزان زیادی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. البته نباید فراموش کنید که خرید به این روش نیز اشکالاتی دارد و باید ضایعت منسوجات را هم در نظر داشته باشید.
  4. خرید پارچه عمده: در این روش می‌توانید انواع منسوجات را با قیمت بسیار مناسب در اختیار داشته باشید. در این صورت به میزان زیادی متوانید هزینه‌های تولید را کاهش دهید و سود خوبی از فروش محصولات دریافت کنید.
  5. خرید اینترنتی پارچه: خرید پارچه عمده به روش اینترنتی گزینه بسیار مناسبی برای تمام افرادی است که در زمینه دوخت انواع لباس و پروژه‌های دوخت فعالیت می‌کنند. تفاوتی نمی‌کند که شما یک خیاط حرفه‌ای باشید و یا اینکه بخواهید فقط برای خودتان لباس بدوزید. همچنین اگر شما صاحب یک تولیدی لباس باشید، این روش می‌تواند به میزان زیادی هزینه‌های تمام شده تولید را برای شما کم کند. البته این در صورتی است که به یک فروشگاه معتبر آنلاین مراجعه کنید و تمامی منسوجات ارسالی دارای کیفیت و مرغوبیت کامل باشد. بنابراین اگر قصد دارید این روش خرید پارچه را برگزینید، ابتدا به دنبال یک فروشنده معتبر باشید.

مزایای خرید عمده پارچه

در میان روش‌های خرید پارچه، روش عمده جذابیت‌های زیادی دارد. اگر شما بخواهید یک پروژه دوخت را پیش ببرید و یا اینکه برای فروشگاه بزازی خود پارچه تهیه کنید، خرید پارچه عمده، بسیار مناسب است. این روش چندین مزیت مختلف دارد و به شما این امکان را می‌دهد که پارچه‌های موردنیاز را به قیمت بسیار کمتر خریداری کنید. در ادامه مزایای مختلف خرید پارچه عمده را بررسی می‌کنیم.

- هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهید.

با استفاده از این روش خرید می‌توانید مقدار زیادی از منسوجات و پارچه را به‌صورت یکجا تحویل بگیرید و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

- روابط تجاری شما بیشتر می‌شود.

زمانی که خرید عمده پارچه را در برنامه کاری خود قرار می‌دهید، با فروشندگان پارچه عمده نیز آشنا شده و بعد از مدتی تبدیل به مشتری آن‌ها می‌شوید. این موضوع می‌تواند روی چشم‌انداز رابطه تجاری شما تاثیر مثبت بگذارد. این رابطه تجاری مثبت می‌تواند فرصتی برای چانه‌زنی، انعطاف در پرداخت و تحویل پارچه‌ها را برای شما فراهم کند.

- اطلاعات شما درباره انواع پارچه بالا می‌رود.

خرید پارچه عمده، آگاهی و اطلاعات شما را از انواع منسوجات و پارچه‌ها افزایش می‌دهد. به‌خوبی می‌توانید کیفیت و متریال مختلف پارچه‌ها را تشخیص دهید و گزینه بهتر را برای پروژه کاری خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که یکی از مهم‌ترین مسائل برای موفقیت و پیشبرد اهداف تجاری، کسب اطلاعات فراوان در زمینه کاری است. با بالا بردن اطلاعات و آگاهی خود می‌توانید خدمات بهتری نیز به مشتریان بدهید و اگر در آینده نیاز به پارچه خاصی با متریال متفاوت داشتید، با آگاهی کامل خرید آن را انجام دهید.

خرید پارچه عمده

بهترین روش خرید پارچه چیست؟

شاید با مطالعه مزایای خرید پارچه عمده، این روش را بهترین گزینه برای خرید بدانید. اما فراموش نکنید که این روش در صورتی مناسب است که به یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. هدف شما از خرید عمده پارچه، کاهش هزینه‌های تولید است و اگر پارچه‌های خریداری شده، ضایعات زیادی داشته باشد، عملا از این خرید سود نکردید و حتی ممکن است متضرر شوید. بنابراین حتما فروشنده مناسب را پیدا کنید.

از سوی دیگر خرید حضوری و به‌صورت عمده پارچه نیز معایبی دارد. جستجو در فروشگاه‌های حضوری مختلف، زمان‌بر است و ممکن است که پارچه مدنظر خود را با متریال مرغوب  و طرح و رنگ‌های درخواستی پیدا نکنید. بنابراین باید وقت ازدست‌رفته نیز در هزینه‌های تولید در نظر بگرید.

در این شرایط می‌توان بهترین روش خرید پارچه را خرید عمده، به‌صورت اینترنتی و آنلاین معرفی کرد. در این روش تمامی مزایای روش خرید عمده و خرید اینترنتی با هم ترکیب می‌شوند و بالاترین بازدهی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این روش ترکیبی می‌توانید تمامی فروشگاه‌های آنلاین را رصد کنید و جستجویی بی‌پایان در آن‌ها انجام دهید. همچنین بین فروشگاه‌های مختلف مقایسه می‌کنید و از نظر قیمتی، متریال پارچه، طرح و رنگ‌ها، گزینه بهتر را پیدا می‌کنید.

علاوه بر آن، خدمات فروشگاه‌های آنلاین به‌صورت 24 ساعته است و هر ساعتی از شبانه‌روز که مراجعه کنید، می‌توانید پارچه‌های مدنظر خود را انتخاب کنید و سفارش خرید بزنید. بنابراین بدون حضور در فروشگاه‌های مختلف و گشت‌وگذار در سطح شهر می‌توانید، در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید؛ بدون آنکه خبری از ترافیک و شلوغی بازار باشد.

نکته جالب‌تر این است که با خرید پارچه عمده به روش اینترنتی و آنلاین، هیچ تعارفی در میان نیست. به عبارت بهتر ممکن است در خرید از فروشندگان مختلف به‌صورت حضوری، تحت تاثیر آن‌ها مجبور به خرید شوید و یا روابط تجاری شما ایجاب کند که چنین خریدی را انجام دهید. اما در روش اینترنتی هیچ‌گونه فشاری وجود ندارد و اگر تصمیم به خرید ندارید، کافی است خرید نکنید!

بهترین روش خرید پارچه

خرید پارچه عمده، از کجا؟

فروشگاه آنلاین روچی با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش انواع پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، بهترین متریال را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید از فروشگاه آنلاین روچی می‌توانید تمامی منسوجات درخواستی برای فروشگاه  و یا تولیدی لباس خود را با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده دریافت کنید.

خرید عمده پارچه

از سوی دیگر، ما با در نظر گرفتن تمامی شرایط کیفیت و مرغوبیت کالا، منسوجاتی بدون ضایعات به شما ارائه میدهیم تا خرید عمده برای شما کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. ما به همراه کادر مجرب خود در تلاش هستیم که ارتباطی موثر و مثبت در زنجیره بزرگ تامین پوشاک برقرار کنیم.

همچنین با رعایت استانداردهای مختلف در زمینه کیفیت پارچه و منسوجات، فروش عمده پارچه را با دقت تمام انجام میدهیم تا سهمی موثر و مثبت در کارآمدی هرچه بهتر صنعت نساجی کشور داشته باشیم.

شما نیز میتوانید با خرید پارچه عمده به صورت اینترنتی از فروشگاه روچی، به انواع پارچه ترگال، حریر، تترون، شانتون، ریون، و.. با بهترین کیفیت و رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، قیمت بسیار مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران دسترسی پیدا کنید.

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار