مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11369

بهترین روش برای آب کردن شکم

طبق آمار بیش از ۳۰ درصد از ایرانی‌ ها چاق هستند و یا اضافه وزن دارند و در معرض بیماری‌های قلبی- عروقی، دیابت یا مرگ‌ و میر ناشی از آنها قرار دارند.

طبق آمار بیش از ۳۰ درصد از ایرانی‌ ها چاق هستند و یا اضافه وزن دارند و در معرض بیماری‌های قلبی- عروقی، دیابت یا مرگ‌ و میر ناشی از آنها قرار دارند.

همچنین از آن ۷۰درصد باقی مانده، به‌خاطر پشت میز‌نشینی و كم شدن فعالیت‌های روزمره ‌شان با چاقی موضعی و شكم‌ های برآمده و پهلوهای بیرون زده درگیرند. با این حساب عجیب نیست كه چاقی مفرط را یک اپیدمی بدانیم.

بهترین و سالم ترین راه برای خلاص شدن از شر چاقی و اضافه وزن افزایش متابولیسم بدن و ورزش کردن است.

برای دانستن از چگونگی افزایش متابولیسم بدن مقاله راه های افزایش متابولیسم را مطالعه نمایید.

ورزش کردن به تمامی افراد چه با وزن طبیعی و چه چاق توصیه می شود. چرا که باعث بهبود عملکرد اندام های بدن و تنظیم سوخت و ساز بدن می شود.

بهترین ورزش برای كاهش قطر ران یا چربی‌های لگن و شكم انجام ورزش‌های هوازی است. ورزش‌های هوازی به ورزش‌هایی گفته می‌شود كه برای مدت حداقل ۲۰ دقیقه ضربان قلب شما را به ۶۵ تا ۸۰ درصد حداكثر میزان ضربان قلب می‌رسانند.  در این ورزش‌ها، عضلات اصلی بدن مانند عضلات ران، بازو‌ها، عضلات سینه و پشت پا كه نیازمند اكسیژن بیشتری هستند به‌كار گرفته می‌شوند و بدن به چربی‌سوزی می‌افتد

در فرایند چربی‌سوزی برای این كار، بدن به‌طور خودكار سراغ چربی‌های جمع شده در اندام‌های چاق مثل شكم و ران‌ها می‌رود و بعد از مدتی، با كم‌شدن توده چربی در بدن، وزن كم می‌كنید ورزش‌های هوازی وقتی به حداكثر چربی‌سوزی می‌رسند كه به ‌طور مستمر ۴۵ دقیقه تا یك ساعت در روز آنها را انجام دهید. 

خوشبختانه ورزش‌های هوازی آنقدر متنوع هستند كه در هر موقعیتی می‌توانید سراغشان بروید.  راه رفتن تند، دویدن آرام، دوچرخه‌سواری، شنا، استفاده از تردمیل،  دوچرخه ثابت وطناب‌ زدن نمونه‌هایی از ورزش‌های هوازی هستند كه باید حداقل یك ساعت در روز به‌طور منظم آنها را انجام داده و البته در كنار آن رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید. یادتان باشداگر باید چربی بسوزانید، پیاده روی تند را به‌مدت یك ساعت در برنامه‌تان بگذارید تا به سرعت به چربی سوزی بیفتید و اگر می‌خواهید وضعیت فعلی را حفظ كنید، پیاده‌روی را با سرعت متوسط ادامه دهید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار