مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11414

ازدواجی که قوانین سلطنتی را شکست!!!

مگان مارکل بازیگر و مدل آمریکایی، در 4 اوت 1981 در لس آنجلس متولد شد. پدرش قفقازی و مادرش آمریکایی آفریقاییست. مگان دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و مطالعات بین المللی از دانشگاه نورث وسترنر می باشد.

مگان مارکل بازیگر و مدل آمریکایی، در 4 اوت 1981 در لس آنجلس متولد شد. پدرش قفقازی و مادرش آمریکایی آفریقاییست. مگان دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و مطالعات بین المللی از دانشگاه نورث وسترنر می باشد. وی علاوه بر بازیگری  روان درمانگر و مربیگری یوگا نیز می باشد.

مگان بعد از تحمل سختی و دوندگی های زیاد، موفق شد با بازی در سریال پر بیننده "سوتس" به معروفیت برسد.

مگان مارکل

مگان مارکل از سال 2004 تا 2011 با بازیگر و تهیه کننده آمریکایی تروور انگلسون دوست بوده و در سال 2011 باهم ازدواج کردند و در اوت 2013 از هم جدا شدند. مگان مارکل و پرنس هری از ژوئن 2016 بطور مخفیانه باهم در ارتباط بودند و به دلیل حواشی هایی که برای مگان رخ داد پرنس هری ترجیح داد که از زن مورد علاقه اش دفاع کرده و در اوایل نوامبر 2017 بدون اعلام عمومی، نامزد کردند. جالب است بدانید پرنس هری در بین مردم از محبوبیت کمتری نسبت به شاهزاده ویلیام برخوردار است این در حالیست که شاهزاده ویلیام در تمامی کارهای خیریه پرنس هری را همراه خود می برد تا بتواند چهره ی محبوبی برای او بسازد. 

مگان مارکل و پرنس هری

بر خلاف مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون که در کلیسای وست مینستر برگزار شد، مراسم ازدواج این دو دیروز 19 مه،در کلیسای سنت جورج در قلعه وینزر در شهر بارکشر برگزار شد و مگان بعنوان اولین آمریکاییست که به این مقام رسیده و به همین دلیل  این مراسم برای مردم ایالات متحده از اهیمت ویژه ای برخوردار بود و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در محوطه کاخ وینزر و خیابان‌های اطراف برای تماشای مراسم ازدواج سلطنتی حضور داشتند.

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری

از نکات جالب این ازدواج سلطنتی، عدم حضور پدر مگان در مراسم بود که به بهانه جراحی قلب در مراسم حضور نیافت و تنها کسی که بعنوان خانواده مگان در مراسم حضور یافت، مادرش بود و مگان مارکل تا میانه های صحن کلیسا را به تنهایی طی کرد و سپس توسط پدر شوهرش، شاهزاده چارلز مورد استقبال قرار گرفت. این اتفاق که قبلا سابقه نداشته از طرف رسانه ها به منزله خوش آمدگویی به شهروند آمریکایی تفسیر شد .

مگان مارکل و پرنس هری

روز عروسی شنبه بود که مخالف قوانین سلطنتیست همچنین سن بالای عروس (36 سال و سه سال بزرگتر از هری)  از دیگر قوانین سلطنتی بود که شکسته شد.

ساقدوش های این ازدواج سلطنتی فرزند خوانده های مگان و پرنس هری بودند که همگی از فرزندان دوستان نزدیک این زوج هستند.

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری

هزینه این مراسم حدود 43 میلیون دلار برآورد شده که البته گفته شده که بیشتر این هزینه صرف اقدامات امنیتی (تک تیر انداز، پلیس مخفی و سیستم ضد هوایی) مهمانان شده است.

ازدواج نوه ملکه انگلیس و بازیگر هالیوود

در این مراسم از رهبران سیاسی از جمله نخست وزیر بریتانیا، خانم ترزا می  دعوت بعمل نیامد در عوض از ستارگان معروف هالیوودی (جورج کلونی و همسرش) و ستارگان ورزش (دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا) دعوت شده بود که در ازدواج سلطنتی شرکت نمایند.

ازدواج بازیگر هالیوود با پرنس هری

مگان مارکل و پرنس هری

لباس عروس مگان از برند ژیوانشی بود که طراح آن یک خانم انگلیسی به نام کلیر وایت کلر (Clare Waight Keller) و از طراحان معروفی ست که برای برندهایی از جمله برند گوچی و ژیوانشی کار می کند. لباس عروس مگان مارکل بسیار ساده طراحی شده و بیشتر به گیپور سر عروس توجه شده است. لباس عروس دوم مگان مارکل توسط استلا مک کارتنی طراح جوان انگلیسی طراحی شد.

مطالعه کنید: متیو ویلیامز طراح جدید ژیوانشی شد

لباس عروس مگان مارکل

تاج عروس یکی از نیم تاج های مادربزرگ ملکه انگلیس بود. ساده بودن جواهرات عروس از رسوم خاندان سلطنتی است.

تاج مگان مارکل

حلقه مگان توسط خود پرنس هری طراحی شده که طلای استفاده شده در حلقه از معدن ولز و از طلاهای نایاب می باشد. در وسط این حلقه از یک الماس بزرگ و دو الماس کوچک استفاده شده که جز کلکسیون جواهرات پرنسس دایانا بوده است.

حلقه عروسی مگان مارکل

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

mahtab1397/2/31

عالی بود

photocomment

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار