مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11428

5 عطر پرفروش تابستانی آقایان

با شروع شدن فصل گرما حتما باید به این مورد توجه داشت که تعرق بدن بیش از حد نرمال می شودو استفاده از عطرهای گرم و شیرین سبب بیشتر شدن تعرق بدن می شود و همچنین موجب نارضایتی اطرافیان شما نیز می شود...

با شروع شدن فصل گرما حتما باید به این مورد توجه داشت که تعرق بدن بیش از حد نرمال می شودو استفاده از عطرهای گرم و شیرین سبب بیشتر شدن تعرق بدن می شود و همچنین موجب نارضایتی اطرافیان شما نیز می شود. از این بابت در این مقاله قصد داریم 5 عطر مردانه ی پر فروش مخصوص روزهای گرم تابستانی را به شما معرفی نماییم:

مطالعه کنید: عطر مردانه 2019

1- سریس مدلsplendor black  : یکی از عطرهای مردانه و خنکی که با طرح راه راه شیشه و قیمت اقتصادی خود محبوبیت زیادی بین طرفداران خود بدست آورده است. این عطر با نت آغازی نارنج و لیمو یادآور روزهای گرم تابستان است که در نت میانی به گل زنبق میرسد حس خوب دشتی پر از گل را برای شما نمایان می نماید اما همواره حالت مردانه خود را در عنبر و مشک سفید در نت پایانی حفظ می نماید.مبدا این برند محصول سریس است.

عطر مردانه

2- Jaguar classic black  : این برند انگلیسی در بین ماشین دوستان طرفداران زیادی دارد.مدل کلاسیک بلک با توجه به طراحی جذاب شیشه و قیمت منطقی خود انتخاب خوبی برای روزهای گرم می باشد. نت های  ابتدایی سیب و پرتغال این عطر، سفرهای دل انگیز با جگوار را خاطره سازی می کند و نت های میانی آب دریا و هل و چای یادآور لذت سواحل تابستانی است. در نت های پایانی عطر، سدر، مشک، دانه ی تونکا و چوب صندل تاثیرگذاری و پخش بوی قوی را به همراه دارند.

عطر مردانه

3- Versace pour homme : عطر دیگری از خانواده ی دوست داشتنی ورساچه با طراحی زیبا و شیشه شفاف خود که سبب شده رنگ آبی عطر بخوبی جلوه نماید. اگر خواهان حال و هوای تلخ و خنک هستید شک نکنید که این عطر بهترین انتخاب  برای شماست. نت ابتدایی این عطر سوسن و رز به همراه بوی لیمو و نارنج است که تضاد جالبی را به ارمغان آورده و انرژی های مثبت را به سمت شما سرازیر می نماید. در نت میانی رایحه چوب درخت سرو و گل های شمعدانی حال و هوای تلخی عطر را فراهم می کند. نت پایانی عطر که کمی طولانی مدت قابل لمسی است تشکیل شده از رایحه دانه تونکا و مشک و عنبر است که پخش بو و ماندگاری عطر را بیشتر نموده است.

عطر مردانه

4- Davidoff cool water : همانطور که از اسم این عطر سوییسی مشخص است نت ابتدایی عطر با بوی دریا آغاز می شود که با ترکیب نعنا، اسطوخودوس و رزماری حس طبیعت و تازگی را به شما القا می کند اما طراح باهوش عطر برای هیجان بخشیدن به بوی عطر، چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه پرتغال و گل شمعدانی را در نت میانی قرار داده است و برای تثبیت بو در بلند مدت، نت پایانی با چوب سدر، خزه ی اوک موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت های میانی می شود.

عطر مردانه

5- Bleu de channel : طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور "جک پولژ" انجام شد. حال و هوای شرقی و چوبی این عطر مناسب روزهای گرم و معتدل سال است. این عطر با نت ابتدایی خود بوی گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز را دارد که شادی و نشاط را به شما و اطرافیان هدیه می دهدد. پس از مدتی بوی نعناع، گل یاسمین و لیمو جایگزین نت ابتدایی می گردد که انرژی مثبت را به سمت شما روانه می کند و در انتها با گذشت زمان بوی عنبر، فلفل صورتی و چوب سدر و گریپ فورت کیفیت و ماندگاری بوی عطر را تضمین خواهند کرد.

مطالعه کنید: تاریخچه برند شنل

عطر مردانه

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار