مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11527

تاثیرات اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات

اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای استفاده از افراد مشهور و محبوب برای به تبلیغ رساندن محصولات می باشد که عموم این تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت می گیرد. اینفلوئنسر نیز به کسی گفته می شود که

اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات و داشتن تاثیرات بسیار مفید آن، سبب شده است که امروزه شرکت های بسیاری برای تبلیغ محصولات خود این روش را بکار بگیرند؛ که البته بایستی برخی از اصول را رعایت کنند تا در کوتاه مدت بتوانند برند خود را مشهور و محبوب سازند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

از زمانی که تبلیغات در عرصه بازاریابی مورد توجه قرار گرفت و شرکت ها تصمیم گرفتند تا محصولات خود را تبلیغ کنند، استفاده از افراد مشهور را در اولویت قرار داده اند چرا که این گونه افراد چهره های شناخته شده و دوست داشتنی عموم مردم بودن و بنابراین اعتماد به آن شخصیتها بسیار راحتر و سریعتر اتفاق می افتاد. اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای استفاده از افراد مشهور و محبوب برای به تبلیغ رساندن محصولات می باشد که عموم این تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت می گیرد. اینفلوئنسر نیز به کسی گفته می شود که با توجه به جایگاه اجتماعی خود می تواند تاثیر مثبتی بر روی عموم مردم داشته باشد. البته بایستی به این نکته توجه کنید که با توجه به استفاده روزافزون و گسترده از شبکه های مجازی افرادی در این شبکه ها مشهور شده اند که از طبقه ی هنرمندان هم نیستند بلکه زمانی جزئی از عموم مردم بودند و به دلایل مختلف توانسته اند چهره های شناخته شده ی فضای مجازی باشند که این افراد نیز می توانند به عنوان اینفلوئنسر معرفی گردند. در زیر عکسهایی از مدل های معروف مانند کندال جنر ، کایلی جنر و فشن بلاگر و بلاگر معروف کیارا فراگنی را می بینید که به تبلیغ محصول پرداخته اند.

مطالعه کنید: چگونه یک ژست حرفه ای داشته باشیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

مزیت های اینفلوئنسر مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال پیاده کردن اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات خود هستند که البته با توجه به دسته بندی اینفلوئنسرها، هزینه ی بسیار بالایی را دارد ولی می تواند در مدت زمان بسیار کمتری محصول مورد نظر را به شناخت عموم افراد برساند و هم چنین برند مورد نظر را معروف و مشهور کند. روش اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات به دلیل داشتن مزیت های چشمگیرش توانسته است مورد توجه افراد واقع شود که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینفلوئنسر مارکتینگ

-راحتی جلب اعتماد مصرف کننده: اینفلوئنسرها می توانند به راحتی نظر و اعتماد مصرف کنندگان را جذب کنند و به این طریق محصول شما را تبلیغ کنند.

-ایجاد محتوای موثر: برای تبلیغ محصول شما می توانند محتوای موثر و مرتبط با برندتان را تولید کنند.

-دسترسی به میلیون ها مشتری: از طریق شبکه های اجتماعی می توانند با میلیون ها مشتری بالقوه در تماس باشند.

مطالعه کنید: معرفی نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام

تاثیرات اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات

امروزه نقش و تاثیرات اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات بدون انکار می باشد و شما می توانید تاثیرات آن را در شبکه های اجتماعی به وضوح مشاهده کنید. البته بایستی این نکته را بیان کرد که تاثیرات اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات علاوه بر مثبت بودن می تواند در گاهی مواقع منفی نیز باشد بدین صورت که در صورت مرتکب شدن اشتباهی هر چند کوچک توسط اینفلوئنسر، تمام هزینه های شما در مورد تبلیغ برند تان از بین خواهد رفت. چرا که مشتریان و مصرف کنندگان اعتماد خود به اینفلوئنسر شما را از دست خواهند داد و حتی ممکن است واکنش های منفی زیادی را نیز دریافت کنید؛ بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات محصول خود را با دقت و بدون نقص انجام دهید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

عوامل موثر برای موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات

عوامل موثر و در واقع نکات طلایی برای موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات را می توان به صورت زیر بیان کرد:

مطالعه کنید: 10 راه موفقیت در سوشیال مدیا

اینفلوئنسر مارکتینگ

-از فردی که به عنوان اینفلوئنسر انتخاب کرده اید اعتماد صد در صدی داشته باشید.

- از هشتگ های مناسب و مربوط استفاده نمایید.

-در مورد قیمت محصول خود سعی کنید همیشه صحبت هایی داشته باشید.

-از صفحه اینفلوئنسر های خود مطالبی را همیشه بازنشر کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید.

-سعی کنید تمام اطلاعات مربوط به محصول خود را به خاطر داشته باشید

-با مخاطب ها به صورت قانع کننده و مهربان رفتار کنید.

شما می توانید با رعایت نکات مذکور موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات خود را حتمی کنید. البته باید برخی از عوامل خارجی از جمله عوامل مربوط به تورم و شرایط اقتصادی را در نظر بگیرید که می تواند تاثیرات مثبت و منفی بر روی تبلیغات شما داشته باشد. 

مطالعه کنید: چگونه اینفلوئنسر شویم؟

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار