مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11358

حراج زود هنگام ال سی وایکیکی

زمستان بی برف و شروع حراج ال سی وایکیکی، برند ال سی وایکیکی هم همچون فصل های گذشته سال که حراجی را برای پایان هر فصل در نظر می‌گرفت، ولی این بار زودتر از موعد از حراج زمستانه خود خبر داده است.

زمستان بی برف و شروع حراج ال سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی همچون فصل های قبل سال که برای پایان هر فصل حراجی را در نظر می گرفت، در این فصل سال حراجی زودتر از موعد در نظر گرفته است.

زمانی صاحبان برندها در پایان هر فصل حراجی را برگزار می کردند و همه ما زمانی را به یاد می آوریم که در پایان هر فصل با کلی خریدهای رنگارنگ به خانه برمی گشتیم که متاسفانه مجبور می شدیم تا سال آینده آنها را انبار کنیم چون همانطور که از اسم حراج مشخص است در پایان هر فصل برگزار می شد و امکان استفاده از آنها نبود.

اما در سال های اخیر شاهد تغییر زمان این حراج ها هستیم که البته برند ال سی وایکیکی جدا از سایرین نبود و اگر در روزهای آغازین حراج، پاساژگردی را شروع کنیم براحتی می توانیم دو ماهی از لباس های که با تخفیف خریده ایم، استفاده کنیم.

در حراج امسال ال سی وایکیکی، تمامی اجناس این برند شامل تخفیف ۳۰درصدی شده اند تا در زمستان 96 خریدی شیرین و جذاب برای شما رقم بخورد همچنین شما می توانید از طریق سایت های مخصوص این برند، با مقایسه قیمت ال سی وایکیکی ترکیه با ایران از تفاوت قیمت ها مطلع شوید.

 

معمولا هر ساله حراجهای زمستانه از اواسط بهمن ماه شروع و تا پایان فصل ادامه داشتند، ولی امسال همانطور که شاهد بودیم از اواخر آذرماه و اوایل دی ماه اتیکت های حراج بر روی شیشه های مغازه ها نصب بود .

البته شاید دلیل این حراج‌های زود هنگام بی ربط به شرایط جوی و باران و برفی که قصد آمدن ندارند نباشد و بازار کساد فروشندگان آنها را مجبور به تشویق مشتریان برای خرید کرده است

در این میان برند ال سی وایکیکی هم همچون فصل های گذشته سال که حراجی را برای پایان هر فصل در نظر می‌گرفت، این بار زودتر از موعد از حراج زمستانه خود خبر داده است.

هم اکنون این حراج در تمام شعبه های ال سی وایکیکی در ایران برقرار است و شما با خرید از هر یک از شعب های ال سی وایکیکی از تخفیف ۳۰درصدی آن بهره مند خواهید شد.

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار