مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11565

آریانا گرانده ملکه جدید اینستاگرام شد

آریانا گرانده خواننده جوان این روزها، در کمتر از یک هفته تواسنت لقب ملکه اینستاگرام را از سلنا گومز بگیرد و بعنوان پر طرفدارترین زن در اینستاگرام شناخته شود.

مدت طولانی بود که سلنا گومز خواننده معروف و محبوب اهل آمریکا بعنوان پر طرفدارترین زن در اینستاگرام، لقب ملکه اینستاگرام را داشت اما اکنون آریانا گرانده این لقب را از سلنا گرفت و بعنوان پر طرفدار ترین زن در اینستاگرام، عنوان ملکه اینستاگرام را از آن خود کرد.

ملکه اینستاگرام

در حال حاضر آریانا گرانده با 147 میلیون دنبال کننده اولین زن مشهور اینستاگرام است و سلنا گومز با 146 میلیون دنبال کننده جایگاه دوم را در اختیار دارد. این اتفاق با موفقیتی که آریانا گرانده به تازگی کسب کرده و سه تا از آهنگ های او به طور همزمان سه جایگاه اول لیست 100 آهنگ برتر بیلبورد را به خود اختصاص داده است در کمتر از یک هفته روی داد.  این رویداد در آوریل سال 1964 توسط گروه بیتلز رخ داد و بعد از آن همچین اتفاقی پیش نیامد تا اینکه آریانا گرانده توانست بعد از سال ها و برای اولین بار بعنوان یک خواننده، به طور همزمان هر سه جایگاه اول لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کند.

وی در صحبت هایش اعلام کرد که بعد از دوسال از گذشت حادثه بمب گذاری که در منچستر و بعد از پایان کنسرتش رخ داد، در حال آماده شدن برای اجرا در این شهر است. آریانا بعنوان ستاره موسیقی در فستیوال Pride شهر منچستر که بین روزهای 23 تا 26 آگوست 2019 برگزار می شود، اجرا خواهد داشت. او در توئیترش نوشت: « منچستری های عزیز، خوشحالم که قرار است در فستیوال Pride اجرا داشته باشم. برای دیدن شما نمی توانم صبر کنم و خیلی دوستتون دارم.» جالب است بدانید آریانا گرانده از چهره های معروفی است که شجاعانه به مشکلات روحی خود که بعد از حادثه ای که در منچستر رخ داد شدت گرفت، اعتراف کرده است.

مطالعه کنید: چهره های معروفی که شجاعانه به مشکلات روحی خود اعتراف کردند

ملکه اینستاگرام

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار