مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11581

آخر هفته ها با کوله پشتی دلسی

برای برخورداری از یک کوله پشتی با کیفیت و مرغوب، انتخاب کوله پشتی دلسی یک گزینه کاربردی و بسیار مفید به شمار می آید. کوله پشتی دلسی، با بهره گیری از فناوری های روز و کیفیت بالا توانسته است ...

برای برخورداری از یک کوله پشتی با کیفیت و مرغوب، انتخاب کوله پشتی دلسی یک گزینه کاربردی و بسیار مفید به شمار می آید. کوله پشتی دلسی، با بهره گیری از فناوری های روز و کیفیت بالا توانسته است نگاه بسیار از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب نماید. کوله پشتی دلسی مدل کوارتربک پریمیوم، مونت سوریس، لجر، سیل، مابرت از جمله انواع مختلف کوله پشتی های این برند هستند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

کوله پشتی دلسی

 برند فرانسوی دلسی در تولید و ارائه ملزومات و تجهیزات سفر، در زمره پیشگامان این صنعت به شمار می آید. یکی از محصولات بسیار کاربردی و راهگشایی این شرکت، چمدان می باشد. چمدان دلسی در رنگ ها و طرح های زیبا و منحصر به فرد تولید و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بدنه چمدان از استحکام و دوام قابل توجهی بهره می برد. به همین جهت، در برابر ضربات احتمالی دارای مقاومت مطلوبی می باشد. جادار بودن و بزرگی این مدل چمدان، بهترین گزینه برای استفاده از آن در سفرهای کاری و خانوادگی به شمار می آید. متریال مرغوب بکار رفته در چمدان دلسی، قابلیت استفاده از محصول را در طول زمان فراهم می سازد. این محصولات در عین با دوام بودن از وزن مناسب و سبکی برخوردار می باشند. بر همین اساس، جابجایی و حمل آن بدون دردسر و دغدغه برای کاربران میسر می شود. از برند دلسی به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر بزرگ در تولید چمدان های با کیفیت در اقصی نقاط جهان نام برده می شود. در طراحی محصولات این شرکت ایمنی و کیفیت حرف اول و آخر را می زند. کوله پشتی دلسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به سبب کیفیت بالای خود از طرفداران بیشماری برخوردار می باشد.

  کوله پشتی دلسی

ضرورت استفاده از کوله پشتی دلسی

کوله پشتی دلسی، یکی از محصولات دلسی است که دارای کیفیت بالایی می باشد. بدون تردید، در زمره وسایل پرکاربردی که همه اقشار در طیف وسیعی آن را مورد استفاده قرار می دهند، کوله پشتی می باشد. برای انجام یک سفر چند روزه، داشتن یک کوله پشتی جادار و با کیفیت می تواند بسیاری از نیازهای موجود در این زمینه را پاسخگو باشد. برای فراهم کردن مقدمات سفر، نقش پر رنگ و برجسته کوله پشتی را نمی توان انکار کرد. از آنجا که حمل و جابجایی کوله پشتی به راحتی و به وسیله انداختن بندهای آن بر روی شانه ها صورت می گیرد، دانشجویان، ورزشکاران و دانشجویان، استقبال قابل توجهی از آن به عمل می آورند. این محصولات امکان حمل وسایل مختلف را برای مدت زمانی طولانی برای کاربر محقق می سازد. کوله پشتی دلسی با تکیه بر ذوق و هنر طراحان خود، به یاری افراد برای حمل و نقل راحت وسایل مورد نظر خود می شتابد. این مدل کوله پشتی به دلیل طراحی آرگونومی، فشار کمتری را به کمر و ستون فقرات وارد می سازد. در نتیجه، حمل آن با سهولت بهتری انجام می گیرد. برای بستن کوله به دور کمر، بند مخصوصی برای انجام این امر تعبیه شده است که علاوه بر ایجاد تعادل مناسب تر برای کاربر، راحتی آن را نیز سبب می شود. در طراحی کوله پشتی دلسی، به حفظ سلامتی و جلوگیری از فشار زیاد به قسمت های کمر و گردن توجه ویژه ای شده است. امروزه کوله پشتی ها در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوعی به مرحله تولید می رسد.

کوله پشتی دلسی

بررسی و تحلیل کوله پشتی دلسی مدل کوارتر بک پریمیوم

کوله پشتی مدل کوارتر بک پریمیوم، یکی از نمونه های با دوام و باکیفیت کوله پشتی دلسی به شمار می رود. نرمی و انعطاف پذیری این محصول، راحتی استفاده از آن را با خود به همراه دارد. برخورداری از یک کیف دارای سطح کیفی بالا، برای هر دانشجو و دانش آموزی به صورت یک ضرورت و نیاز درآمده است. مدل کوارتر بک پریمیوم در کنار شیک بودن، از ظاهری خاص و متمایز بهره می برد. این محصول برای جا دادن لوازم درسی، کاری و شخصی، راهکار مطلوبی به شمار می رود. فضای کافی و مناسب این مدل کوله پشتی دلسی، امکان قرار دان لوازم را به شکل منسجم و مرتب محقق می سازد. در ساختار این محصول سه جیب خارجی و یک جیب بزرگ تعبیه شده است. این جیب بزرگ برای نگهداری تجهیزاتی مانند لپ تاپ در ابعاد 13 اینچ مورد استفاده قرار می گیرد. وسایل شخصی نظیر دسته کلید، دفترچه و خودکار را نیز می توان در دو جیب بیرونی و کوچک کیف نگهداری نمود. در این قسمت، یک زیپ مخفی و کوچک نیز موجود می باشد. کوله پشتی دلسی مدل کوارتر بک پریمیوم، در بغل کیف از یک محفظه توری شکل به منظور نگهداری قمقمه آب یا بطری بهره می برد. از بالشتک هایی در قسمت تماس کیف با ناحیه بدن استفاده شده است که از ایجاد فشار بر روی ناحیه کمر، ستون فقرات و گردن جلوگیری به عمل می آورد.

  کوله پشتی دلسی

برای حمل و جابجایی راحت و بی دغدغه لوازم شخصی، کوله پشتی دلسی مدل کوارتر بک پریمیوم، یک انتخاب با کیفیت و استاندارد محسوب می شود. جنس رویه این مدل کوله پشتی از نایلون می باشد. وزن سبک و مناسب محصول در پرتو استفاده از الیاف مصنوعی در بدنه کیف ایجاد شده است. بدنه بادوام این کیف در برابر پارگی و سایش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به علت طراحی استاندارد و ارگونومی کوله پشتی، در صورت قرار دادن لوازم اضافی، خستگی و سنگینی زیاد در شانه نمایان نمی گردد. قسمت بیرونی کوله پشتی دلسی مدل کوارتر بک پریمیوم دارای جیب های متعددی است که هر کدام بسته به نوع کاربری مورد استفاده قرار می گیرند. بدون شک، یکی از قسمت های مهم و تاثیر گذار در کوله پشتی، بندهای دوشی می باشد. مدل کوارتر بک کوله پشتی دلسی، با تقسیم نمودن سنگینی لوازم موجود در کیف بر روی شانه های کاربر، از خستگی و ایجاد فشار زیاد به فرد پیشگیری می نماید. فوم تعبیه شده در پشت کیف نیز راحتی و جابجایی آن را به نحو مطلوب فراهم می سازد.

         

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار