مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11585

اشلی گراهام معروفترین مدل سایز بزرگ

اشلی گراهام مدل معروف پلاس سایز، در تاریخ 30 اکتبر 1987 در نبراسکای آمریکا متولد شد. این مدل پلاس سایز با 175 سانتی متر قد و 91 کیلو وزن، فعالیت مدلینگ خود را از سال 2000 آغاز کرد و پا به دنیای مد ...

اشلی گراهام مدل معروف پلاس سایز و یکی از مدل های تاثیرگذار بر نسل جوان، در تاریخ 30 اکتبر 1987 در نبراسکای آمریکا متولد شد. این مدل پلاس سایز با 175 سانتی متر قد و 91 کیلو وزن، فعالیت مدلینگ خود را از سال 2000 آغاز کرد و پا به دنیای مد و فشن گذاشت و تواسنت درسال 2001 با آژانس های مدلینگ معروفی، قرارداد ببندد. او در سن 12 سالگی زمانی که در یک فروشگاه مشغول خرید بود، توسط یک مرد کشف شد و بعد از آن، خانواده اشلی او را در یک مدرسه مدلینگ فرستادند تا بتواند در این حرفه پیشرفت کند. ویژگی که او را منحصر بفرد کرده، این است که او برخلاف مدل ها و مانکن های مد و فشن، لاغر نیست. اشلی گراهام به عنوان یک مدل سایز بزرگ، مورد توجه رسانه ها و مجلات معتبری مانند ووگ، هاپر و ... قرار گرفت و بارها تصویرش روی جلد این مجلات به چاپ رسید.

اشلی گراهام

اشلی گراهام مدل پلاس سایز آمریکایی

اشلی گراهام درباره زیبایی و اعتماد به نفس زنان کتابی را منتشر کرده که مورد استقبال قرار گرفته است. او عکسهایی با مایو از خود در کنار سواحل به اشتراک گذاشته است که تمام سلولیت های او در آن عکس ها به وضوح قابل دیدن است. او در حالی که می توانست عکس هایش را روتوش کند، ولی با اعتماد به نفس بالا نشان داد که زیبایی های یک زن باید طبیعی باشد و آن ها نباید از وجود عیوب خود خجالت بکشند.اشلی گراهام با طرفداری از انجمن  body positivy توانسته نظر مردم را در مورد استانداردهای زیبایی تغییر دهد. ناگفته نماند که اشلی تنها شخص معروفی نیست که با اعتماد به نفس کامل سعی در تغییر نگاه ها به زیبایی است بلکه لیزو خواننده معروف و سایز بزرگ آمریکایی نیز با نشان دادن استایل خود بارها اعلام کرده که اندامش را دوست دارد و پلاس سایز بودن نمی‌تواند مانعی برای رسیدن به آرزوها و رویاها باشد. 

اشلی گراهام

اشلی گراهام، پردرآمدترین مدل سال

اشلی گراهام به انتخاب لیست جهانی CB150، یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده است. تصویر اشلی در سال 2016، به عنوان اولین مدل سایز بزرگ، روی مجله ورزشی Sports Illustrated Swimsuit Issue، قرار گرفت و باعث شهرت بیشتر او شد. او همچنین درچندین فیلم و برنامه تلویزیونی از قبیل America’s Next Top Model، Celebrity Undercover Boss، Boys Klub و ... حضور داشته است. اشلی گراهام در حال حاضر به عنوان یکی از پردرآمدترین سوپر مدل های جهان، در کنار سایر مدل های معروف مانند بلا حدید و جی جی حدید قرار دارد.

اشلی گراهام

بررسی استایل اشلی گراهام

اشلی گراهام بدون شک می تواند تغییر بزرگی در آینده صنعت مد ایجاد کند. او در لباس پوشیدن، خود را محدود نمی کند و تقریبا همه مدل لباسی را به تن می کند از لباس های ساده، مینیمال و کلاسیک گرفته تا لباس های پر زرق و برق. او در استایلش، گاه از کیم کارداشیان الهام می گیرد. او بر روی منحنی های بدنش تمرکز می کند و اغلب از لباس هایی که کمربند دارند استفاده می کند چرا که وجود کمربند پهن، باعث باریک نشان دادن کمر و منحنی های بدن می شود.

اشلی گراهام

اشلی گراهام

اشلی گراهام

اشلی گراهام

زندگی شخصی اشلی گراهام

اشلی گراهام در سال 2009 در یک کلیسا، با جاستین اروین تهیه کننده و بازیگر هالیوودی آشنا شد. این دو در سال 2010 با یکدیگر ازدواج کردند و تاکنون به هم پایبند بوده اند. بسیاری از منابع خبری از عشق زیاد این دو بهم صحبت کرده اند و کمتر پیش آمده که رسانه ها از اختلافات آن ها حرفی بزنند. جاستین اروین بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها گفته است که زیبایی فراتر از اندازه ها است و بر این باور است که طبیعی بودن، معنای واقعی زیبایی است. او با این حرفش نشان داده که همچون اشلی گراهام، طرفدار جنبش body positivy است.

اشلی گراهام

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار