مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11440

نکات مهمی که آقایان در پوشیدن کت تک باید به آن توجه کنند!

مدتهاست که کت تک مردانه یکی از الزامات استایل آقایان خوش پوش شده است  و بدون شک در کمد هر مردی یک کت و شلوار و یک کت تک که حتی ممکن است باقی مانده یک کت و شلوار قدیمی باشد، یافت خواهد شد.

مدتهاست که کت تک مردانه یکی از الزامات استایل آقایان خوش پوش شده است  و بدون شک در کمد هر مردی یک کت و شلوار و یک کت تک که حتی ممکن است باقی مانده یک کت و شلوار قدیمی باشد، یافت خواهد شد. همانطور که می دانید کت و شلوار ظاهری کاملا رسمی به شما می دهد و معمولا در مراسم ها، ایونت و مهمانی های رسمی استفاده می شود.

کت تک

شاید کت اسپرت به اندازه کت و شلوارهای رسمی کاربرد نداشته باشند ولی برای داشتن یک تیپ اسپرت مردانه، داشتن یک کت تک بسیار مهم است. در واقع کت اسپرت نمادی از تجمل بوده و برای کسانی که می خواهند ظاهری هوشمندانه، آزاد و غیر رسمی داشته باشند گزینه بسیار مناسبی است. در گذشته کت اسپرت برای ورزش هایی مانند تیراندازی استفاده می شده است ولی با گذشت زمان هدف استفاده از کت اسپرت تغییر و با سبک کلاسیک و غیر رسمی همراه شد. با اینکه در کت تک از پارچه های سنگین تری استفاده می شود ولی سبک تر و غیر رسمی تر از کت و شلوار هستند. ولی مسئله مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برخی از مردان اصول انتخاب کت تک و قانون ست کردنش را نمی دانند. ست کردن کت تک با تیشرت از جمله مطالبی است که شیک پوشان خواستار کسب اطلاعات در باره آن هستنند.

در مرحله اول به نکات مهم در خرید و سفارش کت تک می پردازیم: در خرید کت تک مردانه اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کت را برای چه موقعیتی می خواهید؟ برای استفاده روزانه یا یک مهمانی رسمی؟

اگر بدنبال یک کت برای مراسمهای رسمی خود هستید پیشنهاد ما به شما کت های دو طرف دکمه دار هستند. این مدل کت ها که در دو طرف دوکمه دارند انتخاب مناسبی برای مهمانی های رسمی شما خواهند بود و یک اپل ساده و کوچک به رسمی شدن و زیباتر شدن کت شما کمک زیادی می کند ولی اگر بدنبال یک کت تک برای استفاده روزانه تان هستید از مدلهای اپل دار استفاده نکنید و ترجیحا از کت های دو دکمه استفاده کنید.

کت تک

ست کردن کت تک مردانه :

فراموش نکنید که وجود یک کت تک در کمد لباس آقایان بسیار مهم و ضروری است. کت تک مردانه می تواند بسیار کاربردپذیر و قابل تطبیق با همه چیز باشد و در ساختن یک استایل شیک به شما کمک کند. زمانی که برای استایلتان کت تک را انتخاب کردید تنها باید چندقانون کوچک را رعایت کنید.

-  اولین و مهمترین قانون برای پوشیدن کت اسپرت که باید به آن توجه کنید این است که کت حتما اندازه تان باشد چرا که در غیر اینصورت نه تنها به زیباتر شدن استایلتان کمک نمی کند بلکه ظاهری ژولیده و نامرتب به شما خواهد داد مخصوصا در کت های چرم.

-  اگر قرار ملاقات مهمی مثلا یک  قرار کاری مهم دارید،  سعی کنید که کت اسپرتتان را با یک پیراهن ساده  بپوشید که حتی اگر همان پیراهن را با کت و شلوار هم بخواهید بپوشید بهم بیایند.

کت تک

-  اگر قصد دارید کت تک طرح دار بپوشید ترجیحا از لباسی استفاده کنید که شلوغ و رنگی رنگی نباشد و از رنگهای ساده استفاده کنید.

-  در صورتی که انتخاب شما یک کت تک ، رنگ روشن است می توانید از شلوارهای رنگ تیره استفاده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که  استفاده از رنگ هایی که در یک طیف هستند فقط در پوشیدن کت و شلوار  مهم و الزامیست.

کت تک

- کت تک های اسپرت با طرحهای راه راه و چهارخانه ی ریز  از آن دسته هستند که به آسانی قابل ست شدن با شلوارهای کتان می باشند. این در حالتی است که کت های چهار خانه درشت غیر رسمی تر نشان می دهند و می توانید آن را با شلوار جین ست کنید. در صورت انتخاب کت تک طرح دار سعی کنید لباسی با رنگ ساده زیر آن بپوشید تا استایلتان غیر عادی به چشم نیاید.

کت تک

- در فصول سرد سال میتوانید یک ژاکت یا یک یقه اسکی زیر کتتان بپوشید و  از آنجایی که هدف از طراحی کت تک مردانه، ساختن ظاهری شیک واستایلی جذاب برای شماست پس نگران این نباشید که با پوشیدن یک بافت در زیر آن شما را عظیم الجثه نشان دهد.

کت تک

-اگر قصد دارید کت اسپرتتان را با شلوار جین بپوشید حتما به این نکته توجه نمایید که هدف از پوشیدن کت اسپرت، داشتن استایلی مرتب است بنابراین به هیچ عنوان از پوشیدن شلوارهای جین شلخته،پاره، سایه دار و ...  استفاده نکنید و به جای آن از شلوار جین معمولی و یا شلوار جین جذب استفاده کنید و این نکته را هم درنظر داشته باشید که ترجیحا  از شلواری جینی استفاده کنید که رنگش از  رنگ کتتان تیره تر باشد.

کت تک

.

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار