مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11600

بررسی استایل ایرینا شایک

ایرینا شایک مدل مشهور روسی، در 6 ژانویه 1986 در یمانژلینسک روسیه متولد شده است. پدرش در معدن زغال سنگ کار می کرد و مادرش پیانو تدریس می کرد به همین دلیل از همان کودکی، به ایرینا شایک، پیانو آموزش ...

ایرینا شایک مدل مشهور روسی، در 6 ژانویه 1986 در یمانژلینسک روسیه متولد شده است. پدرش در معدن زغال سنگ کار می کرد و مادرش پیانو تدریس می کرد به همین دلیل از همان کودکی، به ایرینا شایک، پیانو آموزش می داد. علاقه ایرینا به موسیقی سبب شد که در سن 9 سالگی به مدرسه موسیقی برود و هفت سال از عمرش را در همان مدرسه به تحصیل بپردازد. ایرینا بعد از فوت پدرش و بعد از اتمام دبیرستانش، به عنوان بازاریاب مشغول کار شد ولی به دلیل علاقه نداشتن به این شغل، خیلی زود آن را کنار گذاشت.

ایرینا شایک

زندگی حرفه ای ایرینا شایک

ایرینا شایک بعد از کنار گذاشتن شغل بازاریابی، به همراه خواهر بزرگش به مدرسه زیبایی رفت. در آن جا فردی به نام "دوشیزه چلیابینسک" که از طرف کمپانی محلی مدلینگ در آن جا حضور داشت، از ایرینا برای شرکت در مسابقه زیبایی دعوت کرد.  او در آن مسابقه شرکت کرد و به عنوان دختر شایسته شهر چلیابینسک در سال 2004 شناخته شد و همین موضوع، آغازی برای شهرت و موفقیت های ایرینا شایک شد.

ایرینا شایک

از آن پس ایرینا شایک، مدل شدن را به عنوان هدف اصلی خود دنبال کرد و موفق شد در سن 19 سالگی به عنوان مدلینگ کار خود را در پاریس آغاز کند. در سال 2007 ایرینا شایک جایگزین یک مدل معروف برزیلی به نام آنا باروس شد که با برند Intimissimi همکاری می کرد. همکاری ایرینا با این برند، سه سال طول کشید تا اینکه بعد از سه سال، یعنی در سال 2010 ایرینا شایک به عنوان سفیر این برند ایتالیایی انتخاب شد. وی در سال 2007 همزمان با همکاری با برند Intimissimi، عضوی از  Sports Illustrated Swimsuit Issue شد و در مراسم های سالانه این مجموعه شرکت کرد و عکس هایش در هر چاپ منتشر شد.

ایرینا شایک

او با برندهای بزرگی مانند لاگوست، منگو، ورساچه، آرمانی، مارک جیکوبز طراح لباس و ویکتوریا سکرت همکاری کرده و در حال حاضر با قد 174 و وزن 54 کیلوگرم یکی از جذاب ترین فرشتگان ویکتوریا سکرت به حساب می آید.

ایرینا شایک

ایرینا شایک اولین تجربه بازیگریش را در سال 2014 در فیلم هرکول، داشته است.

ایرینا شایک

زندگی شخصی ایرینا شایک

ایرینا شایک در سال 2007 با راب بوردون گیتاریست آمریکایی وارد رابطه شد و تا سال 2009 باهم بودند و بعد از آن، از هم جدا شدند. در سال 2010 ایرینا به عنوان مدل تبلیغاتی برند آرمانی فعالیت می کرد که در همان جا با کریستیانو رونالدو که او نیز به عنوان مدل تبلیغاتی این برند انتخاب شده بود، آشنا شد و بعد از یک دوره رابطه عاشقانه، باهم نامزد کردند. آن چه که در رابطه با نامزدی کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک جالب بود، این بود که رونالدو به جای حلقه، با یک ساعت رولکس سفارشی، نامزدیش را رسمی کرد. این ساعت دو ماه قبل از درخواست ازدواجش به ایرینا، سفارش داده شده بود و تماما از جنس طلا، پلاتین و الماس بود. این دو، بعد از 5 سال زندگی مشترک نهایتا در ژانویه سال 2015 از هم جدا شدند.

ایرینا شایک

بعد از این جدایی، عکس هایی از ایرینا شایک و علی کاووسی مدیر برنامه هایش که یک ایرانی-آمریکایی است، منتشر شد که نشان از شکل گیری رابطه عاشقانه بین این دو را می داد ولی مدت زمان زیادی نگذشت که خبر ارتباط ایرینا شایک با بردلی کوپر بازیگر مشهور آمریکایی همه جا پخش شد. بردلی کوپر و ایرینا شایک در بهار 2015 زندگی مشترک خود را آغاز کردند و در سال 2017 صاحب یک دختر به نام لئو شدند. ازدواج با کوپر نیز با وجود یک فرزند، دوام زیادی نداشت و بعد از 4 سال زندگی مشترک یعنی در سال 2019، خبر جدایی آن ها همه جا پخش شد.

ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک

ایرینا شایک راز استایل بی نقصش را ورزش می داند و مانند آدریانا لیما به بوکس علاقه دارد. او به هیچ عنوان به رژیم غذایی اعتقادی ندارد و به جای آن، در هفته حداقل 5 روز ورزش می کند، به همین دلیل بیشتر استریت استایل های او، استایل های ورزشی با کفش اسپرت، کتونی، لگینگ و گرم کن های ورزشی و یا استایل های راحتی مانند استایل کژوال هستند. همچنین دامن های میدی و کوتاه بخشی از استایل او هستند که اغلب یا با نیم تنه و یا با تاپ و پیراهن هایی به سبک کژوال ترکیبشان می کند.

ایرینا شایک

ایرینا شایک

او برعکس استایل های روزمره اش، برای شرکت در مهمانی ها و مراسم های مهم و رسمی، پیراهن و ماکسی های جذاب و خیره کننده ای را انتخاب می کند که اندامش را زیباتر نشان دهند. رنگ مشکی از رنگ های است که ایرینا شایک از آن در اکثر استایل هایش بهره می گیرد و بیشترین رنگ هایی که در استایل هایش استفاده می کند، رنگ سفید و مشکی است.

ایرینا شایک

آرایش و مدل موی او معمولا بسیار ساده است و شاید به ندرت او را با آرایش غلیظ و مدل موهای خاص بتوان دید.

ایرینا شایک

راز زیبایی ایرینا شایک

ایرینا شایک در سال 2011 توسط یک مجله مجارستانی، به عنوان زیباترین زن سال معرفی شد. او دلیل زیبایی پوستش را استفاده از کره نارگیل می داند و از کره نارگیل به عنوان مرطوب کننده و آبرسان پوست و بدن خود استفاده می کند.

ایرینا شایک

ایرینا شایک در مورد رنگ پوستش گفته است: "برخی با توجه به رنگ پوستم، گمان می کنند که اهل آمریکای جنوبی هستم در حالی رنگ پوست من شبیه به رنگ پوست پدرم است چرا که پدرم یک باشقیر بود و گاهی تاتارها نیز مانند برزیلی ها پوست تیره ای دارند."

ایرینا شایک

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار