مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11381

نکات ضروری مربوط به مد و ظاهر چیست ؟

امروزه همه ی مردم به دنبال مد هستند . قبلا خانم ها فقط به مد فکر میکردند ولی امروزه آقایان هم به مد فکر میکنند و این مسئله همه گیر شده و در سن های کم هم مشاهده میشود .

امروزه همه ی مردم به دنبال مد هستند . قبلا خانم ها فقط به مد فکر میکردند ولی امروزه آقایان هم به مد فکر میکنند و این مسئله همه گیر شده و در سن های کم هم مشاهده میشود . آقایان به این نتیجه رسیده اند که اگر بر طبق مد پیش بروند در کار های خود پیشرفت بیشتری میکنند . ولی متاسفانه هنوز تعداد زیادی از آدم ها مخالف مد هستند و میگویند ظاهر افراد مهم نیست مهم باطن آنهاست اما خودمان میدانیم که به یک شخصی که بر طبق مد پیش میرود با دید دیگری نگاه میکنیم . در نظر داشته باشید که کت تک و دیگر پوشاک آقایان را به راحتی در برند کده میتوانید یافت کنید.

 

البته شخصیت افراد مهم است اما ما با اولین نگاه از شخصیت طرف مقابل چیزی متوجه نمیشیم و طرف مقابل را از روی لباس هایش قضاوت میکنیم پس بهتر است که شیک پوش باشیم (بخصوص آقایان) .

 

خیلی از آقایان لباس های خود را بر طبق نظر مادر خود و بعد از آن نامزد خود و در آخر بر طبق نظر همسرشان خریداری میکنند که نوعی خرید تحمیلی به حساب می آید .

همچنین میتوانید مطالبی در باره ویژگی های یک کت و شلوار با کیفیت اطلاعاتی کسب کنید. 

از آن طرف تعدادی از آقایان میخواهند مقتدر باشند و هیچ سبک پوششی را در نظر ندارند و خیلی معمولی خرید خود را انجام میدهند تنها بدلیل اینکه نمیخواهند خرید تحمیلی انجام دهند .

 

 

اگر تا همین الان بر طبق علایق خود پیش نرفته اید پس بهتر است شروع کنید . اگر به اینترنت دسترسی دارید درباره ی مد تحقیق کنید و علایق خود را جمع بندی کنید و اگر به اینترنت دسترسی ندارید میتوانید به جای مجله ی ورزشی و یا مجله ی حوادث دلخراش مجله مد را خریداری کنید و اطلاعات کسب کنید .

 

شما آقایان با خواندن چند مقاله متوجه میشوید که یکسری نکات را باید همیشه رعایت کنید و استایل مناسب اقایان در بهار 97 را میتوانید مشاهده کنید. . برای مثال : با کفش خود که دارای رنگی تیره است یک جوراب با رنگ روشن نپوشید و سعی کنید کفش و کمربند خود را با هم ست کنید . لباسی که بسیار تنگ است را هرگز نپوشید .

 

مد فقط نوع پوشش شما به حساب نمی آید و شما آقایان باید بر طبق مد روز پیش بروید و اطلاعات کاملی را بدست آورید که بدانید کدام یک از لباس ها قدیمی شده اند و کدام یک از آنها مد روز میباشد . شما باید بدانید کدام لباس شما را از دید خانم ها جذاب تر میکند . تمام مشکلات و فکر های خود را دور بریزید و فقط به مد نوع پوشش خود فکر کنید تا از لحاظ ظاهری جذاب به نظر بیایید .

 

 

اگر وقت ندارید برای فکر کردن و تصمیم گیری بهتر است خواننده ها بازیگران و بقیه ی هنرمندان معروف سینما مرجع تقلید شما قرار بگیرند . به خصوص در جشنواره ها میتوان از مد روز با خبر شد .

 

خیالتان راحت باشد روزی میرسد تمام لباس های قدیمی توی کمد مثل جلیقه های موتور سواری , شلوار های شش جیب و .... مورد استفاده قرار میگیرد و مد میشود برای مثال میتوانید زنان قاجار در فشن شوی 2018 گوچی را ببینید و با خیال راحت لباس های درون کمد خود را نگهداری کنید چون باز به عرصه ی مد باز خواهندگشت .

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار