مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11569

ترند لباس های بهار 2019

با فرا رسیدن سال جدید و با رونمایی برندهای بزرگ از کالکشن های جدید خود، طرفداران مد به دنبال ترندهای روز دنیا برای ساختن استایلی به روز در سال جدید هستند. در حقیقت اطلاع از ترندهای روز دنیا به ما ...

با فرا رسیدن سال جدید، برندهای بزرگ از کالکشن های جدید خود رونمایی می کنند و افرادی که طرفدار مد هستند به دنبال ترندهای روز دنیا برای ساختن استایلی به روز در سال جدید هستند.  در حقیقت اطلاع از ترندهای روز دنیا به ما در خریدهای فصلی کمک می کنند. در مقالات قبلی در مورد ترندهای اکسسوری مو 2019 و ترند کیف های بهار و تابستان 2019 صحبت کردیم، و اما در این مطلب می خواهیم به سراغ ترند لباس های بهار 2019 برویم. با ما همراه باشید.

پترن پوست حیوانات

در جریانات اخیر شاهد آن بودیم که بسیاری از برندهای بزرگ برای حمایت از حیوانات، استفاده از پوست آن ها را در صنعت پوشاک ممنوع کردند و بدنبال آن ویکتوریا بکهام، همزمان با ارائه کالکشن 2019 خود استفاده از پوست حیوانات را در پوشاکش تحریم کرد. همان طور که می دانید در سال های پیش، استفاده از لباس هایی با پترن پوست حیوانات، مد شده بود و امسال نیز پترن پوست حیوانات یکی از ترندهای جذاب بهار 2019 است که بسیار طرفدار دارد. توجه داشته باشید که برای پیروی از این ترند جذاب، حتما نباید تمام استایلتان به این سبک باشد، استفاده از یک اکسسوری کوچک با پترن پوست حیوانات نیز می تواند تاثیر زیادی در جذابیت استایلتان داشته باشد. خوبی این ترند بهاری، این است که به همه استایل و لباسی می آید و لازم نیست نگران ست کردن باشید.

ترند 2019

لباس های قلاب بافی و فیش نت ها

قلاب دوزی و بافتنی ها از ترندهای قدیمی است که امسال بعنوان یکی از ترندهای داغ و هیجان انگیز بهار 2019 شناخته شده اند که با توجه به آب و هوای فصل بهار، می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشند. در کنار لباس های قلاب دوزی شده، فیش نت ها هستند که صرفا به شکل جوراب شلواری طراحی نمی شوند بلکه در ترند جدید، به صورت پیراهن های بلند و تزئینی روی لباس های دیگر، پوشیده می شوند.

ترند 2019

ترند 2019

لباس های خال خالی

لباس های خال خالی سفید و سیاه از ترندهایی است که همواره از گذشته، جایگاه خود را حفظ کرده اند و از محبوبیت بالایی برخوردارند و امسال به شکلی برجسته در لیست ترندهای لباس بهار 2019 قرار دارند.

ترند 2019

طرح های گلدار

ترند بهار 2019 بیشتر بر روی راحتی لباس ها، تمرکز دارد. پارچه های گلدار و لباس های گلدار، از دیگر ترندهای جذاب بهار 2019 است که علاوه بر راحتی، بسیار شیک و جذاب نیز هستند و در کالکشن بهار 2019 اکثر برندهای بزرگ وجود دارند. بدون شک طرفداران استایل ماکسیمال و یا ویمسیکال عاشق این ترند جذاب و راحت خواهند شد. 

مطالعه کنید: انواع استایل در دنیای مد

ترند 2019

ترند 2019

طرح پروانه ای

استفاده از طرح پروانه به صورت گلدوزی و یا در کل لباسی با چاپ پروانه ای، یکی از ترندهای بهار 2019 می باشند. استفاده از الگوی پروانه ای در لباس ها، شاید برای کسانی که از استایل مینیمال استفاده می کنند جذاب نباشد ولی  برای کسانی که طرفدار استایل های ماکسیمال و ویمسیکال هستند، بسیار کاربردی است.

ترند 2019

لباس های ریش ریش

لباس هایی با حاشیه ریش ریش مانند پرها که در دنیای مد طرفداران زیادی پیدا کرد، نیز طرفداران خاص خودش را دارد و بعنوان یکی از ترندهای لباس بهار 2019 می باشند.

ترند 2019

لباس های یک شانه

لباس های یک شانه یا به عبارتی لباس هایی که یکی از سرشانه هایش برهنه است، از ترندهای لباس بهار و تابستان 2019 می باشند. چنانچه دوست دارید با مد پیش بروید، این لباس ها انتخاب خوبی برای مهمانی های خودمانی هستند.

ترند 2019

لباس های متالیک

لباس های متالیک و براق در دو مدل لباس های پاستیلی متالیک و لباس های چهارخانه متالیک از ترندهای پر طرفدار بهار 2019 می باشند که بدون شک در ساختن استایلی چشمگیر و جذاب تاثیر زیادی خواهند داشت.

ترند 2019

ترند 2019

 

لباس های چین دار و پیله دار

در چند سال گذشته دامن های پیله دار و شومیزهای چین دار، از ترندهای روز بودند ولی کنار گذاشته شدند؛ امسال مجدد این ترند قدیمی وارد دنیای مد شده است. نکته ای که در لباس های چین دار ترند بهار 2019 وجود دارد این است که چین می تواند در قسمت آستین یا یقه لباس باشد.

ترند 2019

لباس های چهارخانه

لباس های چهارخانه یکی از جذاب ترین و پر طرفداران ترندهایی است که از گذشته وجود داشته و در بهار 2019 بیش از پیش توجه ویژه ای به آن شده است.

ترند 2019

بارانی های پلاستیکی

استفاده از پلاستیک در لباس و اکسسوری ها، چندین سال است که در کالکشن های بهار برندهای بزرگ دیده می شود و به نظر می رسد که مجبوبیت زیادی پیدا کرده است. امسال نیز بارانی های پلاستیکی با ظاهری متفاوت تر از قبل، بعنوان یکی از ترندهای بهار 2019 در رنگ های متنوع وجود دارند.

ترند 2019

شلوارک های برمودا

شلوارک های برمودا از ترندهای گذشته است که مجددا در لیست ترندهای بهار 2019 قرار گرفته اند. شلوارک برمودا با یک کت تک یا یک شومیز، می تواند گزینه مناسبی برای مهمانی های خودمانی باشد.

ترند 2019

رنگ های نئونی

رنگ های هیجان انگیز نئونی که به رنگ های شب نما نیز معروفند، در بهار 2019 نقش برجسته ای در دنیای مد دارند و برای ساخت یک استایل ویمسیکال بسیار مناسب هستند. این رنگ ها نه تنها در لباس، بلکه در اکسسوری های بهار 2019 نیز دیده می شوند. اگر دوست دارید که در بهار 2019 بیش از پیش به چشم بیاید، بدون شک رنگ های نئونی انتخاب هوشمندانه ای خواهند بود.

مطالعه کنید: ترند بهار و تابستان 2020

ترند 2019

ترند 2019

سرتاپا کرم رنگ

استایل سرتاپا طیف کرم و خاکی رنگ از ترندهای هیجان انگیز بهار 2019 است که نه تنها خسته کننده نخواهد بود،  بلکه استایل جذابی به شما خواهد داد.

ترند 2019

رنگ ها

 رنگ های نارنجی روشن، زرد، سرخابی و آبی پاستیلی از رنگ هایی است که در ترند لباس های بهار 2019، بسیار دیده خواهند شد. استفاده از این رنگ ها در یک تیکه از استایلتان، نه تنها استایل شما را بهاری و سر زنده می کند بلکه در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

ترند 2019

ترند 2019

لباس های تکه دوزی شده

 ترکیب رنگ های سرد و گرم و خنثی، یکی از ترندهای هیجان انگیز بهار 2019 است. در طراحی این لباس ها، معمولا از چندین پارچه مختلف با رنگ های متنوع استفاده می کنند و به اصطلاح تکه دوزی می کنند.

ترند 2019

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار